Modry dym

  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    kouřící 16vt nedělám, to bych musel vyrobit další abnormální ucpávky a to by mi v tom zase ležel ranec jako teď na 20VT. 20VT má ucpávku 16mm a 16VT 18mm - nelze to zaměnit
  • Luxor
    aha Sonny ty máš 16VT... tak to nevím jestli Marcel tyhle turba dělá když je ve spojení se čtyřválcem :-) I když třeba jo, turbo jako turbo? A navíc by to vozík tý správný čokolády jistě pozitivně ovlivnil...
  • Sonny
    Nevím co po mně chceš, ale jinak je to 2l 16VT rok 95... A prostě sem, tam to dělalo šílený modrý dým... Teď s tím nejezdím
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    podle stavu toho turba,mnozí to i přez mé rady dojezdí do sra.ek a to se pak rovnou zahodí. Co je to za míchačku a jaký je s ní problém?
  • Sonny
    Marcel 8V,8VT Nevím jak, nevím kde ale potřebuju dát turbo do kupy. Kolik to koštuje?
  • Dr.Ravic
    marcel: nevěděl jsem, že to starý turbo k něčemu je, takže moje starý - dýmovnicový, je v kovošrotu.
    P.S: to příští je tvoje:-)
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    nenechá,sám jich má málo
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    nevim, od tebe ho nemám a co pošle Patrik to je jeho takže spíš nee, nemám
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    staré TB28 vykupuju,kdo koupí nové nechť staré nakulí :-)
  • Dr.Ravic
    Kamile na repasi se vyser... vyhozený prachy a to ti tu potvrdí spousta lidí...
    já mám nové turbo plus práce 28000...
    a je klid...
  • Kamil
    Firmam bych neveril. Predchozi majitel daval turbo repasnout ke specialturbo.cz a vydrzelo 3000km pri slusnym zachazeni.
  • Luxor
    2 Sonny: Marcel Te jen varoval jak to s nejvetsi pravdepodobnosti dopadne a potom co jsem videl v okoli tak negativnich zkusenosti s repasema je prilis... Proc to nedas rovnou k Marcelovi kdyz tyhle turba umi?
  • Sonny
    Marcel 8V,8VT: Nestraš, bo si to hodím :-)))
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    držim palec a přeju spoustu šťastných kilometrů bez zbytečně vyhozených peněz a demontáží míchaček :-)
  • Sonny
    Našel jsem fklidu firmu na naše turba. http://www.turbocar.cz/cs/turbodmychadla.html
  • Luxor
    2 Marcel: jasny, drzim palce obema reprezentantum "problemaku" ;-)
  • Sonny
    Jan Paukovic20VT: Jo zapomněl sem napsat že mám 16VT. Jinak kolik tak stojí repas? + - ???
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    16VT jitrnici staví Luboš z Český Lípy,já takovou jitrnici nikdy stavět nebudu protože máloválec kvrdlák problémák mi nesmí do baráku,pouze vyjimečně jsem ho teď použil do sedmy ale v provedení 8VT
  • Luxor
    To bude 16VT jitrnice jakou svet jeste nevidel :-)))
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    čeká na kluky z Lanciaklubu až se jim udělá čas,pak jde na vyvaření,pak k jednomu bourákovi na lak a pak ho zbušim do kupy :-)
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    a hlídá mě Fidopes takže musim makat jako barevnej :-)
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    kdo si hraje nezlobí a tak jsem už 2 roky děsně hodnej
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    jes,dedra 2.0 ie turbo 165k 280Nm v serii,ale ona to serie nebude :-)
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    zatím je T3 ve fázi příprav, jedno mi tu leží ale ještě jsem to nerozpoutal, mám teď něco velmi důležitého na práci a ani na zaměstnání mi nezbývá čas :-)
  • Jan Paukovic20VT
    Sonny-Ty mas ale 16VT tady s Garetem resily 20Vt ale Marcel myslim us zacal i turba z 16VT tak mu cinkni minimalne ti urco poradi.
  • Jan Paukovic20VT
    Pokat mas tb28 je podle myho 100oktan skoro zbytecnej i kdys jeho dobry vlasnosti jsou jiste pro auto uzitecny pokavat ti to kouri modrej dym je to jasny jak tu vsichni us psaly turbo jis dozralo a je treba ho but poslat marcelovy do zbernyho kosiku kterej ti ho zrepasne a zmodifikuje nebo pripravit o par tisic vic a zavolat Patasovy o Gareta cos podle myho nejlepsi vjec kazdopadne neni radno to odkladat cim dyl kouri tim hur pujde opravit.
  • Sonny
    Jan Paukovic20VT: To sem nějak nepochopil. Liju do toho 100oktanovou carreru. A spotřebu taky neřeším. Jen potřebuju od někoho poradit jak poznám jestli je to špatným turbem...
  • Jan Paukovic20VT
    Panove pokud vas stve nejakej ten litr 100oktanu navic tak to nema smysl vubec tady resit.
  • Sonny
    Mám podobný problém, ale dělá mi to jen někdy.
  • Tlama
    pokud je turbo uplně na kaši že nejde opravit...tak než investovat do TB28 tak raději GT28R nebo RS které vydrží
  • Kamil
    Do 20l/100km je mi spotreba jedno.
    Jezdim casto po praze do prace(studeny motor, zacpy) = cca 15-18l/100km
    Nerad bych pak jezdil za 25l.
    Ale asi to moc smysl nema.
  • Innocento
    2 Kamil : Když vemu, která otázka tě napadla jako první, tak se nabízí odpověď NE na třetí otázku. Navíc jsem toho názoru, že to přinese víc investic, než jenom turbokit... A když se pak zamyslim nad tim investovat ten balíček do servisu sériovýho Coupé, tak není co řešit. Ale taky jsem propad kitu.
  • Ravic inesperto
    smysl to nemá
  • Kamil
    Uff a jeste jeden dotaz mimo - rikam si, ze kdyz uz, tak bych zavolal patrikovi ohledne Kitu na 300PS. Nejspis se to tu uz resilo:

