-
10:06:48 10.3.2009
plnící tlak máš špatnej,je třeba ho řešit. Tlak ve vstřikně neleze s otáčkama ale s tlakem v sání. Když motor stojí mělo by to dávat 3bar, po nastartování tlak klesne o hodnotu podtlaku v sání a když jedeš tak vstřik kopíruje tlak v sání o +3bar.
-
06:33:54 10.3.2009
JO,jo. Nic slavného, při sešlápnutí a 3000 tisicích otáčkách to při nejlepším skočí k 1,0 baru ale hned to spadne na 0,5.Tak už nejen že to cítím,že to nejede ale i vidím :) Zkusil jsem vyměnit BOV se známým ale stejné.BOV teda vylučuji.Je možné,že to může být WG? A kolik má mít tlak palivový okruh? Mám 3,3bar a čím vyšší otáčky tím vyšší tlak až někde u 4,3bar.(pokud mi ukazuje dobře budík:). )
-
16:49:50 9.3.2009
už víš kolik to tlačí a jak se tlak projevuje na změně výkonu?
-
12:52:23 9.3.2009
MatyCZ nevzpomeneš si jaké svíčky jsi měl a jakýma si je nahradil? Mám tam NGK a nedávno jsem je měnil, tak zkusím je vyměnit,protože jsem vyzkoušel už dost věcí...palivo dostatečné,hadice v pořádku atd. a výměna je to nejmenší.Doufám,že máš pravdu.Dík
-
21:19:28 28.1.2009
Ahoj, dělalo mi to to samé když jsem si auto přivezl.. Nejdřív mi to po 3.000 ot zatahlo a pak jakoby ubralo.. Dlouho jsem to řešil, padlo hodně věcí které to mohly být a nakonec stačilo vyměnit jen svíčky.
-
18:35:36 10.12.2008
vůbec ne, jen jsem ti chtěl nastínit že když tomu nerozumíš tak nelaboruj a zajeď někam kde to umí a tam se do toho pusť min pod jejich dohledem. Když uděláš něco blbě odstřelíš to a bude to v hajzlu. Nejlepší je začít pěkně od začátku a postupovat postupně, pak máš šanci že na to přijdeš brzy a včas odstraníš
-
16:11:36 10.12.2008
Marceli, píšeš asi takhle: Včera bíle tričko v pět hodin ptáci na střeše.Taky chápeš co chci říct?A to je konec začátku co jsem ti chtěl napsat.Já jsem na tohle forum přišel pro radu a ne bavit se o věcech, které nedávají smysl. Doufám že tě to neurazilo.
-
23:03:40 9.12.2008
jdeš na to blbě a to je začátek konce. Nejdřív bys měl udělat diagnostiku železa
-
22:46:15 9.12.2008
Hej lidi tak kdo mi ještě poradí, nikdo žádná ykušenost? Tak já dám potomvědět co to bylo a jak jsem to vyřešil
-
19:38:31 9.12.2008
jedna dobrá zpráva. :) .To už bych nerozdýchal, mám už dost věcí naobjednáno co se týče auta a ještě do toho takovou opravu.
-
15:51:46 9.12.2008
Špačo: jo to mas pravdu
-
14:50:10 9.12.2008
Jo a kdyby byla díra v pístu,tak bych to poznal i dýmem z výfuku.
-
13:56:00 9.12.2008
Až takový hororový scénař,to néé.Ale okamžitě co se dostanu domů z práce(na Slovensku)tak běžím do garáže měřit tlaky.
-
12:09:42 9.12.2008
taková díra v pístu, to je věc která se vyplatí :-)
-
12:00:01 8.12.2008
jj s dirou v pistu mam take bohuzel zkusenost.. jinak projevovalo se to ztratou vykonu po tech 3500ot. Napred zarazi do sedacek a pak nic..
-
11:41:46 8.12.2008
Marcel ti chtěl naznačit něco o díře v pístu jestli se nemýlím .)
-
13:33:21 6.12.2008
?
-
10:52:23 4.12.2008
nedostatek paliva brzy poznáš, to se projeví naprosto přesně
-
22:13:21 3.12.2008
V turbu bych neviděl problém, auto při 3000 otáčkách jako by chtělo, ale hned 3500-4000 je znát slabší zátah.Spíš, jestli BOV neprofukuje, nebo nedostatek paliva.Ale nevím, hledám radu, jestli neměl podobný problém.
-
13:14:37 3.12.2008
proč to neodvezeš tam co Ti dělali "repasi" turba, když od té doby Ti to jede hůř?
-
22:21:55 2.12.2008
myslím,že je to můj problém, ztráta asi 30%.Vadný bov bych měl zjistit na budíku tlaku turba?Mám objednaný tak čekám a doufám,že tím něco zjistím.
-
22:03:23 2.12.2008
jj Viki s OK BOVem problem nebude... vetsinou dodana pruzina udrzi 1,5-2 bary coz je vic nez dostatecne... problem muze byt akorat v serizeni nebo ve vadnem kusu...
-
21:57:33 2.12.2008
ten BOV sis tam dával sám? neufukuje Ti zbytečně brzo?
-
21:50:09 2.12.2008
No mám takový pocit. :(
-
21:47:49 2.12.2008
Nevyměnil Ti ho někdo za 20V atmosféru? :-)
-
21:45:00 2.12.2008
Zdarec,nevíte v čem může být zakopaný pes?Můj 20vt ma menší tah než míval, mám po repasi turba, nový bov bidrin mkIII,tak nevím jestli v těchto věcech hledat, nebo jít po palivové soustavě.