este jedna ale asi najsprostejsia otazka... ako sa dostanem k cidlu... neviem to nijak najst :( treba na to zospodu auta???
tlak oleje..uz to nejede,prosim pomoc
-
11:33:29 10.7.2009
-
13:16:49 8.7.2009pada dolu... kdyz budes cistit kontakty seber rovnou vsechny na ktere dosahnes, ono mi to taky v motoru oxidovalo jak prase a kdeco ukazovalo cokoliv, ale vytah sem je, obstrikal cisticem kontaktu, vytahl tu tesnici gumku co je v kazdem konektoru a otocil ji naopak. Ony uz byvaji z te jedne strany vymackane a netesni a takhle jedou jak nove a mam pokoj se vsim.
-
10:21:22 8.7.2009jj dik von ravene... este jedna otazocka ked vypnes motor spadne ti rucicka tlaku dole ako benzinova???? mne sem tam ostane na 1bare alebo tak...
-
10:04:06 8.7.2009rogy kousek bych nevidel jako vydne cidlo :) pokud to neni az u 3 :) kdyz je tak 1-2mm tak jen merak ukazuje hur a chtelo by to ocistit kontakty, pac cim vetsi odpor tim jde vys a bez kontaktu jde do maxu
-
09:23:48 8.7.20092 rogy: vadne cidlo...
-
21:08:43 7.7.2009ked ju rucicka kusok nad 0 po otoceni klucu??? co to uznamena???
-
07:53:35 7.7.2009uz to tu nekdo psal, kdyz ams vyply klicek je tlak pod 0, jak otocis klicek jde na 0, jak stratnes jde ke 3
takze kdyz otocis jde to na nulu nebo kamsi jinam? -
11:13:41 16.6.2009nj kazdy olej trosinku po tech tisicich km neco nabere z bena nebo vody ale pokud to prezene tak smrdi po benu nebo se tvori pena pod vickem nalevani, jen tak strasit lidi ze jim to veme tak deci oleje po 10tis km ze je zle neni na miste
-
20:26:30 14.6.2009Carlos 20vt: Na gufera se zítra kouknu, pak dám vědět. Ale já sem dolíval tak 1L za ,měsíc, což je dost :-( Nechápu to
Vilis 1.8: Nezoufej, já na to příjdu čím to je. Spíš na to příjde Lachtan :-) -
19:34:32 14.6.2009von Raven ....ta spotřeba oleje bude spíš jen u turbo motoru ne??
-
18:43:50 14.6.2009aha, tak ted nevym, jestli 1 litr na 7000 km je ok:)
-
18:40:08 14.6.2009to že olej neubejvá je taky špatně, takže je průběžně doplňovanej benzínem, nebo vodou...
ten 1l/1000km mam v tipu a je to naprosto ok..
-
17:41:48 14.6.2009Vilis v manualu je norma 1l oleje na 1000km coz je mega masakr a je to v poradku, takze 1,5-2 na 5000km jsi uplne v pohode, ale po pravde mi to za 5000km nesezere ani deci a to to vytacim takze neco mozna neni uplne ok ale muze se to srovnat casem a v norme jsi
-
17:35:54 14.6.2009si musíš namlouvat, že se to teprve zajíždí... třeba se to srovná. dělal jsem ve scanii a funglový motory za prvních 15 000 sežrali někdy i přes deset litrů oleje a pak kolem 40 000km se to začalo rovnat a braly max do 5 litrů na 40 000km...
-
16:31:22 14.6.2009Sonny-Díval ses na gufera ventilu?
-
15:51:56 14.6.2009tak já už to chystám na komplet GO... tak budu průběžně informovat... jinak to s tim přeléváním oleje a s tím souvisejícím padání tlaku se mi děje taky i když olej je na max...
-
13:25:35 14.6.2009jato mam to samy, v rijnu sem menil olej a ted mi tam asi litr chybel:(ale mam docela zapustenej vyfuk a auto nemam ani trochu očoudlý. a pod autem louže taky ne...tak kdo ví.
-
20:17:37 13.6.2009Vilis 1.8: Neříká se mi to snadno, ale doufám že už si po večeři, pač já sem to mněl taky nové. Motor je sotva půl roku po komplet GO. Ale musíme to brát s úsměvem. Aspoň se nenudíme. :-) Už na tom dělám ale zatím nikdo na nic nepřišel, jestli zjistíš čím to je tak dej vědět.
