-
19:07:18 31.3.2009
fk-automotiv obyčejny bily podklad červeny dilkovani 7barev podsvícení pokud chceš fotku mužu poslat zitra ale bohužel jen po mms tak dej number pokud ho chceš vydět.a cena za 800je tvuj a pokud ti chybí i voltmetr přihodím i ten i s kapičkama na dva budíky (mam oba) 1600.- jsou tvoje
-
19:01:00 31.3.2009
asi ano ja uvažoval o těch kapičkach na sloupek ale mě to celkem na sloupku okna vadí ve vyhledu a ten je u mě na 1.mistě.pročpak?timo
-
18:48:30 31.3.2009
nezna někdo stranku kde objednat budík přímo do analogovych hodin dobírkou?dík ja ted jeden koupil a je velkej :(
-
15:28:51 20.2.2009
k20vt -mě podtlak taky, ale jinak tak 1,3...:(
-
08:03:51 20.2.2009
však si také asi turbo vezme dlouhou dovolenou .-)
-
07:17:17 20.2.2009
na seriový turbo je to moc :-)
-
00:24:57 20.2.2009
Ja jsem nedavno taky daval budik tlaku turba, podtlak me to ukazuje -0.6 a turbo tlaci asi tak 1,4 a v overboostu 1,6. To je asi nejak moc ze :D Je to cipovany 20vt.
-
22:07:38 18.2.2009
jo, a to Téčko tam je:)
-
22:07:00 18.2.2009
tak dneska mi přišel taky budík, mam ty 3 kably zapojit normál na el.?je to nějakej Auto Gauge, tak sem zvědav...
-
15:16:42 8.2.2009
když jsem kdysi sháněl budík na turbo ve favoritu, tak jsem sehnal za tuším 600 plněný glycerínem od HansaFlexu, a vůbec se neklepe. Ještě mi to sami ve firmě doporučovali, protože díky vibracím v autě se ti může ručička i uklepat.
Akorát je nevýhoda, že není podsvícený, protože není dělaný do auta:-)
-
15:15:40 2.2.2009
nene musíš udělat takový "škrtítko" za kterým bude ještě dostatek vzduchu
-
14:33:34 2.2.2009
uz chapu:) neco by vymyslet asi slo.. ta hadicka co vede do budiku uz sama o sobe je dost tenka a pevna. Vnitrni prumer hadicky co usti do budiku je cca 2mm.. take by mozna postacilo ji zalepit a vlozit do lepidla treba spendlik, ktery bych pak vytahnul...? kazdopadne na ceste vzduchu uz jedno zuzeni je a to v miste, kde se gumova hadicka od BOV napojuje na tu plastovou tenkou do budiku.. ale asi to neni dostatecne.
-
14:13:54 2.2.2009
S tou zkrácenou jehlou by se ti to taky povedlo.
-
14:13:10 2.2.2009
Správně, spíš uzel :-) Musíš zúžit vnitřní průměr trubičky. nejlépe na vstupu do budíku. Ten tlumič, kterej to potřebuje vypadá jako injekční jehla. Možná ten tlumič v práci najdu...
-
14:02:34 2.2.2009
to spíš uzel nee ?
-
13:59:37 2.2.2009
:)) nepostaci tedy udelat dirku o prumeru 0,5mm do hadicky? :D
-
13:58:39 2.2.2009
co sem dneska projížděl budíky tak jeden měl to Tčko na napojení kovový a nějaký větší, tak třeba to je v něm !
-
13:38:39 2.2.2009
Univerzál asi neni. Buď je v budíku nebo je na to budík připravenej. Budeš muset improvizovat...
-
13:27:16 2.2.2009
heh a kde ten ventil sehnat ??? :-)
-
13:13:49 2.2.2009
tyhle budíky musí mít v cestě takovej malej ventil, kterej právě tlumí tyhle rázy co tam vznikají a způsobují ten třes, jestli chceš dá se tomu pomoct když zařadíš někam do tý hadičky co vede k budíku takovou jakoby trysku s malinkym otvorem o průměru tak do 0,5mm.
