2 Coupe20VT: Jasně že to pak ubývá víc, je to o roční výtoči, jestli nalítá s coupé např. jen 10tis ročně tak pokud se na to v.sere je to stejně na x let relativně v pohodě a když k tomu bude pravidelně co 10tis km "seřizovat" ventily vydrží mu ještě roky pokud to aspoň trochu maže :-)))
Opravované (navařované) vačky prý hází jak hovado a po čase zničí domečky a to by se moc nevyplatilo, je pak levnější koupit rovnou novou vačku... Takové jsem koupil informace a zařídil se podle nich, jestli je to jinak tak napsat jak ožralý jsme v pátek všichni a někteří i víc to není důvod. :-)
16VT vůle ojnic a kliky
-
12:35:22 20.6.2009
-
23:21:56 19.6.2009vy jste všichni vožralý nebo je podle nějakýho mě neznámýho kalendáře 1.duben?
-
20:04:31 19.6.2009jenže, jakmile se vačka načne, tak pak prostě mizí... ta nitridovaná vrstva tam už není a pod ní je to bláto...
-
19:44:17 19.6.2009to je prd... teda podle serv. manuálu by měla být tolerance max 1mm ale já měl na výfukové vačce rozdíly téměř 1cm!!!!! a pořád to v pohodě jelo a nikdo mě s 16VT výrazně nenaprášil spíše dokonce naopak :-))) Takže 1,2mm mi přijde jako sranda kterou bych asi vůbec neřešil, zjevně to nemá až takový vliv... Ale kdybys chtěl novou tak nejlevnější se dá sehnat za 6tisíc...
-
19:34:35 19.6.2009A zdvih jedné výfukové vačky menší o 1,2 mm - mám to řešit ?
-
19:12:33 19.6.2009řemenice klikovky- levý závit
-
19:02:19 19.6.2009Potkal se mi motor 16vt a tak dělám rozborku. Zatím zjištěno 4x ohnutý ventil, 1 palec výfukové vačky ojetý, jinak žádné drama. Ojnice mají všechny axiální vůli na klice cca 0,15mm - je to normální nebo moc? Klika jinak bez vůlí.
Druhá věc, řemenice klikovky - jakým momentem je utažená ? Mám podepřenou klikovku špalíkem v bloku, auto skoro nadzvednu ráčnou a ne a ne to povolit.Že by nějaké lepidlo v závitu ?