Motor kucká

  • Coupe20VT PLUS :-D
    každýho věc. a hlavně otázka, co od něj očekává... moje cena je pevná. vím, co jsem vytrpěl, když jsem kdysi sháněl pro sebe...
  • Scoupe
    ja nevim jak ty ale vykon chci mit asi stejnej a kdyz uz tak bych si priplatil na to walbro nebo ja ho aspon kazdopadne davat budu si priplatis nakejch 1500kc a mas ho ..
  • Coupe20VT PLUS :-D
    jj. z PLUSKA. 1000,- + pošta
  • amadeus69
    Ondro kolik bys za něj chtěl? To je z toho pluska?
  • Coupe20VT PLUS :-D
    no když origo čerpadlo stačí nakrmit 220HP na 5 vstřikovačích, tak u tebe musí zvládnout 240HP na 4 vstřikovačích...
    PanVectra@seznam.cz
    taky za něj nechci paletu...
  • kisik
    spise chci jit do Walbro .. nebo je to zbytecne na cca 240HP ?
  • Scoupe
    taky tu mam origo komplet necham to levne 723886640
  • Coupe20VT PLUS :-D
    mám origo z 20VT včetně komplet toho sacího koše a palivoměru....
    panvectra@seznam.cz
  • kisik
    Jsem dneska mrknul na palivovou pumpu a nestacil jsem se divit .. Je tam nejaka jina :-O . Nebo se pletu?
  • nocarret
    jedna se mi tu válí .) nechceš ?
  • marcin
    3500kč.skus kontaktovat krosmena,on mi ju pomohol zohnat
  • ZdenysM.L.
    marcin: kolik stála pumpa?
  • marcin
    este som vymenil aj sviecky,daval som NGK
  • marcin
    2 wallbro255 a seriovka
  • marcin
    chlapi tak ja som mal problem z volnobehom,mi to kolisalo v rozmezi 150-200 otacok,dalejked som slispol na plyn tak auto sa dusilo a nechcelo tahat a dalo sa akoby do nudzoveho rezimu,problem sa vyriesil po vymene palivovej pumpy za wallbro 255,vymena palivoveho filtra,vymena vstreku na 5 valci od rozvodov,ta pumpa bola riadne zasr.na na tom sitku:-(otacky pekne drzia aj za tepla bez kolisania,dikes vsetkym ktory mi pomohli
  • Simarik
    ja sem tam dal z 2.0 16V a vše je OK
  • Simarik
    jj všechny sou stejný. nejhorší je že nepoznáš nefunkčnost. ona bude tlačit i když bude KO ale jak jí použiješ tak nepojedeš ! mě to nejdřív ztrácelo výkon a pak to zdechlo úplně. jetá do 1500,- bez problémů
  • Simarik
    vyluzovalo divný zvuky a měnil sem (půjčeno) váhu vzduchu, motorek volnoběhu, kontrola všech čidel (podle manuálu), komplet přetěsnění a vyčištění všeho ! pumpa bylo to jediný co zbývalo a náhradní byla taky KO. takže až 3tí byla dobrá :-)
  • ZdenysM.L.
    A jak si na to přišel??
  • Luxor
    supr trupr :-) gratuluju!
  • Simarik
    takže ukončuju diskuzi vyřešením problému ! odešla mi palivová pumpa a netlakovala. tím mi padali otáčky a musel se točit. když se polevilo tak to chcíplo. snad to někomu pomůže ;o)
  • Simarik
    u mě na to stále nepřišli. ale až na to přijdou thak budu hooodně nas...štvanej
  • ZdenysM.L.
    Kolik tě to stálo?Tak proč sháníš tel ventil když to jede ok?
  • ZdenysM.L.
    Tak u tebe je jen jedna možnost a to cesta do Rakouska pokud to máš blíž:-(((Protože v náhradě jsem to našel v Německu:-((
  • Honza
    novej díl že neexistuje-podivné?
  • Simarik
    tak nic nepomohlo a autí dostane kvalitní servis. tak sem zvědav ;-I
  • Simarik
    no tak já vypíšu co všechno sem měl postupně odpojeno: lambda, čidlo v termostatu, váhu vzduchu, motorek volnoběhu, potenciometr a stále chcípá po ohřátí. Proměřil sem snímač otáček a při 10°C měl cca 555ohmů ! svíčky samozřejmě černý jak bota. cívky mají všechny stejný odpor. a diagnostika neukázala nic ! a doplňující info: nezhoršovalo se to,bylo to ze dne na den
  • von Raven
    inteligentni diagnostika je kts bosch nebo smart examiner, ja bych tipoval na prosoupany potenciometr skrtici klapky, nebo odchazejici civka nad jednou svickou, nebo vyhrivani lambdy kdyz reaguje pomalu, nebo naky sme benzin
  • ZdenysM.L.
