-
16:56:44 6.3.2009
určo, držím palce :-) nebo se klidně zítra během dopo zastav budu se motat u svýho coupé, máš to ke mě 5 minut tak si můžeš nějaký ty čidla na vyzkoušení z mýho půjčit...
-
16:05:15 6.3.2009
tak sem to zkusil propojit dratkama, a žadnej rozdíl, tak v pondělí to hodim k Panu Kohoutovi, veme to přez diagnostiku a bude to ok, snad...
-
14:40:09 6.3.2009
tak za nás byla elektrika origo ...,byl problém v konektoru snímače vačky,zamačkával se jeden pin při připojování konektoru do snímače fáze,takže byl přilepen aby i po zapojení konektoru měl kontakt,trochu mě to tenkrát taky vyškolilo,hlavně to auto bylo pro mě samá neznámá ....
-
22:29:32 5.3.2009
aleš-taky sem moh napsat rovnou Tobě, kua, koukám, že ta el.je neorigo, ale tohle mě nenapadlo...ani z toho nespim, tak co to je:(?
rano s tim jedu na měření...
-
22:13:26 5.3.2009
ales ???Povídej
-
22:03:21 5.3.2009
tak to je prdel :o),konektor byl lepením takto poladěn v 95 a ted to někoho vypeklo,po 14 letech,tenkrát to bylo nedostupný zboží.....jen kdo to má tušit co ?? :o))),normálně se tady válím u kompu smíchy
-
21:00:09 5.3.2009
a nemuže to u mě dělat krokovej motorek, nebo proč chcípá??
-
18:11:11 5.3.2009
jj do týdne v pohodě ale o moc víc už by bylo blbý, kdyžtak prošťouchni jestli máš nějakou páku a jde to urychlit... díkes...
-
14:55:14 5.3.2009
Luxor -pumpa prý do týdne, je objednana, vydrž:)
-
14:11:18 5.3.2009
A nějaká další podstatná změna, jinak se to chová stejně? no držím Ti palce v pátek ať to dopadne. Kdybys potřeboval vyzkoušet nějaký snadno sundatelný čidlo který mi nerozhodí nastavení motoru tak se můžeš zastavit a půjčit si z mýho... Ale zastavit se musíš v pátek, max. v sobotu dopoledne pak už coupé odjíždí někam na podválu :-) Takže budu potřebovat co nejdřív tu vodní pumpu ;-), jak to s ní vypadá?
-
11:22:13 5.3.2009
tak sem ho oddělal, ty otačky, i když sem je musel držet, tak byly horší, než předtim, kolísali víc.tak je zpatky a je to pořad v piči.
-
20:46:56 4.3.2009
Koty ....zkus přiložit drát od čidla přímo na motor...teplota by měla jít až na doraz...jestli pujde je to v čidle..jestli ne problém kabelu nebo budíku
-
20:06:30 4.3.2009
Koty bud připojení, nebo to, jako já, nevim co...
-
18:13:48 4.3.2009
tak sem dnes prehodil termostat a při testu sem zpozoroval že mi nejde čidlo teploty vody, vubec se nehne, vše mam dobře zapojený, dával sem nový čidlo tak by melo ukazovat, v čem muze byt chyba?
ještě dodatek dal sem to nový čidlo na novej termostat a tu puvodní díru v bloku motoru, kde bylo předtím čidlo sem zaslepil, má to vliv na funkci?
