Lambda

  • von Raven
    no moje se v plynu drzi na 40mV a nijak jinak nereaguje a nezere to, a v benzinu jsme taky myslel ze nejede ale musi se napichnout ty draty pred konektorem
  • Hendrych
    ...nevím co tam naměřili, vím jen, že ta lambda téměř nereagovala na přidání plynu.
  • von Raven
    cos nameril? u me vsecko v poradku a stejne mi to zere, ruzni mechanici nic neobjevili, ruzne diagnostiky nic neobjevily a stejne pod 12 v benzinu nejdu, zvlastni ze se ale vsichni shodli ze mam tezkou nohu :D takze v benu lita 300-800mV v plynu stabil 40mV, ten plyn je tezce chuda smes, coz by mel bouchat a jednotka by mela valit vic a vic a vic a zrat by to melo strasne a kdepak presne naopak, neboucha, nezere ale je o 1/3 mensi vykon ... jinak mame 4 dratove lambdy a je tam cerny drat (na tom se to meri) sedy (to je minus k tomu cernemu) a dva bile (jeden je +12 druhy je ukostreni), nasel jsem obchod kde jsou schopni sehnat bosch lambdy co tam patri za cca 1900,- pritom u fiata stoji 3500,-
  • Hendrych
    Měním ji hned za novou....
  • von Raven
    na tom neco bude, v benzinu kolisam od 300-800mV na lambde a v plynu je stabil 40mV coz je 1/7 male hodnoty v benu a zere to o 1/3 min jak benzin
  • DooM 20VTLE
    Hendrych: Ano kdyz jedes na chudsi smes tak je vetsi vyhrevnost a auto jede lip a je i mensi spotreba! Ale zase je tam vsude mnohem vetsi teplota :))
  • Hendrych
    V pátek jsem byl na STK a zjistili, že je lambda špatná....mám chudou směs, ale auto jede dobře a spotřeba je taky bez chyby.
  • von Raven
    bojim se ze ne, myslim ze kdyby byla mrtva tak sice nedava zadne milivoltiky, coz by mohla poznat jednotka ze se to nehybe a mohla by si to zapamatovat sama ale kontrolka na to asi neni. navic podle diagnostiky mi to lita priblizne od 300-800mV ale jak prepnu na plyn tak se drzi tvrde na 40mV a ani tuk nikam jinam, takze jako mrtva, navic jako chuda smes a pritom to nezere vic ale to si asi zase ureguluje elektronika plynu, ale spis to beru jako ze lambda nekolisa mezi chudou a bohatou smesi a pritom zadna zavada na ecu neni a nic nikde nesviti
  • Syky
    nerozsvitila by se kontrolka motoru??
  • von Raven
    novy poznatek... ty kabliky vyhrivani ma jeden plus a druhy je ukostreni vyhrivani a po nahrati potrubi se vyhrivani vypina
  • von Raven
    prave jsem meril jinou lambdu a zase hlasi chuda smes, taky ma 4 draty a pro zmenu ani jedno vyhrivani nefunguje a majitel nadava ze to zere neskutecne
  • von Raven
    hehe lidi asi jsem zjistil proc ta 1,8 tak zere jako krava 12/100, ne ze by mi to vadilo, benzin mam na vykon a tam s tim stylem jizdy do omezovace to zere stejne tak ale i kdybych jel jak klobouckar tak by to zralo stejne a to se mi nelibilo.. takze lambda... stineni pekne ukostrene, signal v ramci moznosti multimetru lita tak nejak docela slusne az chuda smes... a tak jsem byl presvedceny ze vsecko ok... a vyhrev jsi zkusil? a jako proc? no treba probiji, sice nevim co to ma za vliv kdyz lambda sazi pomerne slusne cisla, ne az tak zle aby to byla tak chuda smes ze musi pridavat ale mistama pada az na nulu napeti :) takze jedno a sup 13,8 druhe ani ho* a jsme doma... nebo si nekdo mysli ze kdyz jsou vyhrivani dve tak jedno vyhriva a druhe je tam jen tak aby byly 4 draty? :)