Řádění = zřízení

  • Innocento
    2 RAdE : Jestli se nemění napětí s otáčkama. U služebního auta se mi stalo, že byl v háji regulátor na alternátoru a při vyšších otáčkách bylo na baterce i přes 17V. Jednou jsem jel kudlu ze služebky a když jsem přijel, tak baterka vařila. Pak už moc spolehlivá nebyla a do tejdne šla do kelu. Ale jak tak koukám, tak tvůj problém tohle nebude.
  • RAdE
    Ahoj Innocento, no, tak s tim plynem to jsme nezkouseli, jaky to ma vliv?Jinak dik za popis toho max def =) sice jsem si vsiml, ze to automaticky zapne vyhrivani zadniho skla, ale nevedel jsem co presne to ma za smysl, uz to vim dik .-)
  • Innocento
    2 RAdE : Zkoušel jsi polehtat plyn, když jste měřili tu battku? MAX DEF slouží k odmražení (zapne se s touhle polohou automaticky ohřev zadního okna atd.)
  • Mertix
    haha, TDI smrdej, proto se v nich nevyznam a nemam je rad, tak už kua klid se žhavenim:)))
  • RAdE
    Ahoj, tak jsem se krasne vymrzly vratil z garaze a co me potesilo je, ze se mi zda ze ta rucka se "zpravila", protoze kdyz jsem ji zkusil uz nebyla volna a krasne od spoda zabirala a i na neutral jsem auto posunul, dokonce jsem i pro jistotu vystrcil hlavu z auta behem jizdy a cumel na zadni kola, jestli se toci, (pri male rychlosti) a tocily =), takze snad je v poradku a byla jen zamrzla nebo co ja vim.Jinak ta kontrolka mi neda spat asi vazne jedine na diagnostiku zase nebo nevim...Kdyz jsem to dnes nadrcnl (ikdyz jsem s tim nepocital), tak uz to zase nesvitilo vse ok.Jel jsem to projet vse porad ok zkousel jsem ruzne tlacitka behem jizdy a kdyz jsem dal MAX DEF, bo ani nevim co presne to ma delat tak se mi to zase rosvitilo svina.Zkusil jsem zastavit, chcipnout a nastartovat a porad svitila.Ale myslim, ze to byla spis jen nahoda, ze se to rozlo kdyz jsem dal to max def, takze zase nervy proc?No nasrany jsem jel jeste aspon na vafku cca 800 metru to oplachnout od sracek a nez jsem tam dojel zase zhasla a uz se neobjevila ani pri zpatecni ceste do garaze...Jinak to proc mi to vcera chciplo nevim do ted.Znamy mi dnes pucil ten merak a na baterce bylo 12,44 a pri nastartovani 14,08 takze ani poradne nevim, ale asi zkusim novou baterku koupit.Jiank jeste znamy rikal, ze se mi mozna sracky dostaly na starter ja fakt nevim.
  • Innocento
    2 BigBen3 : RAdE má problém s funkcí ručky a rozsvěcením kontrolky vstřiků :-)
  • BigBen3
    Já nedávno udělal prasárnu, když jsem nalítl do zatáčky ve vysoké rychlosti a když jsem věděl, že to nedám, tak jsem si v nižší rychlosti pomohl ručkou. Od té doby mi svítila kontrolka, ale ručka fungovala tak,jak měla. Bylo to jen posunutym čidlem nebo snímačem,nebo co to tam je...
  • Luxor
    2 Rade: Pokud kontrolka diagnostiky pouze problikava, je velka sance ze pri napojeni na PC vyjede nejaka obcasna zavada, uvidis...

