tlak oleje, otáčky při startu přes 2000, nízká teplota oleje,

  • von Raven
    dneska jsem tomu daval kartac a budikove voda neco za 70 a olej kolem 70, z diagnostiky uz vim ze kdyz to ukazuje tohle tak voda je ve skutecnosti 83 a olej tak 72°C (mam ale 1,8 a ta chladi slusne i v lete, udelat to same na 16VT co jsem cetl kdysi spoustu prizpevku tak varim podstatne vic)
  • Andel_Jirka
    Teplota vody se zvyšuje různě, určující není okamžitá teplota, ale ta maximální. Vystopujte při delší, obyčejné jízdě, kdy se teplota zastaví a otevře se termostat - když se to nestane někde mezi 80-90 stupni, je termostat špatný.
  • Tlama
    no taková teplota oleje je v zimě normální.....a já jsem ze severu od Rumburka a pojedu s kámošem z Liberce a možná s jedním z Č.Lípy tak se pak dohodneme...a na nikoho se obracet nemusíš...prostě až se bude blížit sraz 2009 tak sleduj odkaz na sraz a vše se dozvíš
  • minco
    for tlama , myslím teplotu oleje, ale ani voda se moc neohřeje ta tu chvilku, asi by to chtělo vyzkoušet delší jízdu,

    for timo- topí docela slušně, ale za těch 15 min do práce se snad ani neohřeje na provozní teplotu.

    a ta diagnostika- tady v chomutově nekdy byl fiat servis u Globusu, ale nyní ani nevím kam se obratit???

    dik za radu kluci.

    rad bych se přidal k vam na sraz , na koho se obratit? a je nekdo jestě z chomutova nebo okolí , nocaret je z postoloprt....
  • von Raven
    tlak oleje 3 parada
    teplota 50°C vody no je zima ale i vadny termostat to po 10 minutach ma lehce pres 60, pokud je to teplota oleje tak nevim jak 20V ale 16V nenahrejes ani v lete pokud tomu nedavas kapky jak svina
    novy olej je hustsi neprepaleny a ted v zime i trosinku tuhsi a viskoznejsi, nahratim krapet tekutejsi... to same dela i v lete akorat ze to auto je vic zvykle na leto nez zimu
    chladici smes, filtry... dobre delas
    topeni na max no to trosku tepla sezere ale z tepla vody, pokus si psal o oleji tak s tim nema nic spolecneho, jinak na vodu by vliv melo pac nejdriv nahrivas maly okruh a topeni takze si to navzajem uzira teplo a pokud jsi namichal chladici smes na vic jak -30 tak se celkove zahriva pomaleji
    samovolne zvedani otacek na 2000 pokud se opakuje neni dobre pokud vybehne u studeneho tak obvykle byva 1600 a pomalu klesa s teplotou, to jako krize nevypada pokud neskacou
    kontrolka vstrikovani... hmm to uz nebyva zvykem aby se rozinala ale pokud je napojena jak u 16V i na volnobezny ventil tak ten se ti muze prisekavat coz by byly vetsi otacky a mozna by mohla i bliknout kontrolka ale diagnostika je lepsi jak vymyslim si pohadku
  • Tlama
    a ta teplota co nevyleze ani po půl hodině...to je jako teplota oleje nebo vody....není to zcela jasné z toho co píšeš
  • Coupe20VT PLUS :-D
    bud rád... co já bych dal za takový tlak oleje... :-D
  • minco
    cau kluci , mam menši problemecek,
    tlak oleje porad na 3, to vyleze prakticky okamžitě po startu, ale teplota při jízdě do prace nevyleze nad 50 st, je to tim ze se za těch 10 min neohřeje? ale ani po pul hodině to nestoupá...
    olej mam nyní nový, ten starý byl mírně nad míru, tak jsem myslel že je problém v tom......
    chladící směs v normě, nové filtry,,,
    nebo je to tim že mám pořád zapnuté topení na max?
    při startu se samovolně zvednou otáčky na 2000, pak to pomalu padá,

    a nekdy se rozsvítí vstřikování.....

    dik za radu.....