-
12:19:30 2.2.2009
a jeste detajl
-
12:18:09 2.2.2009
to Maty: presne ten mam. Design docela peknej, presne sedl misto hodin do palubovky, zkousel sem i jinej myslim JOM a ten se do toho krouzku nevesel. Ve dne nic moc citelnej, ted bych volil asi nejakou klasiku nez s LED podsvicenim. Sklicko je trochu vypoukle, rozhodne neni uplne ploche tak jako na fotce a hlavne rozsah je od -1 do +2B.. coz me moc nepotesilo:/ Ukazuje ale s celkem silnym tresem ukazatele.. nevim jestli je to budikem, nebo netesnosti nekde v zapojeni.. tipl bych ze budikem (nekde na GB foru jsem cetl o stejnem problemu ale jineho budiku z ebay) takze pokud chces vazne kvalitu spise nedoporucuju.
-
11:46:21 2.2.2009
Cenovka je ale trochu vejš no...
-
11:45:57 2.2.2009
-
11:15:21 2.2.2009
autostyle je hezky zabalený čínský low end, kamarád měl v CRX asi 4 budíky od nich měřilo to celkem v pohodě ale takovej divnej design
-
11:06:01 2.2.2009
-
10:19:47 2.2.2009
aha tam je to logo přes cenovku .-)))Takže 54,5 juro
-
10:18:48 2.2.2009
nebo levnější ale taky moc dobrý VDO.
-
10:15:40 2.2.2009
a s tou cenou to jsem ulít...hele:
-
10:05:39 2.2.2009
no tak se holt musíš smířit s tim že ho sem tam vyměníš, možná by bylo lepší koupit hner ze začátku lepší neb se na tu částku za něj nakonec stejně dostaneš .-))) Kup třeba Racimex nebo Sandtler a bude klid
-
10:03:54 2.2.2009
já vím bože, zhřešil sem, ale mě by stačil i obyčejnej :-))
-
10:01:58 2.2.2009
musíte koupit budík za 3 litry né za osmikilo .-) to máš jako s botama od větví .-)
-
10:01:07 2.2.2009
jako Maty ! pokud máš teda budík OK, já mám teď 3tí a fungoval jen druhej, dneska ho jdu zase vrátit, kam se poděla kvalita ???
-
09:59:14 2.2.2009
20VT má tlačit v sérii konstantně 1,0 bar a při overboostu dokonce 1,2 baru..
-
08:37:29 2.2.2009
mě 20VT tlačilo na 1,4bar overboos.....a nevím nic o čipu že by tam byl...ale neštoural jsem do toho
-
07:56:31 2.2.2009
ale já se ptám na 20VT kua, 16VT je jasný...do tajů 20VT teprve začínám pronikat .-)))
-
23:21:36 1.2.2009
2 Mertix: 0,8 a 0,95 overboost snad... a evo chip tlaci 1,2 a 1,45 overboost to Tvoje by melo teoreticky delat neco podobnyho...
-
23:02:15 1.2.2009
no to nevím...to je nocaretova parketa-ú ale tuším že v origo stavu overboos 0.9
-
23:00:16 1.2.2009
Tlama --cože?a 16vt tak 0,9, ne?
-
21:58:22 1.2.2009
jj-)
-
21:56:01 1.2.2009
20VT v serii tlaci 1,2 max?
-
20:42:46 1.2.2009
pri zatezi mas chvilkove 1,2bar (overboost) a pak se to zklidni na 1bar
-
20:24:38 1.2.2009
jestli má serii tak to přes 1 nebude
-
19:54:04 1.2.2009
při zátěži to musí jít přes 1 bar...jestli ne bud netlačí turbo nebo špatně zapojené
-
18:56:20 1.2.2009
co jestli poznáš při jízdě?
-
14:32:40 1.2.2009
Díky kámo,poznám to při jízdě?
-
14:25:20 1.2.2009
jo máš .-)
-
14:10:19 1.2.2009
Mám to zapojené na hadičku podtlaku od bov a ukazeje to při volnoběhu pod tlak kolem 300-500 když tomu šlápnu pří volnobehzu tak 0,0-0,2 BAR.Mám to zapojené správně?
-
13:45:51 1.2.2009
Potřebuji radu, kde zapojit budík. Na jakou hadičku.Asi jsteto už řešili.To jsem si jist.Proto prosím o stejnou radu.Díky o radu.