-
03:55:17 28.5.2009
nechtěl bys toho za ty prachy zas trochu moc? :-) hele je tam natřískáno od rána do večera, ráno přijede 10 aut a večer jich 8 odjede :-) Trošku nestíhaj ale jsou dobrý a navíc i levný tak není co řešit... Vlastně ani demontáže altíků pokud se nepletu nedělají, nemají na to čas tak posílají někam do bratrskýho servisu na demontáž, udělají repasi a pošlou jim to zpět na montáž. Já dokázal nějak vysvětlit proč mi to udělají na místě a ještě jsem jim něco prodal takže jsem nakonec vlastně nic neplatil a všichni byli moooc spokojený :-)
-
19:37:43 27.5.2009
2 radek-dělaj to na počkání?
-
12:15:54 27.5.2009
i když samozřejmě výměna altíku je trivialita a denní chleba ale věřím tomu že se na tom něco posr.t dá :-)
-
12:13:40 27.5.2009
njn, kdyby tam byla alespoň záruka toho že něco udělají správně ale takhle jsou to vyhozený prachy... mě koktající auto (ale stylem že bylo nepoužitelný) opravit nedokázali a to na něm dělali skoro 3 tejdny - OK netvrdím že to bylo jednoduchý najít když jim to nevypsala diagnostika :-) ale čekal jsem trochu víc než horší výsledek jak když se v tom budu šťourat sám :-) Pak mi dokonce ještě volali jak jsem byl spokojenej se službama - tak to jsem fakt teda musel říct že nebyl když se to k nim dotáhlo na laně a potom co byli hotový musel jsem si ho zas odtlačit, asi jsem moc náročnej a chci od servisu zázrak (opravu) :-)))
-
08:31:03 27.5.2009
jo ještě jsem to měl v plánu nechat udělat dojáčka (protože to mám kousek), ale jeho předběžná kalkulace 20tk mě odradila.
-
08:29:23 27.5.2009
je to naposledy co jsem u něj nechal něco dělat už jen proto, že po návštěvě byla opět zlomená uplně nová plynová vzpěra.
-
06:44:42 27.5.2009
2 JardaITC : To bych jim tam to auto nechal :-(
-
00:24:07 27.5.2009
Repase altíku (ložisko, uhlíky) => 800,- sundání + nandání altíku na auto 400,- (Braník - soukromá firma) Otestování (30min test) plus naplnění klimy 500,- (Smíchov - značkový servis). Bez papírů.
-
23:03:27 26.5.2009
dělal mi to Čumrda - Praha (průmyslová), cena repase altíku + práce a naplnění klimy 12000, docela ranec:-( Ale aspoň vyřešený tři problémy jednou ranou. Klima dřív smrděla jak sifl, chcípalo to a pak už ani nedobíjelo.
-
22:10:13 26.5.2009
2 Mertix : Tak jsem to myslel
-
22:00:30 26.5.2009
Innocento to ne, když klesnou moc ot. nedobíjí, ale jestli to vyměnil a pomohlo to, tak paráda, taky musim...
-
20:33:57 26.5.2009
Já myslim, že to není zvláštní, že se rozsvěcí kontrolka dobíjení, když to chcípá...
-
20:33:41 26.5.2009
kupoval si nový? a cena?
-
20:28:00 26.5.2009
technicky nevim jak je to možný, ale pravda je, že se rozsvěcela kontrolka dobíjení když to chcípalo.
-
17:08:22 26.5.2009
hej cože???
-
10:40:29 26.5.2009
tak věřte nebo ne, ale strůjce včeho zla byl vadnej alternator..
-
17:06:00 12.5.2009
ty čidla byly relativně za pár korun, na diagnostice to samozřejmě bylo, ale žádnou závodu krom občasné chyby váhy vzduchu to nemělo. A váha už je tam taky jiná. Co se týče svící a cívek tak nevím, ale to by asi dělalo jiný věci kdyby byly špatný. Myslim, že by to cukalo a mělo nepravidelný chod což nemá. Hadice jsou OK, vyměněné spony atd, leda by mi u nich něco uteklo.
