-
20:39:32 13.4.2009
mrtvé TB28 sbírám
-
19:21:44 13.4.2009
no jo no jenomže mam ted celkem jine starosti ... ale jinak to taky nevidím
-
19:18:50 13.4.2009
diagnosa TB 28. uzdravíš to výměnou za RS... nic jiného nepomáhá... :-D taky mě to čeká.
-
16:35:20 10.4.2009
rad slyším to už se ale o mojem turbodmychadle řict nedá....ja už 5krat reklamace a furt s něho valí olej....lopatky pokousane od těla ...NO COMENT
-
16:16:32 10.4.2009
jak píše honza,velice slušný.
jinak nedostatek tlaku ve spalovně se dá snadno dohnat turbodmychadlem :-))
-
10:31:16 10.4.2009
a abych nezapoměl, tlaky v mém coupe - bez novejch kroužků (najeto 170tkm), ale úprava hlavy, KP 11,2:1 a vačky 294/285
14 +- 0,3
-
10:27:36 10.4.2009
vypadá to velmi dobře - na seriovej, jetej motor...
- např. soutěžní motor škoda co má kámoš v erku měl jako nově postavenej tlaky 16 (vačka 307/310, KP 12:1), motor ve stříkačce TAZ po GO s KP 11:1 a vačkou 274/258 13,5 atd...
-
09:31:03 10.4.2009
kolik by měli mit tlaky na 20vt???mě na budíku hodily 4 valce11,8 a jeden celych 12 a u fiatu maji psane min 8 a horni hranicy žadnou je to dobry???