-
21:28:04 20.6.2009
kouřící 16vt nedělám, to bych musel vyrobit další abnormální ucpávky a to by mi v tom zase ležel ranec jako teď na 20VT. 20VT má ucpávku 16mm a 16VT 18mm - nelze to zaměnit
-
12:45:26 20.6.2009
aha Sonny ty máš 16VT... tak to nevím jestli Marcel tyhle turba dělá když je ve spojení se čtyřválcem :-) I když třeba jo, turbo jako turbo? A navíc by to vozík tý správný čokolády jistě pozitivně ovlivnil...
-
10:03:00 20.6.2009
Nevím co po mně chceš, ale jinak je to 2l 16VT rok 95... A prostě sem, tam to dělalo šílený modrý dým... Teď s tím nejezdím
-
09:16:40 19.6.2009
podle stavu toho turba,mnozí to i přez mé rady dojezdí do sra.ek a to se pak rovnou zahodí. Co je to za míchačku a jaký je s ní problém?
-
22:03:57 18.6.2009
Marcel 8V,8VT Nevím jak, nevím kde ale potřebuju dát turbo do kupy. Kolik to koštuje?
-
23:22:24 16.6.2009
marcel: nevěděl jsem, že to starý turbo k něčemu je, takže moje starý - dýmovnicový, je v kovošrotu.
P.S: to příští je tvoje:-)
-
22:18:47 16.6.2009
nenechá,sám jich má málo
-
21:31:49 16.6.2009
nevim, od tebe ho nemám a co pošle Patrik to je jeho takže spíš nee, nemám
-
21:07:08 16.6.2009
staré TB28 vykupuju,kdo koupí nové nechť staré nakulí :-)
-
20:22:47 16.6.2009
Kamile na repasi se vyser... vyhozený prachy a to ti tu potvrdí spousta lidí...
já mám nové turbo plus práce 28000...
a je klid...
-
19:37:45 16.6.2009
Firmam bych neveril. Predchozi majitel daval turbo repasnout ke specialturbo.cz a vydrzelo 3000km pri slusnym zachazeni.
-
00:00:14 15.6.2009
2 Sonny: Marcel Te jen varoval jak to s nejvetsi pravdepodobnosti dopadne a potom co jsem videl v okoli tak negativnich zkusenosti s repasema je prilis... Proc to nedas rovnou k Marcelovi kdyz tyhle turba umi?
-
20:27:32 14.6.2009
Marcel 8V,8VT: Nestraš, bo si to hodím :-)))
-
10:47:16 14.6.2009
držim palec a přeju spoustu šťastných kilometrů bez zbytečně vyhozených peněz a demontáží míchaček :-)
-
00:46:32 14.6.2009
-
10:01:06 20.4.2009
2 Marcel: jasny, drzim palce obema reprezentantum "problemaku" ;-)
-
08:17:11 20.4.2009
Jan Paukovic20VT: Jo zapomněl sem napsat že mám 16VT. Jinak kolik tak stojí repas? + - ???
-
08:16:57 20.4.2009
16VT jitrnici staví Luboš z Český Lípy,já takovou jitrnici nikdy stavět nebudu protože máloválec kvrdlák problémák mi nesmí do baráku,pouze vyjimečně jsem ho teď použil do sedmy ale v provedení 8VT
-
00:16:08 20.4.2009
To bude 16VT jitrnice jakou svet jeste nevidel :-)))
-
22:28:59 19.4.2009
čeká na kluky z Lanciaklubu až se jim udělá čas,pak jde na vyvaření,pak k jednomu bourákovi na lak a pak ho zbušim do kupy :-)
-
22:16:53 19.4.2009
a hlídá mě Fidopes takže musim makat jako barevnej :-)
-
22:08:30 19.4.2009
kdo si hraje nezlobí a tak jsem už 2 roky děsně hodnej
-
22:06:42 19.4.2009
jes,dedra 2.0 ie turbo 165k 280Nm v serii,ale ona to serie nebude :-)
-
21:17:05 19.4.2009
zatím je T3 ve fázi příprav, jedno mi tu leží ale ještě jsem to nerozpoutal, mám teď něco velmi důležitého na práci a ani na zaměstnání mi nezbývá čas :-)
-
20:11:38 19.4.2009
Sonny-Ty mas ale 16VT tady s Garetem resily 20Vt ale Marcel myslim us zacal i turba z 16VT tak mu cinkni minimalne ti urco poradi.
-
20:09:28 19.4.2009
Pokat mas tb28 je podle myho 100oktan skoro zbytecnej i kdys jeho dobry vlasnosti jsou jiste pro auto uzitecny pokavat ti to kouri modrej dym je to jasny jak tu vsichni us psaly turbo jis dozralo a je treba ho but poslat marcelovy do zbernyho kosiku kterej ti ho zrepasne a zmodifikuje nebo pripravit o par tisic vic a zavolat Patasovy o Gareta cos podle myho nejlepsi vjec kazdopadne neni radno to odkladat cim dyl kouri tim hur pujde opravit.