-
13:13:03 12.5.2009
není jednoduší a o hodně rychlejší dojet na diagnostiku, vymazat závady, a projet s napíchlou diagnostikou? než takhle 50let měnit čidla jak prdlej podle toho co jedna bába povídala?
těsnost hadic je OK? svíčka jak ty na tom jsou? cívky na tom jsou jak...
-
19:24:43 11.5.2009
pochybuju ze to chip&dale vyresi...
-
16:17:03 11.5.2009
nová Epromka asi objednat nepujde, ale mohl by to vyřešit Gtec, který se dává místo toho Bosch chipu. Každopádně se to brzy dozvím, tak pak napíšu jestli se něco změnilo.
-
12:51:49 4.5.2009
JardaITC mě ted taky posledníí dobou lítaj ot., a občas chcípne, asi to bude stejný problem...
-
11:55:53 4.5.2009
asi se z toho poseru, ale vyměněná váha, čidlo teploty vody, čidlo teploty nasávaného vzduchu a furt to chchípe. Nemáte někdo další nápad čím to?
-
12:31:15 20.4.2009
mě to jde nastartovat okamžitě bez problemu, hned potom co to zdechne. Ono to taky nedělá pořád a když už to kolísá, tak ne vždycky to zdechne:-D Když jedu naplno, tak to jede fajn necuká, nechcípá pohoda jazz.
-
10:58:05 20.4.2009
to si nemyslím, jak už jsem psal, začne chcípat jen tehdy, když se hodně zahřeje (v koloně, při popojíždění). Bude to nějaké čidlo. Ještě mi bylo porazeno čidlo teploty nasávaného vzduchu. Asi budu mít zachvíli všechna čidla nová.
-
09:36:57 20.4.2009
hele a nemáš taky KO palivovou pumpu ? já na 1.8 taky hledal všechno ohledně teploty a nakonec to bylo čerpadlo !
-
08:36:51 20.4.2009
tak čidlo teploty jsem take vyměnil a pořád při zahřátí chcípe.
-
13:39:23 16.4.2009
JardaITC přímo vedle baterky na termostatu:)
-
13:37:10 16.4.2009
poradí někdo kde bych to čidlo vody v autě našel?
-
12:29:57 16.4.2009
Metrix: já poslouchám kolenem co se dá dělat. vyzkouším to díky:-)
-
11:17:27 16.4.2009
JardaITC ja tady řešil pořád, že v koloně a při staní se zahřeje a chcípne...říkal sem Ti to i na Čeernaku:)bylo špatný čidlo vody...už je to ok
-
09:43:13 16.4.2009
Carlos 20vt: motorek zabzučí, to je normální.
-
09:14:24 16.4.2009
Přišel jsem na novou skutečnost a to je, že to chcípe, když se hodně zahřeje motor. Například v koloně při popojíždění. Jakmile se to na dálnici nebo někde schladí, tak chcípání přestane. BOV je tam uplně seriový, vyměnil jsem ten motorek, ale nepomohlo. Nemá někdo nápad čím by to mohlo být?
-
22:37:58 15.4.2009
blow off by to mohl být.pokud je štelovatelny ten novej skus hledat tam.
-
21:14:39 15.4.2009
skus vratit s5 seriovy bov ventil
-
17:23:34 15.4.2009
to co je v kroužku je těleso škrtící klapky s krokovým motorkem pro její natáčení... Už to tu psal honza.S tím to asi nebude mít nic společného.Ale jen tak pro zajímavost bzučí ti v tom motorku když ho zapojíš??Mě jo tak nevím jestli to je Ok..
-
08:57:37 15.4.2009
nedělá to uplně vždycky, ale ted jak je teplo, tak nějak často. Přes zimu se to nestávalo.
-
08:55:58 15.4.2009
Asi to může být čímkoliv, ale tak kdyby náhodou měl někdo stejný problem a byla to nějaká blbost.
Projevuje se to tak, že jakmile se to více zahřeje nedrží to volnoběh na nějakých 850-900, ale občas to padá na 500 hned zase vylítne na 900, ale někdy to nevylítne a chcípne. Zkoušel jsem odpojovat čidlo (na obrázku a nevim k čemu to je), ale pak to má asi 1100 a nepadá volnoběh, ale zase to nejde za plynem po prošlápnutí (jde to do otáček cukaně/škytavě).