-
15:18:44 11.6.2009Vilis 1.8-při prudkém brždění se ti olej přelil mimo sací koš .....zkontroluj si hladinu oleje
-
12:04:55 11.6.2009Vilis 1.8: Tak to vítej v klubu. Pač mi to samé dělalo před 2 týdny. A teď je motor venku. Nějak mi to nemazalo (asi) A rozklepaly se mi šalky. (škaredý to zvuk)
-
15:04:11 28.5.2009myslel jsem to jako simarik. jasně že před startem svítí, ale pak na volnoběh když je to ohřáté a ukazuje to 0B, tak nesvítí kontrolka...
-
15:42:37 27.5.2009no to mě tehdy na 1,8 taky ne ale důležitý je že před startem svítí !
-
13:50:14 27.5.2009já už to tak koupil. moje 20VT by Mr.Klouček
-
12:54:32 27.5.2009to mě jakš takš taky... na kolik tě vyšla GO?
-
12:47:16 27.5.2009motor je po GO a kontrolka nesvítí, doufám že to ještě chvíli vydrží, zatim to jezdí dobře
-
12:36:44 27.5.2009koukám, nikomu nám to nemaže, ale všem nám to jezdí... :-D a co kontrolka. taky nikomu nesvítí že? mě taky ne. taky čekám na to, až jednou sundám víko a ani tam nebudou vačky, nebo až mi vyběhne ojnice ven blokem... :-D
-
12:04:37 27.5.2009ja mam v nahratem motoru provozni teploty 2,5-2,7b pokud dlouho stojim a nebo to prehreju olej nad 90°C tak to padne na 2b pod plynem to ohybam studene i teple za stupnici 3b
tohle dela selenie, predtim sem mel global a choval se stejne jen to nepadalo na 2b ale asi kolem 2,4b mozna je to ale vekem taky to uz mam 3 roky a najete pres 40tis -
11:23:35 27.5.2009nebo máme oba KO čidlo
-
11:21:17 27.5.2009Taky mam po zahřátí oleje na třeba i 100stupňů tlak kolem 0.5B a autí jezdí už skoro 2 roky bez problémů...Tím víc počítám že se někdy něco trošku víc podělá :D
-
11:19:01 27.5.2009já když jedu kolonu a nebo ucpaný město a teplota vyleze na 90°C tak mám 0,5b a po prošlápnutí 1,5b. docela divný nee ?
-
11:08:55 27.5.2009já mám v neutrálu 0 B už přes rok a jezdim pořád a neklepe... na podzim to načnu a podivám se, co je špatně...
-
19:56:48 19.5.2009jo v neutralu 0 je spatne jezdit dal a neresit
-
06:41:25 19.5.2009jestli jen na neutrál 0b a při otáčkách to stoupne,tak to čidlem nebude a bude něco hooodně špatně...
-
21:26:09 18.5.2009Mohlo ti odejít čidlo...nebo se jen zasralo,... alej tam máš?? :-D.. To ti spadlo zničeho nic??? pokud jo, tak čidlo..
-
21:22:19 18.5.2009na neutrál 0b...co je špatně??
-
17:47:48 18.5.2009jen to spravne precist a pochopit :D
-
17:27:52 18.5.2009ty moje "blbiny" sou jak nepochopene nove myslenky ve stredoveku :D
-
17:26:43 18.5.2009zabalil a poslal za ural :D
-
17:10:54 18.5.2009tak kdyz nevymyslis blbiny tak proc ne :) treba ses jinak fajn hosan :D
-
17:08:22 18.5.2009ano to je spravne :) na starem kupecku bylo cidlo bud odpojene nebo zapojene naopak ted nevim ktera varianta to dela, ale to je ochcavka jak svina... tlak ti nabehne az po nastartovani ne po otoceni klicku...
jinak v neutralu zahrate i 2b jsou uplne v klidu -
15:30:45 18.5.2009Ahojte,
chcem sa spytat ci je normalne ked zastavim povedzme na krizovatke tak mi klesne tlak oleja na cca 2,5 baru, akonahle pridam tak je to zase na 3ke. Na starom Coupecku som mal tuto kontrolku asi vypnutu lebo stale ukazovala 3 aj ked som len otocil kluckom, takze to neviem porovnat. A kedze sa nevyznam tak sa pytam...dakujem za odpoved:)
-
01:09:23 11.3.2009www.mjauto.cz
-
20:07:56 10.3.2009Jestli ti bude pasovat tak jedno mám, ale nepasuje mi na 2.0 26v... :-(... mám v úmyslu jim to vrátit ale pokud ti bude pasovat. tak ti klidně střelím... je zbrusu nové..
