hm, a já kretén si tu origo hadici rozprcal... no nevadí, natáhnem jinou, nebo zkusim sehnat z jiného... uvidíme.
díky za radu
motor nedrží volnoběh
-
15:23:44 26.5.2009
-
15:13:48 26.5.2009odvětrání klikovky necht tak jak má bejt.. nevím proč ale hodně 5 válců má tendenci chcípat, když otevřeš víčko na dolejvání oleje-podobnej efekt má i odstranění odvětrání klikovky..
-
15:03:33 26.5.2009a ještě jeden poznatek: dříve to mělo za studena cca 1200ot a za tepla cca 900...
teď to má za studena cca 1100 a za tepla to padá i pod 700 ot... -
15:02:09 26.5.2009tak jsem BOW dotahnul téměř na doraz, je to o něco lepší, ale pořád to není ono... ale proč za studena je to lepší než za tepla? pořád podezřívám ještě čidlo teploty vody. příští tejden sjedu na diagnostiku a uvidíme...
-
06:58:27 21.5.2009Je to BOW. Tiez mi to robi od vymeny za "pšoukač". Musis viac napnut tu pruzinku - robi to menej, ale stale to neni ono.
-
05:13:34 21.5.2009kdyby to prisavalo falesny vzduch tak ti otacky litaji nahoru nekde na 1200 nebo 1600 i vys...pokud to od tech standardnich 7xx nebo jestli mas nastavene jak ja skoro 900 v neutralu pada dolu aniz by slo nahoru tak to falesny vzduch nebude, spis bych se asi podival na to odsavani co jsi zrusil
-
00:14:16 21.5.2009ahoj lidi. udělal jsem v poslední době pár výměn. a najednou mi motor přestal držet pořádně volnoběh...
vyměnil jsem:
-svíčky
-BOW ventil za tjuningovej
-sportovní filtr zpátky za airbox
-origo tlumič výfuku za průchozí laďáček
-zrušil odsávání z vany a na místo toho jsem udělal tu vyfikundaci s tím malým filtříkem
vstřikování nesvítí, takže žádnou chybu nehlásí a jak mile přidám tak vše ok jede normálně necuká, neškube, nevynechává... prostě jen ten zasranej volnoběh... a nahodile asi 2x se mi stalo že to zdechlo úplně. ale okamžitě jde nastartovat, chviličku drží a pak znova...
podezřívám trochu ten BOW, mohlo by to toto dělat, když by přisával motor na volnoběh falešnej luft?
předem díky za každou radu...