-
19:56:12 19.4.2009
Jan Paukovic20VT: To sem nějak nepochopil. Liju do toho 100oktanovou carreru. A spotřebu taky neřeším. Jen potřebuju od někoho poradit jak poznám jestli je to špatným turbem...
-
18:44:04 19.4.2009
Panove pokud vas stve nejakej ten litr 100oktanu navic tak to nema smysl vubec tady resit.
-
17:26:42 19.4.2009
Mám podobný problém, ale dělá mi to jen někdy.
-
17:18:07 20.3.2009
pokud je turbo uplně na kaši že nejde opravit...tak než investovat do TB28 tak raději GT28R nebo RS které vydrží
-
16:37:39 20.3.2009
Do 20l/100km je mi spotreba jedno.
Jezdim casto po praze do prace(studeny motor, zacpy) = cca 15-18l/100km
Nerad bych pak jezdil za 25l.
Ale asi to moc smysl nema.
-
16:30:01 20.3.2009
2 Kamil : Když vemu, která otázka tě napadla jako první, tak se nabízí odpověď NE na třetí otázku. Navíc jsem toho názoru, že to přinese víc investic, než jenom turbokit... A když se pak zamyslim nad tim investovat ten balíček do servisu sériovýho Coupé, tak není co řešit. Ale taky jsem propad kitu.
-
16:18:02 20.3.2009
smysl to nemá
-
15:52:20 20.3.2009
Uff a jeste jeden dotaz mimo - rikam si, ze kdyz uz, tak bych zavolal patrikovi ohledne Kitu na 300PS. Nejspis se to tu uz resilo:
Zvysi se mi po instalaci kitu spotreba, o kolik cca?
Snizi se nejak zivotnost motoru?
Ma to vubec smysl?
-
15:29:30 20.3.2009
ne
-
14:38:52 20.3.2009
A souvisi s tim nejak zvysena spotreba?
-
12:49:15 20.3.2009
No to turbo tam daval jeste predchozi majitel, mam od toho ucty, bylo tam davany novy za cca 20k.. ten muj servisman mi taky rekl, ze je novy, tak nevim. Kazdopadne pry se na to podiva, kdyztak kontaktuju marcela.. Dik za diagnozu.
Uff uz jsem do toho nacpal 50k v opravach a jezdil jsem tak mesic:-(
-
11:59:15 20.3.2009
Lichoválcům odchází aspoň jenom "přirození" :-)
-
11:38:25 20.3.2009
JOJO, nevýhoda lichoválcú, auto má mít sudoválce, malohrnce nejsou špatný:)
-
11:34:01 20.3.2009
nebo tak :-)))
-
11:32:55 20.3.2009
20VT ho má stejně pod deklem tak by stačil i hadr s ředidlem a bude jak nový
-
11:26:55 20.3.2009
to se tu resilo uz davno ze malokdo umi poradne zrepasovat TB28 (aby vydrzelo vic jak 1000km) proto se do toho pustil Marcel... Zrejme Ti tam novy turbo vubec nedali jen ho zrepasli a treba opiskovali aby jako novy vypadalo :-)))
-
11:08:44 20.3.2009
me to taky čudí, než se to zahřeje... někdy jako prase a nekdy skoro vubec... takze stejna diagnoza jako Kamil?
-
11:02:47 20.3.2009
No ty vo.. ten servisman je znamej, tak jsem mu napsal, delam blbyho, proste jen jestli by se mrknul na to coudeni. Pac co to u nej bylo, tak pribylo pres 300km, coz je trochu dost na servisni projizdky.. Tak uvidim co s tim udela..
-
10:58:53 20.3.2009
jo ale každým kilometrem to jde víc do kytek :-(
-
10:48:03 20.3.2009
Uf no to je fakt super. Loni jsem daval auto do servisu. Typek ho tam mel pul roku. Kdyz jsem jim ho tam daval, tak necoudilo. Ted(pred tydnem) kdyz jsem to prebiral, tak jemne coudilo. Ted coudi vazne dost(a to tomu nenakladam). Uf da se s tim najet jeste tak 500km?
-
10:44:21 20.3.2009
viz Honza. nepřemejšlej o tom. turbo je ko
-
10:40:05 20.3.2009
omg.. tlak mam zvedlej, po zahrati spadne do normalu..
turbo tam bylo davane loni nove.. prakticky se s tim nejezdilo:-(
Na kolik prijde tahle sranda opravit?
-
10:11:06 20.3.2009
A určitě s tim budeš jezdit dál, dokud se neozve ten libý tón, když už si rotor sedne na kryt kompres. komory :-)
-
10:10:21 20.3.2009
Jo jo to je klasika turbinka .
-
10:06:47 20.3.2009
určitě ti to hodně smrdí všechno olejem (spálenym). TURBO K.O.
-
10:00:16 20.3.2009
typická závada 20VT - turbo KO (pokud máš zvedlej tak, tak určitě..)
kontaktuj Marcela...
-
09:58:52 20.3.2009
Ahoj, coudi mi to jako sv.. Bere to olej. Problem je, ze jen na neutral a jen nez se ohreje motor. Pak to je naprosto v poradku.
Nevite cim by to mohlo byt? Veskere tesneni tam je nove. Diky predem.