-
22:50:30 13.3.2009
tyhle hadičky nemají s regulací nic společnýho, jediné co by jedna z nich mohla dělat je, že to podsávalo falešný vzduch a oblbovalo váhu. Je třeba mít tohle všechno v pořádku jinak se nikdá nedobereš výsledku
-
15:58:49 13.3.2009
nevim co tam je za chybu. Dotažením těch dvou svorek se to trochu zlepšilo (už netlačí tak moc a necuká při plným zátahu). O víkendu mrknu jestli chodí ovládání WG. Jinak na obrázku jsou svorky, které byly vyjeté.
-
19:00:29 12.3.2009
do nouzáku to nepadalo,1,5 tomuhle autu nevadí,byla to jiná chyba
-
08:40:40 11.3.2009
problém částešně vyřešen. byly vyvlíknuté dvě spony u hadiček. Je to téčko, které vede z hadice hned vedle turba. Jednu sposnu jsem zacvakl, druhou vyměnil. Teď to při prudkým sešlápnutím plynu vylítne na 1,3 a potom spadne na 0,8-0,9 a tam se drží. Už to nepadá do nouzáku, takže to ani necuká.
Ještě otázka mimo, kdybych se chtěl dostat k turbu a potřeboval se dostat pod ten plech (tepelný štít) co ho kryje, dá se tam nějak zespoda, nebo tam musim rozpojit hadici s vodou která před tím překáží?
-
07:53:06 11.3.2009
Aleši, jak jsi myslel že je jedna z těch hadic přiškrcená?
-
14:41:27 9.3.2009
u 20vt máš snímač u baterky vede do něj dvoužílovej kabel a hadičky,který když je nejhůř to přes jednotku zabalí,stačí přiškrcená jedna ze dvou a už to nejede taky, asi před dvěma lety se mi to stalo po instalaci sportovního filtru
-
13:46:44 9.3.2009
-
08:21:50 9.3.2009
mohl by mi někdo hodit fotku, kde bych našel WG? Nebo jen popis kde to je:-)
-
07:32:28 9.3.2009
mám taky problém s tlakem, Při sešlápnutí plynu a 3000 otáček mi tlak skočí na 1,0bar a pak hned spadne na 0,5 bar.A drží se celou dobu při jízdě na plný plyn.Co to může být, dikec za radu.
-
00:29:47 9.3.2009
Začni u westagate. Odpoj hadičku a foukni do WG lehce třeba pumpičkou. Jestli se WG nehne nebo funí, tak je v háji membrána. Nejdřív s ním zkus ručně pohnout, jestli chodí mechanicky.
-
23:36:02 8.3.2009
ještě jedna drobnost, v autě není T28, ale T3 z 16VT. nato jak je to tam nabastlený se mě neptejte...
-
21:33:02 8.3.2009
jj přesně to jsem myslel
-
21:31:08 8.3.2009
ta chvíle co tlačí těch 1.6 se nazývá overboost.
-
19:54:59 8.3.2009
1,5 není s TB28 nic hroznýho, to zvládne origo míchačka stejnak jen chviličku. Pokud to koktá při 1,5 tak jsou buď děravý hadice a nebo spuchřelý koncovky cívek. regulace je tedy nejspíš taky poškozená,ale tím to koktání není. TB28 je u 20VT omezovač výkonu a proto není třeba se jí bát.
-
18:30:11 8.3.2009
nefunguje ti regulace tlaku turba a jednotka při takto vysokém tlaku odpojí přívod paliva...ted nevím jak se tomu říká ale už se to probíralo několikrát....neriskuj a zprav si westagate...ničím jiným to být nemůže
-
18:04:16 8.3.2009
jede to normálně rychle a necuká to, ale nesmím tam nechat nalézt těch 1,5 baru. Když to tam doleze, tak to buďto jednou cukne a div to nechcípne, jak kdyby tam nešel benzin, nebo to zacuká několikrát. Po sundání nohy z plynu a opětovné akceleraci to udělá znovu jakmile přesáhnu těch 1,5. Motor šlape normálně, takže nějaký písty a "motorový" věci bych vyloučil. Spíš myslim, že to bude nějakou regulací tlaku nebo vypadlou hadicí. Zajímalo mě jestli se tohle někomu taky nestalo a nebylo to nějakou blbostí.
-
17:31:04 8.3.2009
ano ano,vím,ale jednou mi to taky takto dělalo když jsem to neměl stažené redukčákem a rozsvítila se kontrolka diagnostiky a začlo to koktat.Ale úplný zle s motorem ještě nebude pokud to tak nebude provozovat dál
-
17:29:06 8.3.2009
Mam uplne stejny problem na 20vt, je to chipovany na 250 PS, od te doby tam mam budik tlaku turba a neustale je tam pri plne nalozi 1,5 bar nekdy i 1,6 Pri dosazeni tohoto tlaku me to obcas skubne, ale jen nepatrne, poznal jsem to spis na budiku, protoze po tom skubnuti to spadne zhruba na 1,3 a potom zase vyleti zpet na 1,6. Nemohl by nekdo poradit jak poznam ze je pridrena bud ta regulace tlaku nebo membrana na wastegate?
-
17:20:59 8.3.2009
jednotka zavírá prd - prostě tam je málo paliva v poměru se vzduchem a padá to na hubu - vzpomeň jak dopadlo Marcelovo červený po jedný náloži na sprintech....
-
17:05:24 8.3.2009
spíše to pak zavírá jednotka
-
17:02:05 8.3.2009
ztráta výkonu= extrémě chudá směs = už máš zřejmě načlý písty od detonací...
-
16:35:41 8.3.2009
Přidřená regulace nebo prasklá membrána na wastegate
-
16:33:46 8.3.2009
při prudkém sešlápnutí plynu (zátahu turba) se nezastaví na 0,8 - 0,9 jako dříve, ale pokračuje až kamsi přes 1,5 baru. Pak to začne hrozně cukat a ztratí výkon. Respektive to třeba jednou hrozně cukne a uplně přestane táhnout. Tlak oleje je na třech teplota oleje někde na 50, voda na cca70 (podle budíku). Začalo to dneska z ničeho nic když jsem nato dupnul při předjíždění. Motor je v serii. Když tomu nedávám kotel, tak to jede uplně normálně. Čím by to mohlo být?
díky