lesteni kanalku

  • Honza
    protože japonec točí 10tis jak prd, navíc má trochu jinačí vačky - oproti běžnejm motorům se zdvihem o více jak 2mm větším (což dělá i posunutí otáček o 2-3 tis vejš než u normálních motorů..)

    ..pro normální, ale i soutěžní motory s Pmax kolem 7000-8000 stačí to co tam dal výrobce
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    proč má teda japonec na S2000 kanály jako coupe koncovku u nárazníku?
  • Honza
    kulička je metoda z let krále klacka, ale stále účinná, protže zajistíš minimální průřez všude tam kam projde...

    proto mam na kanály kulovou frézu, kde už kuličku řešit nemusíš... problém pak nastane, když musíš dodržet určitej kónus kanálu.. navíc pravidlo -nikdy neodebírat matroš ze spodní strany kanálu..vždy odebírat co nejvíc nahoře..

    Ve finále zvětšování kanálů k ničemu nevede... srovnání jízdní dynamiky motoru se seriovou hlavou s odrstraněnejma výrobníma nedostatkama, upravenejma ventilama a sedlama oproti plně upravený hlavě s velkejma kanálama a ventilama dopadlo lépe pro méně upravenou hlavu..
  • turbo
    Kanály sem upravoval na 130 RS a je to daný plánem,kde v určitých částech má projít kulička určitýho průměru a upravují se i rádiusy kolem ventilů a ventily a spalovací prostor-nejni to žádná prdel a bez plánku je to o ničem.Pokud ale vyhladíš všelijaké výstupky po odlejvání nic nezkazíš a zamezíš mikroturbulencím.
  • sTeAvEn
    www.pneutech.sk
  • Honza
    leštění je na prd, stačí odstranit výrobní nedostatky...
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    leštit může kdokoliv,ale upravit kanály to je machrovina
  • nocarret
    motorexcel cepek treba
  • Fik
    Neznate nekdo kdo lesti kanalky na hlave? Predem dekuju