Při 90 C chcípá

  • von Raven
    zalezi co vsechno autu je, ale termostat bude hyn kdyz si na 60°C za jizdy a pak bude ty kontakty nebo jedno z tech cidel, chtelo by to diagnostiku pac jednotka ma jak sem rek bud zmatene signaly nebo jak rika Luxor moc velkou teplotu nebo mozna jak rika Jindra spatne info o tockach kdyz to delala marea
  • Luxor
    no jak myslis ;-)
  • Mertix
    luxor-aleale, za 30 mi tam něco Patrik poladí, a bude to ok:)
  • Jindřich
    Typuju čidlo otáček, který se ohřeje a pak začne dávat špatný impulsy. Už sem to dělal na maree
  • Luxor
    2 mertix: vyměnit auto :-) do tohodle se vysypeš pade až kilo, uvidíš sám ale pak už bude pozdě...
  • Luxor
    tak to hoď k patrikovi stejně Ti na tom budou něco dělat ne? tak ať se nenudí :-))) Jinak jsou sice dvě čidla teploty vody, ale jedno je pro jednotku a druhé na budík - jsou nezávislá - takže jednotka neví co ty vidíš v kabině... jinak co jsem zjistil tak má jednotka nějakou security feature že když teplota přeleze něco přes 120-130st tak zhasne motor... možná by nebylo od věci kouknout co vypíše diagnostika, jestli třeba teplota není o 30st+ vyšší než ty si myslíš podle budíku v kabině :-) ale může to být hromada jinejch věcí...
  • Mertix
    von Raven-takže co ještě vyměnit?:(
  • von Raven
    termostat a i kontakt na cidle teploty nebo cidlo teploty vody... nebo dostava jednotka zmatene signaly, myslim ze cidla vody maji minimalne dva kontakty jeden na budik a jeden pro jednotku a kdyz to hapruje tak asi jednotka radsi odpoji.. to same dela bratrancovi porsche. dve cidla teploty a jedno dobre druhe blbe a tim sou pri 90°C ruzne hodnoty a jednotka ma zmatek a radsi skonci nez vychladne
  • Mertix
    když popojíždim v koloně, nebo stojim třeba 10min, tak se vyjímečně zahřeje na 90, a pak chcípá, co to je?budu měnit termostat, tak se bojim...jo, když normál jedu, mam tam 60c...