-
15:00:07 8.4.2009
Giallo 1,8 to ja mam obě nový, tak asi něco jinýho:(
-
14:42:06 8.4.2009
Tak problém vyřešen - koukli - a hned věděli - uvolněný a za*sraný čidlo teploty motoru. Přede mnou to vytáhli - stříkli sprejem, nasadili a bylo OK.
-
21:14:51 6.4.2009
Zkusím jim zítra říct, ať se podívají na to sání, váhu vzduchu a tak, jak radí v jiným vláknu. Chytrý by ale měli dělat oni ;o)
-
21:13:36 6.4.2009
Tak na plynový lanko to nevypadá :o(
-
22:54:34 5.4.2009
Giallo 1,8: skus pozriet plynove lanko ci sa ti nezadiera... co opisujes tak jak keby bolo niekde zohnute a sem tam sa zasekne... :(
-
19:10:58 5.4.2009
Mám taky problém s volnoběhem. Přivezl jsem to v pátek ze servisu, kde měnili olej, dolívali náplně a dělali technickou a měl jsem pořád volnoběh tak 1200-1500. V úterý tam s tím jedu znovu, ať to zkouknou. Ale teď dělá to jak kdy, třeba po nastartování tam dřív skočilo rovnou 1200, ale teď to někdy začne na 850 po nastartování, pak po pár minutách jízdy je tam 1200 někdy 1500 a pak se to někdy zase vrátí na pod 1000, ale nikdy to nekolísá - vždycky se to ustálí na jedné hodnotě. A když je tam 1200 a při pomalé jízdě zařadím za 5, tak to normálně sleze pod 100O, ale jak vyřadím, zase to vyleze. Máte někdo nějaké nápady?
-
12:29:17 4.4.2009
neboj to poznáš... :-) Když bude na kaši je rozdíl tak zjevný že nepotřebuješ ani nic měřit :-))) fakt se na to podívej, může Ti to ušetřit hodně podružnejch problémů když stav zjistíš včas...
-
12:23:40 4.4.2009
Luxor stejně nevim, jak vypadaj ty, co sou ok, tohle už de mimo mě...
-
12:20:57 4.4.2009
Může to být i víc věcí najednou... VAE se to snaží dorovnávat ale pokud je tam něco festovně v hajzlu tak nestíhá i když je sám o sobě v pohodě. Mě to takhle lítalo kvůli vadnýmu MAP senzoru po výměně pak OK. Jinak už ses koukal na ty vačky? (10min práce)
-
09:57:40 4.4.2009
Tlama díky, poptám se na cenu, popř koupim novej:)
-
21:10:24 3.4.2009
-
20:44:36 3.4.2009
Zeptej se na alfa156.cz
-
19:09:40 3.4.2009
už mě to see, nastartuju, někdy chvíli chcípa, někdy lítaj otacky 500-800, někdy je tam 1200, pak 800, a nekolísaj, čim to je?když pustim plyn při jízdě, ot.klesnou na 500, a hned stoupnou na normal...i za tepla to třeba po normalnim chodu kolísá-500-800...co to?