-
12:26:47 9.5.2009
nj uz to tak asi bude... ;-)
-
14:53:58 8.5.2009
Tak jsme dnes zjistil,že chladič se zahřívá hned po nastartování a docela rychle,taky jsem si všimnul,že od termostatu jsou jakoby zaschnutý kapky od kapaliny,ale sledoval jsemže nikde nic neteklo...takže myslíte Termostat?
-
11:21:51 8.5.2009
nj na 1,8 je zas jinej chladic a drazsi nez 2.0... Patrik by Ti nic nenabidnul? Urco neni drahej a proc krmit cizi...
-
02:59:34 8.5.2009
Na http://katalog.mjauto.cz je nejlevnější na 1.8 za 2.800,-. Ale chtělo by to asi někoho, kdo ho už kupoval, aby to nebylo něco ve stylu Starline (tzn. namontuj a auto rychle prodej)
-
00:16:43 8.5.2009
na 1,8 nevim o to jsem se nezajimal... na 2litr bez turba jsou kolem dvojky novy... na turbinu ctyrval temer trojnasobek
-
19:32:06 7.5.2009
Luxor: ten chladič za 2000kč myslíš nový nebo starý?Protože jsem našel nejlevnější za cca 5000kč.
-
14:56:31 7.5.2009
mohla by to byt ta mikrotrhlinka... lehce z ni "ukapava" pri provozu (nebude to videt vzhledem mikrouniku a k teplote v mot. prostoru - hned se to vyparuje) a potom co zastavis a chladne motor tak zase natahuje dovnitr vzduch a zavzdusnuje cely system...
No uvidis sam... kazdopadne kdyby Ti to vylitlo, naloz coupe na podval nebo se nechej jinym zpusobem odtahnout, neres to dolejvanim vody nebo hlinikovejma pilinama protoze to by se nemuselo vyplatit a celkove by se pak oprava prodrazila...
-
12:45:58 7.5.2009
koukám zase o starost víc :(
Vůbec se v tom nevyznám a zíta na na to nejspíš kouknu..doufám že alespon přes Mimon vydržim....
Ta chladící kapalina se možná trochu ztrácí,jak říkáš,nedávno jsme dolíval na max a ted mam uprostřed v normálu.
Ale ještě jsem neodvzdušňoval,tak zítra snad malinko něco zjitím:(
-
12:27:20 7.5.2009
No nic se neděje nevím, asi bych to nepodceňoval a rozhodně pořešil... nebo se Ti stane to co mě, praskne Ti chladič a další věci budou během chvíle následovat...
Pro zacatek sahni na chladic jestli se Ti ohriva postupne uz od nastartovani studeneho motoru (spatne) nebo az pri urcite teplote najednou "ztepla" (spravne) - pokud postupne tak bude vadny termostat, stoji kolem 1500,-. Pokud se otevre spravne ale stejne se to nezvlada chladit a odvzdusnoval jsi bez vysledku mohla by to byt treba mikrotrhlina kterou se Ti to zavzdusnuje.... Nepozorujes mikrouniky chladici kapaliny (treba jen decilitr za mesic)...? Chladic na neturbo stoji jen dvojku, na turbo pomalu trojnasobek :-(
-
22:19:44 6.5.2009
takže by mělo stačit vyčistit chladič??
Ta teplota se změnila i u oleje,ted je skroo pořád kolem 100stupňu a to mě už fakt netěší.....
-
21:47:02 6.5.2009
teoreticky...čistě hipoteticky se nic neděje ale asi v pohodě to není....termostat tuším otvírá okolo 83 stupnů a přes 90 by to za běžných podmínek nemělo jít, příjde mi to spíše na zasraný chladič podle toho co popisuješ
-
21:17:13 6.5.2009
Zdravim lidičky,mam trošku problem.Nedávno se mi na dálnici utrhnul kryt motoru a od nějaký takový doby,když jedu třeba i po dálnici v klidu 90km/h tak se mi auto přehřívá na nějakých 95stupňů a uchladí to až sahara,ale jen na chvilku,prostě teplota auta je pořdá přes 90stupnů,což myslim neni správně.Takže bych potřeboval radu.
Myslíte že to může být tim krytem,nebo odešel termostat,nebo nějaký čidlo.Vůbec se nevyznám a nevím jeslit mam koupit termostat,popřípadě nevíte kolik tak stojí na 2.0 16V ???
Je problem,když s tim takhle jezdím a teplota je tak vysoko?