-
17:08:55 4.3.2009
2 Mertix: jo zkus ho oddelat, pokud nenastane nejaka podstatna zmena tak poznas ze uz je tam jenom na ozdobu :-)))
-
17:07:15 4.3.2009
a na ty desticce je jeste ten plastovej kryt, ale to ty tam nemas protoze krytky jsou v Tvym coupe celkove nejak ocesany :-)))
Hele nefnukej tady, vzdyt Ti to jede a zatim vaznejsi problemy neresis, me kdyz blbnul ten MAP a pulroku se nedarilo prijit na to v cem je problem to byla teprv sranda kdyz Ti to najednou chcipne uprostred krizovatky a nechce se poradne natocit, nebo v noci na nejaky okresce daleko od domova a musis volat odtahovku, a to bylo furt neco, pak jsem jezdil chvili taky za 45l/100km nez jsem na to konecne prisel jen diky stesti. A kdyz jednu vec opravis a radosti si smazes odtahovku ze seznamu, chcipne Ti alternator, podela se spojka, brzdy, klimacka, prestanou stahovat okynka v lete, zablbne alarm, prestane fungovat zapalovani samo od sebe Ti prdne celni sklo a kdyz uz to pak zas chvili vypada v pohode dobiha chodec na tramvaj a mas pomackanou kapotu, pak Ti to ukradnou, rozjebou a muzes zacit zase znova, a furt, a dokola porad je co delat tomu se nesmis poddavat, ja si nenechal od dobrejch lidi na zacatku poradit a neprodal to a tak dobre mi tak musim trpet, ale protoze mam rad pohadky tak verim na tu o funkcim coupe (=alespon pulroku bez oprav) a doufam ze tuhle pohadku jednou zaziju na vlastni kuzi spousta lidi ji vypravi :-)))
-
16:57:02 4.3.2009
a ten mam oddelat?
-
16:44:24 4.3.2009
ne, to je konektor diagnostiky kam se Ti pripojovali... Mrkni na fotku poradne, sipka ukazuje na kovovou desticku, na ty je z druhy strany pridelanej MAP senzor...
-
16:15:05 4.3.2009
to je ten 3 konektorovej srac?na to mi píchali diagnostiku, už mě to sere, mam zeplotu 38,5, nemam co pít, ani jíst, jel bych si něco koupit, ale to by mi to muselo jet, je mi blbě, furt řešim ten vrak, kua, ještě že za hodku přijede mladá a pudem nakoupit...asi se na to už vyseru a koupim si TWINGO, to je zlatý auto.
-
15:56:58 4.3.2009
téměř detail
-
15:55:10 4.3.2009
odpojíš konektor :-) MAP senzor viz foto...
-
15:29:25 4.3.2009
a jak ho odpojim?
-
14:12:12 4.3.2009
mě chyby mazali ve Fiatu několikrát, byl jsem u toho, šlo to mazat dokonce i LIVE (Examiner Smart)... jinak - ale to už jsem omýlal - byl na Tvým coupé načatej MAP senzor tak jestli teď když Ti díky vyměněnýmu termostatu jede auto na max výkon a fouká turbo tak jak má není problém s tím že načatej MAP to nedokáže změřit... na diagnostiku úplně nespoléhej, já když měl vadnej MAP senzor naskakovalo tam všechno možný jen né vadnej MAP senzor a trvalo půl roku a 3 servisy než jsem na to přišel sám metodou pokus-omyl :-))) No uvidíš, až Ti odejde úplně tak Ti to bude "koktat" - můžeš si to vyzkoušet tak že MAP odpojíš... na tý Tvojí očiplý jednotce se to takhle chovalo (nebo jestli je to tím že je celkově starší než moje), na sériový jednotce to problémy nedělá, přepne do nouzáku a jedeš dál...
-
12:49:51 4.3.2009
hm, tak čidla sem vyměnil, bat.byla hodku odpojena, a vubec žadna změna, ještě sem zjistil, že při 4000 ot se dusí a vubec nechce jet, a při zahřatí drží na 500ot...chyby z diagnostiky prej kvuli ty stary ř.j. nejdou smazat...nevim, co stim, kua
-
18:53:14 3.3.2009
pardon, je jako že předtim stojim:)
-
18:47:07 3.3.2009
samozřejmě... vše beru z pozice řidiče.
-
18:46:04 3.3.2009
no podle toho odkud na to koukáš -)) ale normálně se bere ze směru kterým jede auto -))
-
18:43:40 3.3.2009
ne vlevo ale v pravo... takovej jakoby křídlatej šroubek.
