-
18:31:54 26.12.2008
tak že lambda není schopna regulovat v plnem rozsahu a vyhazuje všeobecnou zavadu :-)
-
20:03:03 24.12.2008
jde to pod kruhama,ale pro jistotu pošli vstřiky do JET servisu a pak to projeď s AF metrem pro rychlou kontrolu a pust to z hlavy
-
17:22:00 24.12.2008
mám zkuššenost,že když sem měl zaseklej vstřik stále plně otevřen tak po vohřátí motoru to na volnoběh/bohatá směs nestačila shořet/ začlo hořet ve vejfuku a fest topil ale jelo to normoš a olej taky normoš-závadu hledelo asi 6 servisů a diagn. OK.
-
16:49:04 24.12.2008
To Honza : k té 1). jaké čidlo přesně myslíš??? mám totiž v prdelce lambda sondu tak mi to jede podle mechanika v nouzovém režimu....
-
16:42:47 24.12.2008
normální věc... v kadým motoru trochu olej je cejtit..příčin je mnoho..
1) motor jedoucí dlouhou dobu v režimu sytiče (vadný čidlo,termostat atd..)
2) protejkající vstřik (s tím by to ale dobře nejelo..)
3)příliš bohatá směs (vada v elektronice atd..)
4) radikálnějc upravenej motor,u kterýho to je normální
5) opotřebení motoru,který souvisí s tím že se benzínem oplachuje olejovej film...
-
16:41:48 24.12.2008
Děkuji za názor ale to neřeší můj problém... prosím k věci....
-
16:11:12 24.12.2008
ty seš jak já furt courám kolem a hledám závady a pak mě to sere ale vodítka kdyby netěsnily tak to bude přisávet olej a modře hulit - na vodítkách je podtlak tak to nemůže jít do oleje-myslím.
-
13:50:31 24.12.2008
Lidi pomoooooc.... obchízel jsem auto a napadlo mě čuchnout si k víčku od oleje a cítíl jsem v tom benzin.... co mám špatně (a neříkejte čichové buňky), myslím na gufera ventilů ale nevím to jistě.... Poraďte kdo můžete ... dík