    Závada bude elektrická ,ale pokud nevíme jak a co změřit jsme v koncích:-(((
  • Simarik
    dneska lezu zase do jámy i nad jámu a mám nějaký tipy. pokud to vyjde tak napíšu co a jak ;o))
  • Simarik
    ještě mě napadl palivový ventil na vstřikách. nevim jak funguje ale každopádně motor byl chvíli bez benzínu tak jesi se tam něco nepokazilo ...
  • Simarik
    Takže prosím o radu. Na alfách 156 a Puntech to prej dělá taky a nevim čim to je! Studený motor nahodim a vše OK a při šlápnutí na plyn mírně pocukává, ale když se ohřeje tak začne kuckat až chcípne (rychlej konec). Váha,klapka a všechno kolem sem vyčistil a pořád beze změny. Chcípne pokaždý když začne vypínat sytič. Když vychladne je všechno OK. A teď co mě napadlo: snímač otáček (je venku a odpor má správnej), motorek volnoběhu, kontakty u tlumiče (svorky vedle abs), svíčky, .... nenapadne někoho co by to mohlo být ??? Za nápady děkuju
  • Simarik
    po resetu řj se to chová podobně ale projet sem to nezkoušel. jen sem to nahodil a svítěj vstřiky a už to houpe i za studena. snad na to dneska přijdeme :)
  • Rodriquez
    Ahoj lidi, no mě na motoru kolísají otáčky na volnoběh za studena, a při jízdě to trošku pocukává, a hlavně mi svítí vstřikování, ale vím v čem je zakopaný pes.... LAMBDA sonda, ,měli jsme s Lutorem rozebraný komplet motor, nenašli jsme nic, šložili jsme a světýlko svítilo dál, napíchli jsme na PC a nevičetli nic podstatného, tak nás napadlo z legrace zkusil Lambdu, a ejhle... už to šlo....jde mi o to jestli nemáte stejný problém jako jsem měl já....
  • Simarik
    Na radu přítele na telefonu Luxora jsem postupně odpojoval potenciometr,krokovej motorek,váhu i ten bazmek na vstřikách, vyměnil sem palivovou pumpu a přešel všechny kostry co sem našel. Nakonec sem odpojil baterii, za 2 hodiny zapojil a po startu svítí vstřiky ! Tak pojedu na diagnostiku ;-/ Sem zvědavej co to zase je za blbost ;-)
  • von Raven
    simarik na studenem pridava elektronika sitic a mys vyssi otacky, na teplem padne na to co mas nastavene takze mas bud moc nizke, nebo k tomu volne lanko plynu, nebo ojety potenciometr skrtici klapky, nebo klapka zavre a nepousti ani krokac dost a ani tim sroubkem pod krokacem to nemas povolene, nebo mas jen zasrany vzduchovy filtr
  • ZdenysM.L.
    Vyměnil jsem svíčky ,filtr paliva,vyčistil váhu vzduchu a klapku,zresetoval jednotku a začal jezdit na 100oktan.Zlepšilo se to o 90%.Cukáni se oběvuje hlavně při studeném motoru v rozmezí 2100-2300otaček jinak né .Podle mechanika bude spíš závada někde v převodech (spojka nebo homokloub).A co čidlo teploty?
  • Simarik
    ZdenysM.L.-> ahojda, vyřešili ste něco ? mám podobnej problém. Studenej motor vše OK. Když se ohřeje tak na volnoběhu chcípne. Krokovací motorek,potik i váhu sem postupně odpojoval a téměř vždy se to chovalo stejně. tak nevim kde je zakopanej pes ;-( díky
  • von Raven
    rozdelas filtr, sundas saci hadicu a odsroubujes 4 imbusy a jsi na klapce.. aspon tak to ma 1,8 bordela tam muze byt dost, mozna by pak chtelo na 24h odpojit baterku at si jednotka zvykne rychleji na cistou klapku, hlavne pri skladani se podivej jestli nejsou popraskane hadice nebo at to poradne tesni jinak ti zacnou litat otacky v neutralu po zahrati nahoru
  • Vojta
    Najde se tedy nějaký ten návod na vyčištění klapky please?
  • ZdenysM.L.
    Fotky budou nebojte.Jen ted nemám na to rozebrání čas.
