-
15:55:32 17.4.2009
Chlapy... jak složitá je výměna variátoru???
-
21:03:48 15.4.2009
takže to cvakání je vadnej vae ventil jo? sice nevim co to je ale už teď mě to štve...nevíte za kolik se dá pořídit?
-
13:09:56 15.4.2009
a kde sehnat novej?
-
20:18:07 11.4.2009
jj to cvakáni to by mě zajímalo co to je...kdyz otočím klíček do polohy kdy se mi zapnou světla atd...tak to cvaká..asi tak 3-4sec. pak to prestane a startuju..(pro jistotu) co to může být a jak to vyřešit...zdá se mi že to nedělalo..alespon ne tak hodně jak v poslední době..
-
10:36:57 4.4.2009
vsadil bych na hydroštely
-
21:41:39 3.4.2009
nějakej motorář by to mohl rozepsat...třeba se mýlím jsem elektrikář -) ale pružinka to nebude určitě
-
21:39:37 3.4.2009
no je to právě zpusobené detonací paliva....protože to špatně časuje sací vačku a blbě to jakoby pálí
-
21:38:54 3.4.2009
Jsem myslel ,že ta pružina co je ve variátoru je slabá a pak je slyšet to cvakání.
-
21:35:34 3.4.2009
Když nastartuju tak je chvilku slyšet cvakání .Jak se dostane tlak oleje do variatoru tak to přestane.Co je teda slyšet z motoru co má špatný variátor?
-
21:28:36 3.4.2009
ale to nemá s typem motoru přeci nic společného...ptal jsi se jak zní variátor...a odpovídám nijak...nevydává zvuk...pouze když je blbě nastavené časování kvůli vadnému variátoru tak zní motor jako diesel...takhle jsem to myslel -)
-
21:24:17 3.4.2009
Tlama: 2,0 20vt bohužel nevlastnim .U 1,8 jsou hluky a zvuky v motoru jinéé:-)))
-
21:06:05 3.4.2009
variátor nevydává žádný zvuk.......spíš motor -)
-
20:40:43 3.4.2009
Může někdo nahrát a dát sem zvuk variátoru co je v pořádku a ten co je hlučný.Dík