protože japonec točí 10tis jak prd, navíc má trochu jinačí vačky - oproti běžnejm motorům se zdvihem o více jak 2mm větším (což dělá i posunutí otáček o 2-3 tis vejš než u normálních motorů..)
..pro normální, ale i soutěžní motory s Pmax kolem 7000-8000 stačí to co tam dal výrobce
lesteni kanalku
-
19:26:06 28.4.2009
-
18:17:40 28.4.2009proč má teda japonec na S2000 kanály jako coupe koncovku u nárazníku?
-
18:12:20 28.4.2009kulička je metoda z let krále klacka, ale stále účinná, protže zajistíš minimální průřez všude tam kam projde...
proto mam na kanály kulovou frézu, kde už kuličku řešit nemusíš... problém pak nastane, když musíš dodržet určitej kónus kanálu.. navíc pravidlo -nikdy neodebírat matroš ze spodní strany kanálu..vždy odebírat co nejvíc nahoře..
Ve finále zvětšování kanálů k ničemu nevede... srovnání jízdní dynamiky motoru se seriovou hlavou s odrstraněnejma výrobníma nedostatkama, upravenejma ventilama a sedlama oproti plně upravený hlavě s velkejma kanálama a ventilama dopadlo lépe pro méně upravenou hlavu.. -
17:34:01 28.4.2009Kanály sem upravoval na 130 RS a je to daný plánem,kde v určitých částech má projít kulička určitýho průměru a upravují se i rádiusy kolem ventilů a ventily a spalovací prostor-nejni to žádná prdel a bez plánku je to o ničem.Pokud ale vyhladíš všelijaké výstupky po odlejvání nic nezkazíš a zamezíš mikroturbulencím.
-
15:46:43 28.4.2009www.pneutech.sk
-
06:15:11 28.4.2009leštění je na prd, stačí odstranit výrobní nedostatky...
-
22:46:42 27.4.2009leštit může kdokoliv,ale upravit kanály to je machrovina
-
21:40:34 27.4.2009motorexcel cepek treba
-
21:28:00 27.4.2009Neznate nekdo kdo lesti kanalky na hlave? Predem dekuju