-
17:13:40 2.2.2009
Volnoběh mám ok.Jen ten budík měří jak chce:-(( Když to běží ve volnoběhu tak mám na budíku cca1000ot pak klepnu do volantu rukou a ručička spadne na 800ot.Dá se ten budík rozebrat?
-
14:11:29 1.2.2009
Zdenys ale je ale je jenze vsichni ho maj z boku a muzou stelovat za chodu sroubovakem ale my ho mame na 1,8 tak debilne ze musis sundat volnobezny ventil a pak ho v jedne dirce uvidis a jde s nim tocit jen tenkyma klestickama a jen zevnitr, nejdriv sem na to taky hledel jestli jen na mojem kuse zapomneli odvrtat tu bocni diru at se k nemu dostanu z venku ale pak jsme zjistil ze to takhle proste 1,8 maji... takze sundal sem volnobeznak a vytocil ho na max takze mam otevrenou tu dirku komplet... studeny motor 1600, zahraty po tahu 1200 zahraty klidny 900 a sem spokojeny. jinak klapku sem nastavil ze zavira na 0° takez musim vzdich poustet volnobeznakem a tou dirkou myslim ze klapka ma mit 6° otevreni ale nejsem si jisty...hazu na to boban auto dela to co chcu tak neresim
-
10:44:22 31.1.2009
myslím že místo klasického náhonu tachometru je tam náhon elektricky....rovnou převádí otáčky na impulsi a vedou z něj dráty a ne bovden jak klasika....a volnoběh přidáš asi na škrtící klapce
-
09:09:10 31.1.2009
Jak mám teda vyštelovat volnoběh když na tom ventilu žádný šroubek není:-((??
-
09:08:09 31.1.2009
Na těch 800ot.A ten převod je v palubovce?
-
05:21:52 31.1.2009
he he a to ti spadlo na co? na tech 700-750? sic je to doporucene ale mi to pripada jak traktor chechtak ja to mam vystelovane kolem 900 normalne :D
jinak si matne vzpominam ze tam na prevodovce je tusim lanko a nekam vede a tam se to prevadi do elektriky pac otackomer ma uz jen kabliky
-
20:45:35 30.1.2009
Už mě z toho asi prcne.Motor ohřatý ,volnoběh ukazuje 950ot. Tak jsem trošku víc drcnul do volantu v afektu:-)) a ručička otačkoměru spadla na správný otačky.Jak je řešený otáčkoměr?Dá se rozebrat?