20vt - jak predejit chude smesi

  • k20vt
    Dnes jsem byl merit tlaky v motoru, prvni valec 11, a zbytek tak 9,5 - 10. Ale svicky jak byly opalene, mely bilou barvu, najeto na nich asi 3000km. Bile svicky znaci chudou smes ze jo? To by tak potvrzovalo ztratu tahu nahore. I kdyz zadne cukani nepozoruju
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    já si právě nejsem jistej jestli ty míchačky jsou stejný,kappaři mají podezřele málo problémů s kouřivostí! Dělal jsem kdysi míchačku z kappy ale 16VT a ta byla hodně podobná té naší,jen měla menší kompresor. Já když měl v coupe míchačku z volva tak to jelo jako z praku a tlačilo to 1,5 až do omezovače,BMW M3 343k jsem dal o 0,6 vteřiny!!!
  • k20vt
    abych se priznal tak nemam Fiata Coupe ale Lancii Kappu 20vt, naprosto stejny motor i turbo, Marcel urcite vi....

    tady video kdyby nekdo chtel, ale doporucuju presunout na cas 3:09, jinak to neni moc zajimavy.
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    otázka turba je vyloženě vyšší dívčí. Amatérsky si myslím,že čím větší míchačka tím větší možný výkon při nižším plnícím tlaku. Problém pak je,že dole je to úúúplně mrtvý a tak je potřeba najít kompromis aby jelo trochu od spoda a hlavně pak i nahoře. Proto je mi divný proč tam původně dali to TB28, to nejde ani dole ani nahoře,jen trochu ve středu = hrůůůza
  • DooM 20VTLE
    Nekde jsem cetl ze pokud je u 20vt pri redline 1,1baru je tam 310 koniku je to mozny? Prijde mi to tak nejak realny s GT28R turbem.
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    možná by to šlo docílit tím,že by se drobet pootočily vačky a tak jestliže ti 20VT tlačí 1,6 až do 7dmi tak máš buď jinou míchačku,špatný tlakoměr a nebo rozladěný železo. Původní turbo neumí dát tolik vzduchu aby dokázalo zásobovat točící se motor a udržet tak vysoký tlak. Někde je tam něco jinak.
  • DooM 20VTLE
    No je to zhruba tak jak pise marcel. Co vim tak me klesa tlak na 1bar zhruba pri 5000-5500 otackach. Kdyby jsi mel pri 7000 1,6baru tak tam mas 350+ koni a to asi nemas to bys poznal :)))
  • k20vt
    no fakt nekecam ze mne TB28 neuvada :)
    jinak diky moc vsem za rady....
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    plný tlak s TB28 nadpřirozená bytost :-)
  • Tlama
    horkej nebo studenej..jestli tam je tlak je to pořád vzduch a pokud tam je dost paliva musí to letěl jak hovado
  • k20vt
    Jeste k te michacce, nejradsi bych sehnal nejakou z misaka protoze GT28R atd. mne prijde dost drahy, ale kolik stoji nejaky jety vubec netusim.
  • k20vt
    Prave ze tlak vubec nespadne, tlaci to porad plnej, od 3tis. to skubne a tlak zustane troufnu si rict az do omezovace na plnych 1,6 bar......ale nevim to presne, pokud nejak poklesne tak minimalne. To je docela zvlastni ze i tak nahore je tlaku porad plno, ale urcite to tlaci jen horkej vzduch.....
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    odhaduju 5tis ot 1bar, 6tis ot 0,8bar a u omezovače 0,7
  • Tlama
    na kolik ti spadne plnící tlak po těch 4500tis/ot.???
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    původní turbo je omezovač výkonu a nikam se s ním nedá postoupit,ani těch 250k tam nemáš. Walbro vůbec nepotřebuješ,naopak by jsi zbytečně přetlačoval soustavu protože ty litry seriový vedení a regulátor tlaku těžko procedí. Sežeň pořádnou míchačku,předělej IC,vykuchej a zvětši výfuk od přední nápravy dozadu,dej soft kterej to uřídí a pak to teprve začne fachat
  • Honza
    1) seriový turbo při těhle tlací působí jen jako ohřejvač vzduchu, navíc není schopný udržet takovej tlak do vysokejch otáček, kde to často padá hodně dolů...

    2) walbro stojí za úvahu určitě...

    3) seriovej IC je na nic v tom místě kde je... buď líp vyvřeš odvod a přívod vzduchu , nebo ho dej dopředu před chladič...

    4) do elektroniky bych se šťoural až budeš mít vyřešený otázky zaručující spolehlivost- tj pumpa, IC
  • k20vt
    Vim ze uz se tady o tom parkrat psalo, ale nic podle ceho bych se mohl spolehlive ridit. Takze dotaz zni: Na mym 20vt mam chip na 250PS a regulator tlaku turba serizeny tak, aby tlacilo 1,6 bar. Auto paradne zatahne od 3tis. , ale od 4500 je celkem mrtvy, krivka vykonu se tam zlomi, zatah je, ale pomerne malej. Zvlast kdyz je ted venku teplo. Intercooler je hooodne teplej, takze asi nestiha chladit vzduch pri tak velkym tlaku. Taky me napada, ze mam treba nedostatek paliva a stoji za uvahu Walbro pumpa. Muze nekdo kdo tomu rozumi poradit jestli vetsi intercooler? nebo Gtec2 chip a Walbro? Bojim se chude smesi