Včerejší boj, aneb vychytávání much z rodu tse-tse

  • Honza
    Timo - ve vývoji se chystám dělat (snad to ke konci června vyjde), ale buhužel ne ve vývoji motorů, ale karoserií a měřících přípravků na různý díly do aut...

    jinak mít 3 auta a 1 použitelnou baterku je fakt věc:) ani nemůžu otestovat jak tlačí pumpa- jestli je ještě v kondici, protže mam tucha, že není..

    no ještě musím vyměnit hodně věcí a vychytat další komáry mouchy co kazej dojem z auta (třeba ABS zahodit, natahat nový brzdový trubky, ošetřit spodek, benzínová pumpa, rozpěra , spojka... no je toho dost...co sem to orientačně počítal, tak investice do vychytání much a dodělání tohoto stavu je taková, že by za to bylo nějaký 20V NA...
  • JP
    Já jsem včera strávil asi 3 hodiny výměnou zapalovacích kabelů na Vectře B V6... Zlatý Coupé! Tam jdou udělat všechny tyhle primitivní úkony docela jednoduše. Na echt Nemeská wágn se musí sundat celý sání, baterka (kterou vyndat je výrazně větší problém, než na Coupé vyměnit kabely) a i pak je tam místa jak... Už na tohle auto nikdy nešáhnu, mam dojebaný ruce jak kdybych se pral s tygrem:)
  • Honza
    včera jsem o5 trochu pokročil s úpravami na coupe - spíš s jejich doděláním, aby vše chodilo jak má...

    vše začlo jednoduše.. potřeboval jsem sundat klapku, abych změřil díru v sání a zjistil jestli se dá ta díra ještě zvětšit...

    Po sundaní klapky na mě vyteklo trochu benzínu, kterej motor doslova fluše z5 do sání až ke klapce, kde se tvoří malý jezírko, který pomalu odtejká malou hadičkou odvětrání do olejový vany - takže záhada proč trochu přibejval olej - navíc docela dost smrdící benzínem je vyřešena- hadičku odvětrání jsem prostě zaslepil...

    Když už jsem se hrabal kolem motoru, tak jsem přišel na to, že 2 vstřiky od strany rozvodů nejsou zcela nasazený, tudíž gumičky netěsní a motor si kolem vstřiků přísával falešnej vzduch... paráda:( Celej problém v mým případě je ten, že je motor celkem pěkný lego - z toho "nej" co koncern fiat dal pro motory s tímto základem a tak mám sací potrubí z kappy turbo.

    Samozřejmě jsem ho sehnal bez lišty vstřiků, takže jsem musel vyrobit adaptér, aby seriová lišta šla na sání z kappy - a zde je problém.. adaptér byl tak měkkej, že vlivem vibrací a díky špatně rozmístěným upevňovacím šroubům prostě vstřiky trochy vyskočily... takže se konala úprava adaptéru - výroba podpůrnýho plechu o tl. 1,5mm (takže teď má adaptér 3mm a zpevňující lem), a následný vypodložení lišty, aby vstřiky byly ještě hlouběji v sání... no uvidíme jestli to vydrží...

    při tý příležitosti jsem trochu uhladil kabeláž a hadice a ještě přenastavil potenciometr klapky - přecijen ten kolchoz co jsem tam vytvořil narychlo loni v zimě byl na poblití:) zmáčklá zpátečka od regulátoru tlaku paliva taky nemohla moc dobře fungovat:(
    no jsem zvědav jak se to bude chovat za jízdy..přecijen to bylo nějakejch 10 hodin co jsme nad tím ztrávil...