-
21:52:43 25.6.2009
ja ked som menil termostat,tak na zadnej strane bola vyrazena teplota pri ktorej sa otvara,ja som tam mal 78ˇC,a zatial ide v pohodicke
-
11:25:24 24.6.2009
presne ten isty problem mam aj ja a tiez mam vernet, mam to na 70 stupnou ale uz som to akosik prestal riesit
-
07:49:07 24.6.2009
teplomerem sem to nemeril, podle meraku v aute se to poznat neda, ale jednotka podle diagnostiky mela kolem 82°C a otevrel a to mam tu verzi na 83°C a rekl bych ze zrovna ten co je na obrazku, akorat mi prochcaval spoj toho umelohmotneho kolinka, tak se to vyrvalo, napatlalo lepidlem a od te doby pokoj, ted zacina prosakovat po dvou letech ta tlusta hadice na chladic ale to sem poklepal kladivkem a zatesnilo :D
-
00:46:29 24.6.2009
já si koupil do kappy 88stC a taky to hřeje podstatně míň,je to nějaký na prd
-
00:15:15 24.6.2009
Pokud je to poslední číslo teplota.Tak má otvírat v 83° .Tak to ani náhodou:-((
-
00:13:33 24.6.2009
Na motoru.
-
00:12:58 24.6.2009
Novej a na prd.
-
00:11:04 24.6.2009
Nejde to rozebrat:-((
-
23:28:05 23.6.2009
Otevírat by měl řekněme 90st.Když hodně přeženu 85-95st.Pokud je venku a propouští přez velkej okruh je na něm něco špatně.Ty píšeš sekají se,jde ten blog otevřít akouknot se kde se to seká?
-
23:08:14 23.6.2009
Prvni problém je že značka Vernet nemá označeno v kolika otvírá .Ani na těle termostatu ani na papírku v krabičce.S otevřením není problém ,ale ono špatně přivírájí , sekají se.
-
22:47:15 23.6.2009
Budeš zkoušet ještě jinou značku? Dřív jsme zkoušeli termostaty v horké vodě,tohle by nešlo vyzkoušet podobně,kdy sepne?
-
22:39:17 23.6.2009
ůnik vody jsem nezaznamenal.
-
22:38:47 23.6.2009
Story jde dál.Rok starý termostat mi vyreklamovali .Ten nový je na tom uplně stejně.Foto budíku teploty po cca 30km jízdy.Jinak olej mám na 50°.Koupil jsem i teploměr a měřím jestli nekecájí budíky.A nekecají:-))
-
12:05:16 23.5.2009
2 Zdeny: hlidej si stav vody a uvidis casem, pokud ale male uniky neprestanou tak muzes mit treba mikroprasklinku v chladici kudyma to mizi a zaroven se system zavzdusnuje...
-
19:15:26 22.5.2009
Vernet mám od zimy, přesně mi udržuje teplotu těsně pod 90 stupňů. Nemám s ním žádné problémy. Některé termostaty, a určitě nejde jen o tyhle, jsou vadné už z výroby, popř. se rozbijou velmi brzy. Je to choulostivý díl.
-
20:36:00 21.5.2009
Koukal jsem na web Alfa a Lancia a stejný problémy s termostatem jak já.Dal se jinej mají to ok.Většinou značku Behr.
-
20:33:34 21.5.2009
Značka je Vernet Francie.Dnes jsem ještě dolíval cca 0,2l .Tak si myslím jestli to nebylo zavzdušněný.
-
11:39:57 21.5.2009
2 ZdenyML: Cos tam dával za termostat (značka)? Ale podle toho co popisuješ to fakt taková tragédie není (70-90st). Lepší než kdyby to kolísalo mezi 90-110st -> pak prasknul chladič :-(
-
09:26:55 21.5.2009
Pošli mi to na mail,strčíme to do rad a návodů.
-
00:03:48 21.5.2009
Jinak mám výměnu nafocenou tak jak stvořím článek tak to sem šoupnu:-))
-
14:23:28 20.5.2009
je složitý vyměnit termostat na 2.0 16V ?
Pořádně ani nevím kde je a jak vypadá,jen mě zajímá jestli to zvládnu jen tak sám u garáže,nebo to mam radš někomu svěřit ? :)
-
22:34:57 17.5.2009
myslim ze na nasich je to hadica dolu :)
-
22:22:29 17.5.2009
Jestli je to obdobný s 20VT, tak ten odvzdušňovák na chladiči je na levym boku úplně nahoře.
-
21:58:34 17.5.2009
zadne :) ale dneska dela dily na fiata kde co, treba muj termostat byl novy a za chvili kapkala voda kolem jedne trubicky, tak se vyskubla ven, dalo lepidlo a byl klid, ted zacla kapkat u jine tak sme kladivkem obouchal hlinikovy lem kolem a zase klid... no holt ital neni nemec
-
21:55:05 17.5.2009
Vernet
-
21:54:41 17.5.2009
Jaký máte zkušenosti s firmou Vrenet?
-
21:51:51 17.5.2009
pry nekde jo u chladice ale proc? ja sem vyndal termostat i s vodou dal novy a tech par kapek nebylo ani poznat ze chybi... topi ti topeni? tak neni zavzdusneny
-
21:50:33 17.5.2009
Má 1,8 ovzdušnovák?
-
21:48:40 17.5.2009
termostaty sou dva druhy ted nevim ktery (4 nebo 5 trubkovy) ale jeden otvira pri 83 a druhy 85°C vetrak spina na 92°C kazda jina debata okolo je blbost. Provozni teplota je kolem 80°C ale treba muj budik ukazuje neco na 70+ je treba to dat na diagnostiku a zjistis presne co vidi jednotka.
to ze to tak lita za jizdy je naky pruser asi furt termostat... at jedes 50 nebo 90 tak se po zahrati musi drzet na tech 80+- ale ne kolisat 70-90, leda kdyz zastavis a stojis dyl tak muze polezt na 90 a pustit ventilator, nebo pri krokove jizde po meste, ale pri jizde 4 az 5 to musi drzet 80+- (co ukazuje budik)
-
21:44:28 17.5.2009
Nikdo další s radama?
-
21:28:59 17.5.2009
Ted mě napadla vodní pumpa.
-
21:26:51 17.5.2009
V kolik spíná větrák?
-
21:19:14 17.5.2009
V kolik má otvírat termostat?
-
21:10:01 17.5.2009
Dnes jsem vyměnil termostat za nový z důvodu nízké teploty motoru za provozu.Drželo se to stále na 60°.Výměna proběhla hladce ohřal jsem to vcelku rychle na 90°.Pak jsem jel cca 30km .Teplota stoupala rychleji ,ale zastavila se na cca 70°(rafička se zastavila na dílku mezi 50-90°).Teplota mi kolísá mezi 90-60°.Když jedu pomaleji cca 60km teplota se blíží k 90° a tu nepřesáhne.Pokud jedu cca 120km a točím 4000ot je teplota steží na 70°.Našel jsem kopeček otevřel expanzku promačkal hadice otevřel topení , chvilku jsem to nechal běžet.Stále stejné.Už jsem z toho neštastný.Poradí někdo?Je někde ovzdušnovaci místo ?Napadá mě že fiksluje budík nebo snímač.A co chladič nebude někde zanasený ,ale to by zase vařilo.Tak nevím.