-
22:43:18 12.4.2010
něco takovýho jsem taky omylem koupil, něco italskýho ale Marelli to nebylo :-)... cena byla normální (nesnažil jsem se ušetřit) ale kvalita podnormální... během 10tis km jeden kabel přestal vodit a druhej upadnul u svíčky a to jsem myslel že ty kabely přežijou motor - i když to vlastně přežily :-)
-
10:29:33 12.4.2010
Bougicord je největší sračka co jsem kdy měl v autě, teda na bravě 1,6, ale taková fušeřina co to bylo jsem neviděl. Měl jsem je v autě asi rok a po najetých cca 10000, kilometrech nešli vytáhnout od svíce a všechny se dole na konektoru rozlomily, takže jsem pak stejně kupoval originální mareli. Krom toho ještě auto cukalo a škytalo a to nové origo kabely, také vyřešilly.
-
23:34:26 11.4.2010
No nekvalitni kabely bys davat ani nemel :-) Pokud nemas meneny tak kup rovnou 4, pri koupi si je poloz alespon vedle sebe a zkontroluj ze jsou plus minus centimetr stejne dlouhe protoze pokud ne, tak se pri vyrobe s tim asi moc nemazlili a radsi bych koupil jinde...
-
15:18:10 11.4.2010
Dotázek....Pomužou nějaký kvalitnější kabely k něčemu?po výměně svíček od Luxora se mi 1 kábl jakoby roztrh, nebo upalil a na sprintu 2x vyskočil:)
-
21:59:01 16.2.2009
jo máš pravdu blbě sem to napsal ale princip stejný -)
-
21:33:44 16.2.2009
kazdopadne 16VT se v pohode utoci i jenom na 2 valcich co jdou spolu / kdyz mi nesla 1/2 powermodulu a v dusledku toho nesla civka pro 2 a 3 valec najel jsem nekolik set km jenom na dva valce, mazec to jsem fakt nechapal jak to dobre jelo jen na dva... kdyz jsem se hodne snazil tak me na krizovatce nedala ani felicie! :-)))
-
20:29:20 16.2.2009
Tlama nás trochu zkouší, chodí spolu 1 se 4 a 2 s 3. Takže tím že ti nejde 4ka a ty jsi odpojil 2ku tak při pořadí 1342 jsi zrušil dvě expanze za sebou a to bylo ono. Někdy se ten motor utočí i tak,ale je to vyloženě dáno kondicí těch válců který nejdou a který jdou - je to taková vyšší dífčí
-
19:21:07 16.2.2009
Luxor -pozdě, vzal bych si u Patrika, ale zpěchal sem, díky:)mam nějaký Bougicord, přez kámoše za 600...
-
18:33:30 16.2.2009
Raven...chybí ti tam štěrbinka u tý p...i -))))
-
16:58:26 16.2.2009
kdybys to studene startnul na 5s a vypnul tak sis moh sahnout na svody ktery je studeny z tech 4 a nedelat <>viny na pul hodiny
-
15:54:18 16.2.2009
2 mertix: jestli nechceš utrácet a stačí Ti starší ale funkční kabel tak Ti ho bezúplatně poskytnu - stačí si říct! jinak sada kabelů vyjde něco přes litr...
-
15:09:56 16.2.2009
sem se lek že se to vysralo, díky moc:)
-
15:06:27 16.2.2009
Honza to napsal přesně...přemýšlej -když koukneš na kliku tak společně jdou vždy 2 válce...1 a 3 4 a 2
tudíš když ti nepálí třeba 1 a odpojíš i 3 tak chcípne ale když odpojíš 4 ne¨bo 2 tak se motor udrží.....chapíto?? -)
-
10:10:24 16.2.2009
Honza odpojil sem ten 2. z leva...
-
10:07:11 16.2.2009
asi s tím má co společnýho pořadí zapalování 1_3_4_2..když si odpojil 2 válec, tak motor už 360°prakticky nepracoval...Při ostatních odpojených válcích i s tím nepálícím tam byla doba max 180° otočení klikovky
-
10:03:37 16.2.2009
tak dnes sem nastartoval, a jelo to na 3 válce...tak vypojim 1.a nic, ten běžel(bylo slyšet, že jede mín...)tak sem ho zapojil, pak sem vypojil 2., a konec, hned chcíplo...tak sem ho vratil, a nastartoval, pořád jel na 3, vypojil sem 3...a bylo to jak ten 1, jen prostě šel mín motor...pak sem vypojil ten poslední, a vubec nic, byl to on, pohrál sem si s kabelem, tak musí bejt chvíly vysunutej, aby šel, tak sem ho tak nechal, a koupim nový kabely...ale jakto že ten 2. když vypojim, tak to uplně chcípne, a ty ostatní ne?