    Zvysi se mi po instalaci kitu spotreba, o kolik cca?
    Snizi se nejak zivotnost motoru?
    Ma to vubec smysl?
  • Simarik
    ne
  • Kamil
    A souvisi s tim nejak zvysena spotreba?
  • Kamil
    No to turbo tam daval jeste predchozi majitel, mam od toho ucty, bylo tam davany novy za cca 20k.. ten muj servisman mi taky rekl, ze je novy, tak nevim. Kazdopadne pry se na to podiva, kdyztak kontaktuju marcela.. Dik za diagnozu.
    Uff uz jsem do toho nacpal 50k v opravach a jezdil jsem tak mesic:-(
  • Innocento
    Lichoválcům odchází aspoň jenom "přirození" :-)
  • Mertix
    JOJO, nevýhoda lichoválcú, auto má mít sudoválce, malohrnce nejsou špatný:)
  • Luxor
    nebo tak :-)))
  • Simarik
    20VT ho má stejně pod deklem tak by stačil i hadr s ředidlem a bude jak nový
  • Luxor
    to se tu resilo uz davno ze malokdo umi poradne zrepasovat TB28 (aby vydrzelo vic jak 1000km) proto se do toho pustil Marcel... Zrejme Ti tam novy turbo vubec nedali jen ho zrepasli a treba opiskovali aby jako novy vypadalo :-)))
  • Dr.Ravic
    me to taky čudí, než se to zahřeje... někdy jako prase a nekdy skoro vubec... takze stejna diagnoza jako Kamil?
  • Kamil
    No ty vo.. ten servisman je znamej, tak jsem mu napsal, delam blbyho, proste jen jestli by se mrknul na to coudeni. Pac co to u nej bylo, tak pribylo pres 300km, coz je trochu dost na servisni projizdky.. Tak uvidim co s tim udela..
  • Simarik
    jo ale každým kilometrem to jde víc do kytek :-(
  • Kamil
    Uf no to je fakt super. Loni jsem daval auto do servisu. Typek ho tam mel pul roku. Kdyz jsem jim ho tam daval, tak necoudilo. Ted(pred tydnem) kdyz jsem to prebiral, tak jemne coudilo. Ted coudi vazne dost(a to tomu nenakladam). Uf da se s tim najet jeste tak 500km?
  • Simarik
    viz Honza. nepřemejšlej o tom. turbo je ko
  • Kamil
    omg.. tlak mam zvedlej, po zahrati spadne do normalu..
    turbo tam bylo davane loni nove.. prakticky se s tim nejezdilo:-(

    Na kolik prijde tahle sranda opravit?
  • Innocento
    A určitě s tim budeš jezdit dál, dokud se neozve ten libý tón, když už si rotor sedne na kryt kompres. komory :-)
  • Jan Paukovic20VT
    Jo jo to je klasika turbinka .
  • Simarik
    určitě ti to hodně smrdí všechno olejem (spálenym). TURBO K.O.
  • Honza
    typická závada 20VT - turbo KO (pokud máš zvedlej tak, tak určitě..)

    kontaktuj Marcela...
  • Kamil
    Ahoj, coudi mi to jako sv.. Bere to olej. Problem je, ze jen na neutral a jen nez se ohreje motor. Pak to je naprosto v poradku.
    Nevite cim by to mohlo byt? Veskere tesneni tam je nove. Diky predem.