    To s tou rucni brzdou je klasika, pri takovymhle kraveni se pos.re dost casto a na kazdym aute, z toho si nic nedelej, novy lanovody a desticky to vyresi pokud se Ti nezakousnul brzdic :-)
  • von Raven
    rucku neres, poked neblbla nez byly mrazy, ona casto primrzne a brzdi a je volna, kratsi jizdou se nahreje a uvolni ale v zime se na ni nesaha pokud nemas vymenene bowdeny...ze by to chiplo kvuli slabe baterky se mi nezda, ale jak psal Luxor, voltmetrem bys tam mel mit po nastartovani od 13,8V do nejakych 14,8V pokud je min vynechavaji uhliky a pokud je vic tak regulator, oboje altik, pokud to tam mas kolem tech 14V tak to chce stejne hodit na osciloskop jestli se krivky prekryvaji nebo nevynechava jeden uhlik nebo naka dioda, to uz sam nezmeris... rozinani vstriku je spousta moznych zavad a za jizdy to svitit ani blikat nemuze. prvni si projdi vsechny kontakty co v motoru najdes a ocist, muzes si zmerit i vstriky obycejnym ohmmetrem ty funkcni maji mit 12ohmu, pak kdo vi cos mel za benzin a jestli nemas zasrane palivove cerpadlo nebo vzduchovy filtr.
  • RAdE
    Jj urco zkusim a sem zvedavej co to vyplazne, jinak, takle jsme se zlatickem tancili, nez, nez jsme dotancili =) http://www.megavideo.com/?v=SLGUUH83
  • Luxor
    zmer voltmetrem napeti na baterce pri nastartovanem motoru / musi byt 14V+
  • RAdE
    Jj k te kontrolce, vim, ze sviti pred nastartovanim a pak by mela zhasnout doposud to tak i bylo.Az ted odnedavna jsem si toho vsiml, ze sem tam behem jizdy sviti pak zas ne, tak jsem se prvne zeptal mich radcu (Luxor,Lutor) :-) a ti mi rekli to co patrik s tou moznou diagnostickou zavadou, takze asi budu muset na diagnostiku, akorat mam strach, ze to zas zrovna nebude svitit a bude se to tvarit ok, tak jako tomu bylo naposled kdyz jsem to mel na diagnostice :-/, proto jsem to chtel nahodit sem, jestli nekdo nevi o necem konkretnim.K te rucce to pro me bude urcite terno.A k tomu, ze se mi to vybilo behem jizdy nevim co dotat...bud mam tu baterku asi vazne K.O. nebo ten altik jen bych rad vedel, jestli je neco jak to zmerit?Nekdo mi radil ze se meri uhliky v altiku ci co?
  • JP
    Normální je, když se rozsvítí než nastartuješ... jestli svítí i potom, nebo se rozsvěcí během jízdy (což normální rozhodně neni), tak zajeď na diagnostiku. Doma nic nevymyslíš, jedině když počkáš až se ta problémová věc rozsype tak, že to bude poznat (IMHO prudce inteligentní řešení:-))

    Naftový motory maj žhavící svíčky, protože jinak by to z principu dieselu studený špatně chytalo. Zážehovej motor nic žhavit nepotřebuje, protože má zapalovací svíčku, která směs zapálí = v nekuřáckym Coupé se nic nežhaví. Ta kontrolka zhasíná, když doběhne čerpadlo.
  • Mertix
    Jan Paukovic20VT -nevim, z pežota sem na to byl zviklej, tak vždy čekam, až to zhasne, a naftaky neznam, žhavení asi neni kvuli turbu....
  • Jan Paukovic20VT
    Ane zhaveni copak coupe se dela i v nafte?
  • Jan Paukovic20VT
    Ta kontrolka to je normalni svyti to vjetsiny coupatek jsou to striky.
  • Mertix
    to je myslim žhavení, při otočení klíčku naběhne, pak zhasne...a jelikož si to asi slušně vytáčel, tak myslim, že i slabší baterka se při vysokých ot.dobije, aspon abys moh hnedm jak ti to chcípne nastartovat...a dotahni si lanko brzdy, uvidíš, třeba ti tam něco jen zamrzlo...
  • RAdE
    Jo malem jsem zapomnel, posledni dve jizdy co jsem mel se mi parkrat rozla ikona viz obrazek a i dnes mi svitila po startu pak behem toho "radeni" sem si vsiml zmizla, ale i tak mi to nepridava na klidu, takze jestli nekdo vi proc mi to sem tam sviti budu rad ! diky moc
  • RAdE
    Ahojte, tak jsem si byl tedka zaradit na parkoviste, a vysledkem je v haj*lu baterka nebo altik a rucka :-) udelal jsem 3 kolecka kolem parkace a kdyz jsem uz zastavolal, tak mi to chciplo, prvne jsem myslel, ze jsem asi jen nedal spojku, ale hopla konec :-/ tak zacinam obvolavat a znamej me bombarduje radama co to muze byt a co mam zkouset, protoze jsem lama.Na konec kdyz nic nevyslo jsem potkal kamarda co si jel zaradit taky a mel startovaci kabely, ktere pomohly.Ale to, ze mi auto chciplo uz po 2. (poprve v garazi) me sere, takze bych se rad zeptat na vase nazory,rady.Myslite, ze je v prdeli baterka nebo nedobiji altik, popripade extuje neco cim bych to mohl nejak zjistit- zmerit?Nebo mam resit rovnou servis?Jinak k te rucce mam ji asi do 2/4 volnou a ke konci jakoby fungovala, ale kdyz ji mam uplne dole tak mi porad brzy coz jsem pak odjizdel stylem, ze sem tam se mi zadni kola tocily sem tam brzdily :-/ je to praskle lanko nebo se mohly jen nejak seknout?Dekuju za kazdou radu.Kdyz se dari tak se dari =)