500ot a konec

  • Luxor
    nevim jestli to neni jina zavada, ale v tomhle aute byl kdysi nacatej MAP senzor a melo to diky tomu problem i s volnobehem - s mym novym MAP senzorem to fachcilo v pohode ale MAP z modryho hlasila moje jednotka jako obcasnou zavadu... na modrym a jeho vocip jednotce to nic nehlasilo... jinak VAE ventil snad volnobeh zveda a ne obracene, to by mu volnobeh spis nechtel slizt dolu ne?
  • JohnyXX
    i když možná má pravdu Honza, protože mě to tenkrát vždycky chcíplo hned po nastartování
  • Mertix
    Honza oki, zkusim nejdřív tamto, a pak budu zkoumat, kde je to, co myslíš Ty:)
  • Honza
    měří ti to blbě teplotu a dává to málo paliva po startu a díky blbejm teplotním korekcím to dává ještě míň...zkus čidlo teploty vody/vzduchu
  • Mertix
    JohnyXX -jojo, ale to je tak na hodku, co?to asi až v klidu na jaře...
  • JohnyXX
    doporučuji přtom vyčistit i škrtící klapku už sem to taky dělal a je klid ;-)
  • Mertix
    Tlama nocarret ok, takže jen zkouknout kabely a prostříknout, snad to stačí, díky moc:)
  • Tlama
    pod tou hadicí...je to váleček k němu vede svazek kabelu a myslím 2 hadice..odpojit, rozebrat vyčistit a ve většině případů vyměnit bo to je ošoupané
  • Mertix
    aha, hm, a to je kde?pude to na ulici?
  • nocarret
    volnoběžný ventil .-)
  • Mertix
    co to je V.A.E. ? :)
  • nocarret
    V.A.E vyčistit/vyměnit
  • Mertix
    tak panove, asi ten vrak blbej prodam, nastartuju, bez plynu, a ono to chviličku běží jen na 500ti ot...a pak konec, s plynem se jede phoho, ale jakmile někde vyřadíš, tak konec...pak tak po pul hodine je to už ok, co to bylo?