  • Vojta
    ZdenysM.L.: Kde sou nějaké ty fotky v rozebraném stavu, jak si říkal že hodíš? :-) Jinak mi zas neustále lehce kolísají otáčky při zahřátém motoru na volnoběh. Taky bych to někde pročistil, ale co bude nejlepší pročistit při tomto problému? ;-)
  • Jelo
    Klapku klidně vyčisti tech.benzinem.Buˇb ve spreji nebo hadříkem .
  • Syky
    taky jsem mel ted problem s civkou-volnobeh drzel taky...
  • ZdenysM.L.
    Tak jsem navštívil kolegy z Alfa 156 a ti říkají bud váha vzduchu nebo krokovaci motorek.K těm cívkám :Na studenej to běží ve volnoběhu výtečně.
  • von Raven
    co treba civky, jedou vsecky? nema tah a nejde do otacek, tak se projevuje spalena civka nad svickou, startni studeny motor na 5s a pak sahni po svodech jestli jsou vsechny trubky teple, jedna civka odesla asi behem kilometru ale s jednou sem se takhle trapil asi pul roku, sem tam pochcipla treba na pul minuty a pak zas sla
  • Vojta
    Jj foť foť, návodů není nikdy dost :-)
  • ZdenysM.L.
    Dnes sem jel do Plzně a při jizdě zpět sem pocítil snížení výkonu cca 15%.V Plzni při rozjezdu krížovatkou motor reagoval jakoby ospale .Nejde to za plynema do otáček .jakoby jsem měl zataženou ruční brzdu:-((.čistič jsem koupil v sobotu se vrhnu na vyčištěni klapky a váhy vzduchu .Nafotím a dám sem.
  • Luxor
    jj pod tim plastovym deklem co je na obrazku... do cidla vede hadicka s tlakem a konektor s elektrikou...
  • Luxor
    2 saxo: Cidlo absolutniho tlaku, najdes ho kousek od nadobky odstrikovace vic smerem k celnimu sklu je schovany pod takovym plastovym deklikem na dva sroubky a vede do neho myslim trojkonektor... videl jsem tehle cidel lehlych vic takze asi odchazi casteji... pozn: tohle cidlo vypada stejne na atmosfere i turbo motoru, ma i stejny konektor ale je jine, pro jiny rozsah, takze nezamenovat!
    <BR><BR>


    2 Zdeny: jestli je vadny potenciometr skrt. klapky poznas snadno, potenciometr odpoj jede to i bez nej a pokud je vadny tak lip a nebudou potize... po odpojeni Ti bude svitit kontrolka diagnostiky, tu ignoruj... vahu zkus vycistit jestli to jeste pomuze, jestli ne, pujc si ji od nekoho... Na diagnostice v registru obcasnych zavad fakt nic nebylo? Co to bylo za diagnostiku? Ve Fiatech kde ja byl pouzivali Examiner Smart a ten funguje, zavady dokaze nacist korektne...
  • Syky
    hod je sem...
  • ZdenysM.L.
    Máte zájem o foto v rozebraném stavu?
  • ZdenysM.L.
    Jeden litr isopropylalkoholu stojí 150kč:-((Jinak sem našel na netu čistič karburátoru v rozmezí 300-500kč
  • ZdenysM.L.
    Prolezl jem web a kounul se na Alfu 156.Tam mají velké problemy hlavně s váhou vzduchu.Ale maji to lehči v tom ,že Alfa použivá Bosch a já mám na 1,8 Hitachi.Bosch cca 1800-3500kč .Hitachi 10500kč:-(((Jinak jsem si objednal v lékarně isopropylalkohol vyndám těleso klapky a váhu a velice jemně pročistím.Nejlíp dát ten čistič do roztřikovače a prolejt klapku a váhu.Ještě zkouknu ten krokovací motorek.A jak to dám do kupy napíšu.
  • Missicka
    Jak jsem si to tak tady četla, tak mám podobný problém. Už jsi přišel na to, čím to je?
  • Syky
    v praci mame spray ktery se jmenuje cistic karburatoru..cistime s tim klapky...
  • Syky
    cistic karburatoru
  • ZdenysM.L.
    Nikdy jsem to nečistil.Pokud vím asi je na to nejlepši isopropylalkohol.A nebo nějaký original sprej ne čištění.Poradí někdo který?
  • turbo
    Taky to může dělat zanešená klapka - čistils to někdy?
  • ZdenysM.L.
    Tak jem se podival na club Fiat Bravo a ti říkají běžná věc u nich.Většinou krokový motorek na klapce.V sobotu to rozeberu a podívám se na to.
