tesneni pod hlavou?

  • k20vt
    Na vykon by mala dirka teoreticky vliv mit prece nemela. Prekvapuje mne, kolik lidi tu ma problem bud se svodama nebo tesnenim....
  • Carlos 20vt
    Já mam taky jebnute svody,ale cvaka mi to v jakych koliv otáčkach i na volnoběh asi 3 minuty jízdy.I když je už motor zahřáty tak stačí na 5 minut vypnout motor a zase to cvaká.Možná to má na výkon něaky vliv protože mi to nechce jet když se rozjiždím s místa na plny plyn musím to chvíli nechat na 3tis.dát plný a potom to jede super,ale to nevím jestli to je tím.Když odpojím hadičku od regulátoru turba tak to jede i na rozjezd jak raketa.Ale to asi každý.
  • k20vt
    Moc rad slysim vase rady, asi to fakt bude tesneni u svodu nebo svody samotny....i ta mokra svicka na prvnim valci by se dala vysvetlit, tenkrat pri vymene svicek byla totiz uplne povolena.....predchozi majitel ital to nedotahnul :D Ale jak jiz bylo doporuceny, necham premerit tlaky at je jistota, vrhnu se na to cca tak az mesic az budu mit poradne cas a potom necham vyresit vsechno najednou
  • brakes
    Zdarec to cvrkani je praskle těsněni pod zberacima svodama přesne mi to taky tak dělalo dal jsem nove a je klid
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    hlavový těsnění má 20VT kovový a tak by mělo být OK - pokud se v tom nešťouralo nějaký vemeno a nezaklelo tam rébus
  • bobi
    Podla popisu to su zvody, alebo tesnenie pod nimi. Vydrzali mi pol roka a ten hnusny zvuk je naspät. Voda sa mi straca uz dva roky - cez zimu mam z pravej strany vlhky chladic, cez leto ok.
  • Tlama
    nejspíše prasklé svody- jak se litina ohřeje tak se to zatáhne
  • Thor
    Pravděpodobně myslíš polovina obsahu expanzní nádobky chladící kapaliny. To mohlo zmizet kamkoliv, ale do spalovacího prostoru asi ne. Prasklé těsnění pod hlavou se projeví hustým bilým dýmem při teplém motoru a po pár kilometrech je vymalováno.
    Teoreticky by mohla chladící kapalina malinko téct do oleje. To by jsi poznal podle zašedlého oleje.
    Zvuk nemohu posoudit ale pravděpodobně jeden válec pálí špatně. Mohla by to být cívka, ventily, pístní kroužky.
    Nechal bych si změřit kompresní tlaky.
    Prohlídnul svody.
    Kontroloval pravidelně svíčku.
    Mokrá byla od vody nebo benzínu...
  • k20vt
    Od doby kdy sem koupil 20vt v motoru neco cvaka v okoli zhruba na urovni jak jsou svody a vyfukova cast turba. Projevy jsou nasledujici: Pri studenem nebo i na provozni teplotu zahratem motoru se od 3tis. ot. kdy natlakuje turbo pri plnym seslapnuti plynu, ozyva vyse popsane cvakani (jakoby byla nekde dirka ve svodech a spaliny tudy proprskavaly)- Kdyz davam autu za usi a motor se pekelne ohreje cvakani zmizi. Dalsi veci je, ze pri vymene svicek byla ta na prvnim valci od karbonu a mokra. Po koupi auta se po roce ztratila asi polovina chladici kapaliny, dvakrat v urcitem obdobi dokonce po nastartovani sel z vyfuku bily dym. Cvakani ma taky velky vliv na vykon, auto je liny, od spodu krasny tah ale nastup turba je ubohy. Na druhou stranu kdyz ma auto svuj den, je ohromne zahraty po poradne nalozi, necvaka a vykon se vrati, takovy jaky by mel byt. Po vsech teoriich a uvahach uz nevim co by to mohlo byt. Jedine mne napada ze je to tesneni pod hlavou, nebo nedej boze!!!! praskla hlava nebo blok :( Vase nazory ????