-
18:03:08 21.3.2009
Ja pouzivam remene DAYCO v praci uz 5 rokov a ziadny problem. Jediny problem som mal s GATES (myslim ze to bolo remenom) ziadna zavada, nove kladky a vod. pumpa , len roztrhnuty remen po 10 kilometroch. Nasili to na mna, ze je to zlou montazou a musel som vsetko platit. S tymi istymi kladkami a remenom DAYCO jazdi do dnes.
-
16:15:05 21.3.2009
no v okolních servisech a dodavatelé ND mají na dayco jinej názor - 30tkm je pro ně bezpečný maximum, v čemž mě utrvdil ten fakt že mi na něm zbyla polovina zubů zhruba 20tkm po výměně- žádná pokáza která by měla zapříčinit servání zubů (kladka KO, přidřená nebo v jednom uložení nesouosá vačka, volnej řemen atd) se neděla vše bylo OK..
a mírně ohnutej jedne ventil mi přijde jako blbost, když tam jsou 2 ventily na válec..pokud teda není KO vačka nebo nějaká extra vůle..
-
08:17:08 16.3.2009
jojo...potká se to..podle toho kdy s eto potká záleží jaký budu škody.. skočenej řemen může znamenat lehce ohlý ventily, ale motor může běžet, sice s menším výkonem.
Pokud se řemen sápne (nebo ztratí zuby -což s oblibou dělají řemeny dayco, contitech adt) na volnoběh tak to odnese pár zohejbanejch vejfukovejch ventilů (podle toho jak zareaguješ a zdali se to pokoušíš dál startovat to můžou bejt jen 2, ale i 8). Pokud se to potká v točkách, tak se ventil může přerazit a škody jsou o mnoho vyšší...
-
23:20:29 15.3.2009
Dotaz pro majitele 16VT, může u tohoto motoru prasknout rozvoďák aniž by se to potkalo? Nebo to můžu začít rovnou rozebírat?