  • Dave 1,8
    Možná blbá poznámka,známej měl neustále podobný problémy (s BMW)po x návštěvách v servisech,kde nevěděli co s tím zajel do německa a byla to váha vzduchu.tady PC taky říkalo vše ok
  • diagnóza 16VT
    no měl jsem podobný problém...přesně jak popisuješ, ale spíš v zimě, jak se oteplilo tak vše ok (no vše ne :D )
  • ZdenysM.L.
    V paměti nebyla zapsána žádná závada.
  • ZdenysM.L.
    Dneska jesm byl na pc.Nic to neukazalo.Všechno běži v normálu.Vyndali jsme a prostříkly ten elekt. magnetickej ventil na klapce.Jen se mu nezdála lambda prej ,že nereaguje tak rychle,ale to je pry ruzný podle značky.Jinak lambda ukazovala v rozmezí 130-750.Závada stále trvá.Nastartuju e motor skoro chcípne ,ale né uplně a pak se vrátí do normalních volnoběžných otáček.Na volnoběh to potom běží čistě.Je to tak každé 5té nastartování.
  • turbo
    může to bejt i škrtící klapka je tam potˇák kterej udává polohu a ten když se vydře dělá to co chce,protože řídící jednotka pak nemá správnou polohu klapky
  • Syky
    ted jsem si uvedomil ze mi to i obcas stiloi do vyfuku takze benzinu tam bude dost..bude problem se vzduchem....
  • ZdenysM.L.
    Má někdo zkušenosti s tímto servisem?www.hetcl.cz .Dělají hlavně měření.
  • Brano20VT
    na kuckanie je najlepší stopangin !
  • Luxor
    to muze bejt bohuzel spousta veci... zacal bych diagnostikou, ta napise co je za obcasnou zavadu, dil si od nekoho pujc a kdyz to pak pojede v pohode je to jasny... pokud ne a jednotka keca a neni schopna spravne zavadu detekovat, tak asi metoda postupnyho testovani dalsich veci :-)
  • ZdenysM.L.
    Ale kdo mi to změří?Ve Fiatu v Mariankách za to budou chtít div né zlato.Co kde odpojit a kam zapojit budík?
  • Syky
    nebo me taky napadla palivova pumpa..treba nedava takovy tlak jaky ma....
  • ZdenysM.L.
    Tak sem našel jednu váhu na mjauto.cz novou za 10 500kč .Tak to je peklo.Zítra jdu na počítač tak pak napíšu .To nebudu ani spát:-(((
  • Syky
    kdyz jsem jel z renocaru nastal podobny problem..volnobeh drzi,nema zadny vykon...zadna kontrolka nesviti...
  • ZdenysM.L.
    Ví někdo kolik stojí váha vzduchu na 1,8?Abych měl představu.
  • Luxor
    pochybuju, dej to na diagnostiku kdyz Ti problikavaj vstriky... treba spatna vaha vzduchu? nebo neco jinyho... az Ti sjedou diagnostiku bude tam vycet s obcasnymi zavadami, to co popisujes mi delal vadny MAP senzor ale vy (1,8) mate vahu
  • ZdenysM.L.
    Může to být ten pal. filtr?
  • ZdenysM.L.
    Tak a je to v... Když přijíždím ke křižovatce a sešlapnu spojku nechám auto dojet tak motoru spadnou volnoběžné otačky až skoro k chcípnutí .Najednou jako když motor ožije a volnoběh běži normálně.Několikrát sem ,ale potom nemohl nastartovat když to chcíplo uplně.Pokud motor uplně chcípne tak ho nemůžu nastartovat.Musím pročlápnout plyn a pak je to ok.Jednou se dokonce rozsvítila na malou chvilku kontrolka vstřiku.Děláto když je motor studenej i teplej.Mám 1,8.Ach jo:-((
  • Honza
    u tipa 2.0 8v mi to dělala mrtvá benzínová pumpa.. kolik dává paliva a jakej tlak máš v palivovce..?
  • ZdenysM.L.
    Tak jsem dnes skočil do kupé nastartuju volnoběh ok , rozjedu se a sem jak začatečník , lehkým přískokem vpřed.Když se to ohřeje tak je to lepší.Pokud jedu do kopce tak to cuká a nejede , když se to rozjede mám pocit jak by mě někdo držel auto.Filt sem ještě neměnil a předchozí majitel co to dovezl z N. taky ne.Svičky ngk cca 10 000km.Zajímavý ,že ve volnoběhu to běží normálně.Vypozoroval jsem ,že se to děje v rozmezí otaček 2000-3000.