jj nove kotouce a desky pomahaji :) porad rikam ze tam je norma v predu 22,5-20 a v zadu 11-9mm pak uz sou sirky mimo normu..
ventil najdes jednoduse, zvednes kapotu a za baterkou je velky brzdovy valec a k nemu vede hadice na ni je zapichnuty do valce...zarves a vytahnes ven z bubnu
Brzdy/kotouče
-
13:11:19 7.2.2009
-
12:05:18 7.2.2009Von Raven:chlape to je ono:-)) co mi to dělá.Nechal jsem vyměnit všechny gumové hadice a brzdovku , zadní obloženi ATE .Je to tak o 20% lepší.Mrknu na ten ventil.Jaký je k němu přístup?Kolik stojí nový?
-
08:34:28 7.2.2009to bude ventil pac vetsinou to brzdi hned nebo hned malo, jak to vytocis nad 4000 tak pak brzdi o dost lip, se zarazenou rychlosti taky o dost lip, jak vyradis zabrzdis a pak min a min takze utika podtlak
-
07:23:18 6.2.2009jestli vám to při volnoběhu naprd brzdí, je chyb někde jinde (taky nesmíte na pedál šlapat jak slečinky-ono taková měkkost pedálu s epak nevyplácí při agresivnějších brzdách,kdy jetřeba inteligentně dávkovat sílu brzd..),ne v umístění hadice podtlaku na sacím potrubí
1) vadnej z5tnej ventil
2)ko posilovač
s bržděním na volnoběh máme problémy pouze u coupe,který nemá díky úpravám na motoru žádnej podtlak (na volnoběh je v sání tlak cca 0.2bar,místo -0.6-7bar)-díky celkem ostrejm vačkám s velkým překrytím a zdvihem v TDC.. -
04:47:43 6.2.2009presne tak kdejaky fazol ho ma az hluboko v parohach sani ale tady si zkus slapnout na brzdu a na plyn a zacnes zrychlovat :) ve fafolu vycelis predni jestli tapnes na brzdu levou :))
on taky muze byt trosku uz vychozeny ten ventil co je u posilovace na hadicce a jak pribrzdis tak se nestaci vratit rychle zpet a udrzet podtlak a po tretim zabrzdeni v neutrelu pak bzdis polovic, jenze na druhou stranu ty nase obsahy maji tak maly vyzer vzduchu ze to proste v neutralu nezere a neodsaje ten vzduch tak jak by melo (ale zkus pri brzdeni jak dobrzdis pustit rychle nohu z brzdy ne pomalinku povlovat a uvidis ze tolik podtlaku zas neutece :)
no a do tretice uz nevim kdo to byl ale sundal sani (coz je robota na posrani jak vyndat altik z 1,8) a zadelal diru puvodniho odsavani a navrtal novou dal v sani a predelal tu hadici tam a problemy tvrdil zmizely -
20:47:11 5.2.2009Ten vývod na podtlak by se měl dát hlouběji ?Je pravda ,že při volnoběhu to prd brzdí:-((
-
15:32:58 5.2.2009ta tmava je jen povlak at nekorodujou, parkrat zabrzdis a mas stribrne, jine mas v tu donu uz u stredu rezave... ale rozhodne si myslim ze nez hladke kotouce tak derovane odvedou vic bordelu a tyhle drazkovane odvedou vic jak derovane. Pro me jasna volba drazky, coupe 1,8 ma hodne chabe brzdy takze je treba je udelat lepsi a kdyz nemenim brzdovy system je treba dat aspon nejlepsi desky a kotouce
-
14:31:03 5.2.2009Von Raven:Jsem je osobně viděl a ty Bremba jsou udělaný z tmavší oceli tak si myslím ,že vydrží větší namáhání ,ale v ostrosti brždění to nebude znát.Co ty na to?
-
14:28:43 5.2.2009Mám ted na výběr Febi za 1500kč/ks nebo Brembo s drážkou za 2500kč/ks.
-
04:24:22 5.2.2009cely brzdny system je ATE brake system :) co das za kotouce a desky je tvoje vec ale kor coupe ma odsavani vzduchu z posilovace blbe u klapky a opotrebeni kotoucu -2mm a smrt takze na brzdach nesetrit stejne jako na dilech do motoru
-
04:22:33 5.2.2009Zdenys zadek nebrzdi jak predek pokud nemas pryc omezovac :) takze na zadku to moc poznat nejde ale fuknul sem tam feroda premier co mi doporucili, na predek bych ale nesetril tam doporucuje Honza pagid a na nase 1,8 by mely vyjit predni za 1500 coz je o par kacek drazsi jak obycejna slama
-
18:54:21 4.2.2009Když budu mít kotouče Brembo můžu tam nechat ty desky ATE?
-
18:11:18 4.2.2009von Raven . co máš za desky k těm Brembám vzadu?
-
18:10:33 4.2.2009Klouček: co stojí ty kotouče od tebe?Dneska jsem měřil staré kotouče a mají 20,0mm.Takže jsou ko.Jezdil někdo pod tuhle hranici?
-
17:12:21 4.2.2009Ravene nahod link na tie bremba pleas
-
16:31:54 4.2.2009ja o tech brembech taky uvazuju, zadu uz je mam a i kdby nic tak sou krasne :) ale neplatis jen za tvar... kdyz se ti zdaji ty bremba drahe kup si vrtane zimmermany je to o zdibec levnejsi asi jako ty ate
-
14:24:43 4.2.2009Potřebuju na 1,8 nové kotouče.Na MJauto.cz už ATE power disc nemají a mít nebudou. Cena byla 1880kč/ks .Mám na výběr Bremba za 2400kč/ks ,ale nevím jestli to neni zbytečný na 1,8?Poradte kotouče nové tak do 2000kč/ks.Desky mám Ate 90%.