-
19:43:30 9.3.2009za studena:
hlavní klikový a ojniční ložiska
trysky ostřiku pístů (velmi často a velmi moc..v našem motoru před přestavbou pouštěli už od 0.5 bar - přitom maj pouštet od cca 2 bar a více..)
ložisko vyvažovaček
za tepla:
- díky horší čerpatelnosti za tepla ohřátej olej z mazacích míst doslova vyteče, ale též doslova protejká mezi zuby olejový pumpy -která , když není OK tomu zrovna moc nepomůže a není shcopna dodat dostatek oleje pro mazání ostatních míst v motoru -
22:40:18 7.3.2009olej na risce nebyl po doliti cca asi 0.5 L uz byl u prostred risky
a uz asi vim co je spatneho impulzni vysilac tlaku oleje. co si myslis,je to mozne?
-
18:51:50 7.3.2009Olej byl uprostřed rysky už před nalitim 1l, nebo až potom?
Já si neumim představit, že bych jezdil s olejem do půl rysky. Vždyť je to Ital, olej se musí sledovat, případně doplňovat pořád:-)) -
19:18:56 4.3.2009no kdžy jsem scháněl brzdový trubky tak z ADH mi ani nedokázaly odpovědět na můj dotaz zda li je možný ještě trubky sehnat... nakonec to vše za pár korun výroba z metráže..
-
10:36:37 4.3.2009Já si říkal jestli to nebylo ADH že je mi to nějak povědomý, tak to jsou fakt k.rvy že to ani nevezmou z5. Co s tím budeš dělat?
Kdyby se nechtěli domluvit tak Ti zbývá jenom sehnat ještě jednu oběť co si podobně nalítla ať jste přes 5tisíc Kč a dejte na ně hromadnou žalobu pro trestný čin podvodu nebo by se to možná dalo ještě napasovat na bezdůvodné obohacení když Vám věc vlastně nedali (novou) a třeba se s Vámi ještě rádi mimosoudně vyrovnají. Nebo by pro začátek možná stačilo podat trestní oznámení na stanici VB, třeba se v ADH leknou hned jak si je předvolají a budou se chtít vyrovnat...
Goldstein ho měl na objednávku do druhého dne nebo jak dlouho jsi čekal? -
21:24:53 3.3.2009pak sem hoďte info jaxte s těma čerpadlama dopadli... dík...
-
18:20:06 3.3.2009zjistuju cenu ty pumpy, přez kamoše, pak napíšu, kdyby tam byl větší rozdíl, než co najdeš tam, tak je to lepší...
-
17:58:59 3.3.2009hej proč šálám říkáte šálky??? D.
-
17:27:17 3.3.2009kazdopadne se nato mrknu v pondeli auto dam na zvedak a uvidim jak natom budu,jen furt nemuzu pochopit ze kdyz jsem jel a byl tam naznak poklesu vikonu a po par metrech my zhasl motor jak je to mozny,leda ze by mel nejakou pojistku bo co jinak si to vysvetlit neumim a jeste jsem skousel sehnat olejove cerpadlo a nejak ho nemuzu sehnat
-
11:23:24 3.3.2009No,přidřený motor nemusí být ještě katastrofa.V padesátých až šedesátých letech soutěžáci používali(na moto) tak zv.zrychlený záběh.Ten se prováděl tak,že se motor dost zatěžoval a když začaly známky zadření,rychle se mačkala spojka.Pokud Ti to nebude spotřebovávat nadměrně olej následkem zapečených kroužků,tak se to časem zahladí.Možná,že by pomohl nějaký přípravek do oleje (kovového charakteru).
-
10:51:25 3.3.2009já si třeba myslím že to asi nebyla GO motoru když se nevyměnila ani nejdůležitější věc - olejové čerpadlo...
a takovej "lehce přidřenej" motor... no nevim asi bych to nechtěl... -
06:15:04 3.3.2009tak jsem se bavil s kamosem a asi je v haji olejove cerpadlo,olej v motoru je a a raficka se zvedne o 2mm,pridrene to asi bude ale jenom z lehka ne ?,ale pret 5 mesici jsem delal komplet GO motoru,tak co si otom myslis
-
05:43:07 3.3.2009no prave jsem se kouknul a na merce nic tak jsem jel koupit olej a nalil jsem litr a bylo to uz uprostret rysky takze olej tam asi byl
-
22:43:15 2.3.2009prosim pomoc tet se my stala starsna vec,jedu si tak klidne tou 100-120 a najednou byl prvni naznak straty vikonu a v zapeti nato po parset metrech me normalne chciplo auto,tak jsem to nastartoval a raficka od tlaku oleje se uz skoro ani nepohla,prosimvas nevite nekdo co stim muze byt