-
22:45:03 9.2.2009
Dwwwayne: To budes mit asi pravdu! Me problikava taky kontrolka vstriku,. Kdyz zacnu (trosicku vic) brzdit s kvaltem.
-
11:15:01 8.2.2009
v řj to vypínání paliva je -jízda bez plynu se zařazeným kvaltem,otáčky vyšší než nastavené (cca 2000+-) , pokud padnou otáčky pod tuto hodnotu při jízdě s kvaltem bez plynu,řj o5 pustí palivo
dělají to snad všechny auta s řj...jen ty nastavené otáčky se liší..
-
11:07:22 8.2.2009
Lachtan: Určitě to dělá, neslyšel jsem o stříkačce, která by to nedělala. Ale jestli ti svítí kontrolka vstřiku, tak to může trochu přidávat, takže efekt brždění není tak velký.
-
22:09:25 7.2.2009
Já umím s 1,8 na dálku předpisovou jízdou těsně pod 8 litrů. Jinak kombinaci standartně 11-12 litrů. Brždění motorem,myslím v normále.
-
18:44:36 7.2.2009
jo mohl -kdyby tam chyběl...cojsem mělmožnost sledovat,tak mizernej brzdnej efekt motoru mají krátkozdvihové motory -jak V6od alfy, tak 5válec v HGT... slušnej brzdnej efekt mám v tipu -pěknej příklad dlouhozdvihovýhomotoru a v coupe to je to samý,podpořený celkem velkou kompresí...
-
18:42:01 7.2.2009
No představoval bych si to tak, že se shodnem, že to tak být nemá. A pak mi někdo odborně vzdělaný řekne, co se s tím dá dělat.
Mě to fakt nepřijde normální. Jak pustím plyn, otáčky jdou razantně na 1000 a rychlost s tím. Nemohl by to být třeba setrvačník?
-
18:30:14 7.2.2009
mi tohle 1,8 udela taky ale jen kdyz mam zarazenou jednicku :) jinak to je jako u kazdeho jineho auta
-
18:28:20 7.2.2009
ses nesvezl v autě s velkou kompresí:) třeba coupe má teď celkem brutální schopnosti brzdit motorem...
-
18:16:12 7.2.2009
Při vyřazení to normálně dojíždí, ale ten motor se mi zdá to brzdí až moc radikálně. V pár autech jsem jel a nikdy to tohle nedělalo. Pokud ale říkáte, že to u Coupé fiat je normální, tak teda asi jo. Jen je divný, že ke křižovatce dojíždím s přišlápnutým plynem abych vůbec dojel.
-
17:49:00 7.2.2009
Ještě doplňuji,že při ubrání plynu se mi 1,8 chová jako každé jiné auto.
-
17:45:50 7.2.2009
No,pokud to extremě zpomaluje i při vyhozeném rychlostním stupni,je to v brzdách(ale ty by se pak hřály).Jinak je to běžné brzdění motorem.Mně spotřebuje 1,8 tak do 8 l/100 km.Když jsem si ji pořídil,bylo to k 10 l.
-
16:49:19 7.2.2009
nocarret: Však to ani víc nemá ne? m/
Ano, dávám i vyšší kvalty. To cuknutí dělá všude, i na 5ce. Zpátečku a jedničku sem teda nezkoušel, ale tipl bych, že by to nebylo o nic lepší :D
-
16:42:41 7.2.2009
jezdíš i na vyšší kvalty než na 3ku? .-)) sorry musel jsem .-)
-
16:02:22 7.2.2009
Ano, motor brzdí, to nás učili už v autoškole =)
Rozdíl je v tom, že obvykle pustím plyn a auto dojíždí... teď to nejdřív cukne a pak dojíždí s dvojnásobným záporným zrychlením.
Řekněme, že jedu 60kmh, pustím plyn a po 100m skoro stojím. MOžná zas tak tragicky ne, ale víte snad jak to myslím :o)
-
15:48:54 7.2.2009
nevím jak u 1.8 ale 2.0 tohle nedělá..tedy né tak že by to kopalo ze sedačky...je jasný že trochu motorem brzdit lze..ale zase až takhle asi ne
-
15:44:46 7.2.2009
Tlama: Ano, přesně to jsem chtěl napsat =)
-
15:43:45 7.2.2009
Srovnával jsem s Fiatem Stilo 1,9JDi.
Prostě jedu, sundám nohu z plynu a auto pomalu dojíždí. Zatímco u kupátka sundám nohu z plynu a div mě to nevyhodí ze sedačky.
Na neutrál klasika dojíždí bez problému, takže brzdy to nebudou.
-
15:27:18 7.2.2009
chtěl napsat jet se zažazenou rychlostí bez plynu -))
-
15:19:11 7.2.2009
na neutrál nejde jet ani s plynem, to je v pořádku :-))) Jinak spotřeba 10l jsou výpary a asi to hodně šetříš... S jakým autem jsi coupé porovnával můžu-li se zeptat, byl to podobnej obsah-hmotnost?
-
15:17:34 7.2.2009
a jak se to chová když vyřadíš?? taky to výrazně zpomaluje?? jestli ano jsou to brzdy..jestli ne tak je to asi v pořádku....brzdí ti motor
-
15:06:40 7.2.2009
to je hodně divný, první co bych zkusil osahat kola jestli některé netopí víc než je zdrávo
-
14:45:22 7.2.2009
Už jsem s autí trochu najezdil, tak nějak si na něj zvykl a proto když jsem teď jel v jiným, docela jsem se lekl. Jel jsem jel, přijíždím ke křižovatce a auto v klidu dojíždí.
Jenže u mého kupátka když sundám nohu z plynu, docela výrazně motor brzdí a nějaká setrvačnost je tatam. Jet na neutrál bez plynu prostě nelze. Rád bych věděl, jestli je chyba u mě, nebo to tak prostě má být, že bez otáček to nejede.
Další věc, že průměrná spotřeba je 10ltr/100km. Vím, že to má žrát, ale u mého 1.8V jsem čekal trochu nižší cifru =O