-
17:59:12 3.3.2009
koty-v levo nahoře na chladiči je takový víčko, povolíš a leješ to tam, dokavad z toho nepoteče voda...teda u mě to tak je.
-
17:47:24 3.3.2009
Když jsme u toho, jak se odvzdušní motor, vypustil sem vodu a potřebuju to udělat...dělam taky termostat
-
17:36:25 3.3.2009
Klouček20VTLE -oki, zítra tam k Tobě sjedu na skok, ve čtvrtek na celý den, musim to vyležet, at po dovolený nejdu marodit:(
-
15:48:35 3.3.2009
Patrik měl jako vždy pravdu:)
-
15:01:00 3.3.2009
Klouček20VTLE -tak to by bylo supr, ma cenu to měření osciloskopem, nebo co to je?
-
13:43:29 3.3.2009
nocarret -aha, a dá se to sehnat nový?
a máš pěknou barvu auta:)
-
13:30:13 3.3.2009
ten senzor fáze to je bolest taky jsem ho měnil, auto padá do nouzovýho režimu když to nejmíň potřebuješ, je to váleček s konektorem na pravý straně ventilovýho víka je přišroubovanej 3 ma šroubkama, můžeš ho zkusit vyčistit ale označ si polohu, než ho sundáš.
-
13:24:58 3.3.2009
tak a je to, šel sem na diagnostiku, fakt supr a ochotný lidi, diagnostika mě stála 400, trvalo to hodinu, hlasilo to 01e2-senzor fáze-vačka, nevim, co to je, ale v patek mi to tam na nějakym osciloskopu změřej,
pak to hlasilo 01o5-teplota motoru-zítra mi příde čidlo(200kč)vyměnim, a snad to pak bude oki.
-
11:01:01 3.3.2009
hlavně ale svítí diagnostika...jedu to píchnout na PC
-
10:47:57 3.3.2009
nj kdyby ale spatne dotahnul hadice tak se to projevuje tim ze blbe jede, mertixovy to jede normalne jen ma nizky volnobeh pri vysoke teplote teda jestli jsem to spravne pochopil...
Treba ma jen stazenej volnobeh, predtim jezdil porad na sytic takze jestli mel po nastartovani za studena kolem 850 ot tak snad neni divny ze mu to ted po zahrati padne pod 600 a chcipa? nevim, malo informaci :-)
-
06:19:13 3.3.2009
jak se divam na fotky tvojeho motoru tak vidim ze aby ses tam dostal musel si par veci sundat, takze neco bude odpojene nebo spatne tesnit
Rodriquez kazde lepsi auto-moto ale sou dva druhy podle poctu hadic takze si je nejdriv spocitej, jinak cena je od 1300-1500
-
21:06:48 2.3.2009
tak si zvedni volnoběh o 250ot a je to ne? :-)
-
20:50:45 2.3.2009
no, na volnoběh to nejde, a čidla sem zatim dával puvodní...
-
20:30:24 2.3.2009
A když pošteluješ volnoběh? ale jestli se Ti rozsvěcí diagnostika tipuju že bude něco špatně s čidlem teploty vody pro jednotku... když budu vycházet z předpokladu že jsi se nikam jinam nehrabal... :-) čidlo si měnil nebo přendával původní? konektor OK???
-
20:13:01 2.3.2009
reset jednotky nechat běžet na volnoběch 10minut skusit těsnost všech spoju mezi turtbem ic a sanim.tohle mi dělala praskla hadice od turba k ic
-
19:47:10 2.3.2009
Rodriquez mam ho prez kamoše za 2 tis, ale nevim jak to je na Tvoje coupe...
-
19:43:13 2.3.2009
kde se dá koupit termostat???
-
19:41:01 2.3.2009
Tak sem dnes 3 hodiny měnil termostat...pak nastartuju, a nic, když to nedržim pod plynem, tak konec, kontroloval sem vše, a bylo to ok, ale prostě se mi rozsvítila kontrolka diag. a je to v haji.aspon se to zahřejvá, jak má, při 80 st.se drží jen tak tak na 600ot...má s tim někdo zkušenost?