www.meteor.cz by měl mít Pagidy - ale jen na běžný ježdění, ale ty taky brzděj hodně dobře...
k brembům jsem na bejvalý HGT pagidy dával, a novej majitel si brzdy hodně chválí... jinak kombinace AP (což je to samý co brembo)+Pagid serie má kámoš na závodničce a zatím nebyl problém..
            
        vadnuti brzd u 20VT
- 
            12:20:57 19.4.2009
- 
            11:40:13 19.4.2009Honzo, asi blbě hledám, ale nikde jsem Pagidy nenašel, potřeboval bych nejlépe tip na nějaký řetězec prodejen s ND nebo prodejnu v Brně, kde by Pagidy měli. Ve středu jedu do Milána a ještě musím dát dokupy brzdy. Díky za radu. Popř. jaké jiné desky k nevrtaným Brembám?
- 
            21:04:55 16.4.2009Jinak ja muzu doporucit ATE - vydrzi i okruhove radeni, ale ne do nekonecna. Nejsou to zadny zavodni brzdy. Ty Feroda DS2500 budou urcite lepsi, ale taky mnohem drahsi. ATE je to velmi dobry kompromis!
- 
            21:01:42 16.4.200910x 0-180-0 na nejakych pofidernich kotoucich a budete kupovat novy pac je zkroutite. Preju prijemnou zabavu :)
 
- 
            21:31:57 15.4.2009sakra 10x 0-180-0 a sem bez benzinu :)
- 
            21:20:23 15.4.20090-180? no neviem pokial mas taku cestu kde to dokazes opakovat tak nech sa paci ja hovorim o realnych podmienkach
- 
            19:24:28 14.4.20090-100-0 je pro normální brzdy OK... co teprv 0-180-0..test pro tvrdý chlapy....:) když se vyráběl chip na míru, tak nebyl problém tohle provést několikrát za sebou..jen ty destičky remsa to nějak neustály - po 2 serii vadnuly a po 4 už trochu víc kouřily...
 
 teď s pagidem nic... brdí stále, dokud brzdovka může..
- 
            18:23:49 14.4.2009doporucujem nech si kazdy z nas spravy jednoduchy test 10x po sbe sa rozbehnut 0-100-0 a potom ak stale auo dobre brzdi si mozte povedat ze mate dobre kotuce platnicky aj brzdovku pri prvom teste som skoncil s tym ze auto nebrzdilo vobec a dosticky horeli vymenil som ferodo ds2500 a bez problemov brzdovka MOTUL RF 600 dot 4.1 kotuce drazkovane
- 
            18:03:58 12.4.2009 
- 
            18:03:43 12.4.2009zde:
 
 http://fiatcoupe.cz/forum/bazar/2132-kdo-umi-sehna t-za-solidni-cenu-vrtane-kotouce-/
 
 jetsli praskaj nebo ne je otázka materiálu a způsobu použití.. 
- 
            16:38:30 12.4.2009Teď budu řešit kotouče, a přemýšlím nad vrtanýma(originál Plus), a Brembama bez děr. Dotaz spíš na Honzu. Proč bez děr? Slyšel jsem o praskání u otvorů, ale to já nemám ani u strašlivě sjetých originálů... . Díry mají přece svůj význam, chápu, že vypadají "sportovněji" a proto jimi automobilky ozazují své topmodely ale mimo to je přece jezdí závodní auta? Vždyť by se měly lépe chladit, čistit a sušit, nebo se pletu? A tu brzdovku kdyžtak jakou? Dík za fundovanou radu.
- 
            08:20:32 12.4.2009desky Pagid, kotouče brembo, AP, nebo alespoň zimmermann ve všech případech nevrtaný...
 
 brzdí to hodně dobře a nevadne ani při náloži, kde je omezujícím prvkem DOT4 kapalina...
- 
            22:09:19 11.4.2009J skusi ty od ATE je to sice palka ale snad kdys je to takovahle renomovana firma tak budou dostatecne kvalitni a neco vydrzi.
- 
            22:08:03 11.4.2009keramika nevim nevim,aby to brzdilo i dřív než za červena?!
- 
            22:06:57 11.4.2009kotouče buď origoše nebo nějaký od renomovaný firmy kde je záruka kvality. Já jezdil origoše orovnané na dobrém stroji a bylo to goood
- 
            22:06:10 11.4.2009No ja budu brat kompletni sadu od ATE tak by tom byl takovej krasnej komplet i skeramickyma destickama.
- 
            22:03:03 11.4.2009to není legrace vybrat tu dobrou,je kolem toho hooodně informací a Bohužel i plků a žvástů. Dostal jsem tip na ATE blue - prej sakra dobrá a cena taky super
- 
            22:01:58 11.4.2009Mate samozrejme pravdu! Desky byly dokonce levnejsi nez uvadi Marcel takze je blahove si myslet, ze to bude na zavody. Nicmene jsem v me nezkusenosti necekal az tak neprijemny efekt:/ Kdyz nad tim uvazuju je logicke, ze to byly asi prave prehrate desky... Priste vezmu jine rovnou s kotoucema a do te doby trochu pohov:) Koutouce jsou jeste po puvodnim majiteli a nevim co jsou zac... Brzdovku bych uz vymenit preventivne mel. Kapalinu jsem jednou uvaril na jinem aute a prijemne to nebylo, brzdy odesly raz na raz. To dnesni pripad nebyl. Kazda zkusenost pri niz se nic nestane je dobra...
- 
            22:00:43 11.4.2009Ahoj Marcely jakou doporucis tu brzdovku znacka atd.
- 
            21:30:26 11.4.2009hou...skoro sme se trefili -)))
- 
            21:29:26 11.4.2009od destiček za 1150,-Kč nemůžeš chtít dobrou funkci, ty byly vyrobeny proto aby byly levné a né dobré! Chceš-li dobře brzdit z větších rychlostí a dokonce i několikkrát za sebou,dej qalitní brzdofku,kotouče a desky. Pak dej vědít kerak si dopadl
- 
            21:28:55 11.4.2009vyměnil jsi už někdy kapalinu?? a co tam máš za kotouče?? desky co máš neznám takže neposoudím -) ale všeobecně na brzdách se nedá šetřit takže nejlepší jsou asi origo bremba desky
- 
            20:45:07 11.4.2009Ahojte, dnes jsem po celkem ostrejsi jizde (par 10km) zacal pocitovat neprijemne vadnuti brzd. Nejdiv jsem na chvili ucitil smrad jako z oblozeni, ale rikal jsem si ze to bude z te morotky prede mnou:) nasledne brzdny ucinek z vetsich rychlosti napr. cca 160 na 80 relativne dost slaby! Vyzkousel sem brzdit na max, prvotni nastup byl OK, ale hned nasledne pedal jakoby zatuhnul a ac auto brzdilo, tak rozhodne ne tak jak by asi melo, nazakously se ani predni kola.. takze ABS nemelo zadnou praci.. to se podarilo az po dalsi chvili:/ Pak uz jsem to radeji nezkousel.
 Otazka zni jestli je to normalni vadnuti (tenhle problem by u bremba nemel byt tak vyrazny), nebo zda muze byt problem v brzdovem posilovaci atd.. Desticky mam na predku fri-tech a je na nich cca 3000km spis klidneho bezneho jezdeni..., sam se s timto setkal poprve, na okruh nejezdim a v beznem provozu vetsinou brzdam zabrat nedavam (pocitove), tak nevim. Diky za nazory a zkusenosti.