Dnes jsem byl merit tlaky v motoru, prvni valec 11, a zbytek tak 9,5 - 10. Ale svicky jak byly opalene, mely bilou barvu, najeto na nich asi 3000km. Bile svicky znaci chudou smes ze jo? To by tak potvrzovalo ztratu tahu nahore. I kdyz zadne cukani nepozoruju
já si právě nejsem jistej jestli ty míchačky jsou stejný,kappaři mají podezřele málo problémů s kouřivostí! Dělal jsem kdysi míchačku z kappy ale 16VT a ta byla hodně podobná té naší,jen měla menší kompresor. Já když měl v coupe míchačku z volva tak to jelo jako z praku a tlačilo to 1,5 až do omezovače,BMW M3 343k jsem dal o 0,6 vteřiny!!!
otázka turba je vyloženě vyšší dívčí. Amatérsky si myslím,že čím větší míchačka tím větší možný výkon při nižším plnícím tlaku. Problém pak je,že dole je to úúúplně mrtvý a tak je potřeba najít kompromis aby jelo trochu od spoda a hlavně pak i nahoře. Proto je mi divný proč tam původně dali to TB28, to nejde ani dole ani nahoře,jen trochu ve středu = hrůůůza
možná by to šlo docílit tím,že by se drobet pootočily vačky a tak jestliže ti 20VT tlačí 1,6 až do 7dmi tak máš buď jinou míchačku,špatný tlakoměr a nebo rozladěný železo. Původní turbo neumí dát tolik vzduchu aby dokázalo zásobovat točící se motor a udržet tak vysoký tlak. Někde je tam něco jinak.
No je to zhruba tak jak pise marcel. Co vim tak me klesa tlak na 1bar zhruba pri 5000-5500 otackach. Kdyby jsi mel pri 7000 1,6baru tak tam mas 350+ koni a to asi nemas to bys poznal :)))
Prave ze tlak vubec nespadne, tlaci to porad plnej, od 3tis. to skubne a tlak zustane troufnu si rict az do omezovace na plnych 1,6 bar......ale nevim to presne, pokud nejak poklesne tak minimalne. To je docela zvlastni ze i tak nahore je tlaku porad plno, ale urcite to tlaci jen horkej vzduch.....
původní turbo je omezovač výkonu a nikam se s ním nedá postoupit,ani těch 250k tam nemáš. Walbro vůbec nepotřebuješ,naopak by jsi zbytečně přetlačoval soustavu protože ty litry seriový vedení a regulátor tlaku těžko procedí. Sežeň pořádnou míchačku,předělej IC,vykuchej a zvětši výfuk od přední nápravy dozadu,dej soft kterej to uřídí a pak to teprve začne fachat
1) seriový turbo při těhle tlací působí jen jako ohřejvač vzduchu, navíc není schopný udržet takovej tlak do vysokejch otáček, kde to často padá hodně dolů...
2) walbro stojí za úvahu určitě...
3) seriovej IC je na nic v tom místě kde je... buď líp vyvřeš odvod a přívod vzduchu , nebo ho dej dopředu před chladič...
4) do elektroniky bych se šťoural až budeš mít vyřešený otázky zaručující spolehlivost- tj pumpa, IC
Vim ze uz se tady o tom parkrat psalo, ale nic podle ceho bych se mohl spolehlive ridit. Takze dotaz zni: Na mym 20vt mam chip na 250PS a regulator tlaku turba serizeny tak, aby tlacilo 1,6 bar. Auto paradne zatahne od 3tis. , ale od 4500 je celkem mrtvy, krivka vykonu se tam zlomi, zatah je, ale pomerne malej. Zvlast kdyz je ted venku teplo. Intercooler je hooodne teplej, takze asi nestiha chladit vzduch pri tak velkym tlaku. Taky me napada, ze mam treba nedostatek paliva a stoji za uvahu Walbro pumpa. Muze nekdo kdo tomu rozumi poradit jestli vetsi intercooler? nebo Gtec2 chip a Walbro? Bojim se chude smesi