-
11:03:07 2.12.2008
To je aspon jednou vyhodnej kseft :-) napisu diky...
-
09:54:50 2.12.2008
Výměna za prázdné cd :-). Napiš mě adresu.
kupcik.roman@seznam.cz
-
07:47:58 2.12.2008
To : Motyl - Tak to by bylo super, jestli bych mohl poprosit o ten manual na 113Kw.A co budu dluznej?
-
06:50:30 2.12.2008
jo, v češtině.
-
16:53:09 1.12.2008
Diky moc chlapy za rady.To:Motyl - Ten manual mas ceskej?
-
12:33:56 1.12.2008
Pokud chceš živé auto, tak musíš držet otáčky nad 4000. Měl jsem ten motor(113) v Marejce. Jinak co se problému týče, chce to hledat, těch příčin může být spousta elektro, palivo, sání a diagnostika zpravidla mlčí. Koukni se na Mareácké stránky, třeba tam něco najdeš. www.fiatmareaclub.com
Ke všem dvoulitrům 108, 113, 110kW bych měl mít doma manuál, tak když budeš chtít, můžu ti to vypálet a poslat. Ten třetí se možná ani do kupéček nestihnul montovat.
-
12:03:34 1.12.2008
Radku, motor má samozřejmě v různých otáčkách různý tah, kolem 3750 otáček vysloveně ožívá, protože tam leží max. točivý moment, a pak tah pozvolna klesá, ale rozhodně ne nárazově - a už vůbec by se neměl na vteřinu zastavit, nech si auto prohlédnout někým zkušeným, nejlíp od někoho tady z klubu, ve Fiat servise o tom autě kolikrát nevědí nic.
-
11:35:39 1.12.2008
jak říkal doom mam tu slabší verzi a táhne to pořád až do 7 tis a je fakt že do čtyř to táhne pěkně a od čtyř víc... taky chodim k lutorovi do servisu a zatím jsme na vše přišli tak snad se to spraví, držím palce
-
16:57:10 30.11.2008
to Honza : ok zkusim kouknout diky moc.
-
15:43:52 30.11.2008
zas to samý...
zkontroluj těsnost hadic od vzduchovýho filtru po škrtící klapku...bejvá tam prasklá hadice za váhou vzduchu a z 99% jsou pak problémy tohoto charakteru,pokud je toto OK tak je něco špatně v palivové soustavě (KO pumpa,nebo odchází váha vzduchu..)
vším jsme si prošel na HGT -nejdříve prasklá hadice-po jejím spravení auto ožilo hlavně ve vršku,pak umíralal váha vzduchu současně s pal. pumpou..
-
15:01:32 30.11.2008
No, tak nevim co to, ale prave jsem prisel z venku dal jsem tomu "po tlame" a sice sem zase pocitil ve 4tis to co sem nevedel je asi casovani nebo neco s variatorem a tahlo to ted pekne na dvojku to slo krasne do 7tis pak to vyplo na 3 krasne 145km a bylo to ok tak momentalne sem jelen, ale uleva :-) mozna to jeste sem tam malinko v tom rozmezi 4-7tis netahne uplne stejno merne, ale to uz by asi tema svickama byt mohlo kazdopadne super.
-
14:42:35 30.11.2008
Podle mě to svíčkama nebude. Protože to b ti dělalo pokaždé jinak. Na 16vT mi od 4,5 tis. škubalo a vůbec netáhlo. Budoucí majitel vyměnil potenciometr škrtící klapky a bylo. Jen si nejsem jistej, jestli ta tvá motorizace to má taky tak...
-
14:14:27 30.11.2008
Tak je prostě skontroluj ty svíčky.Je možné ,že budou K.o a neházi správnou jiskru.Nebo zajet za lutorem at ti to ještě překontroluje.
-
14:05:11 30.11.2008
je to rv.2000 nevim jestli stocenych, ale 104tis tam ted mam a kdyz mi to Lut prochazel, rikal, ze celkove je auto ve vybornem stavu, tak motor je snad ok.Ty svicky by v tom mohly hrat jakou roli?Je mi 21 a vazne se v tom moc nevyznam, ale snazim se neco priucit a hlavne chci pro kupatko to nejlepsi a ten tah mi neda spat.
-
13:58:46 30.11.2008
hmm taky bych tipnul svíčky
-
13:31:17 30.11.2008
Možná má uš ten motor to nejlepší za sebou no.Ja bych kuknul na svíčky..
-
13:20:04 30.11.2008
Tak toho sem se bal, taky bych cekal, ze prave od tech 4tis by to melo ze sebe vydat max , protoze jedu treba ladne kolem 2500-3000 rozhodnu se predjizdet do 4 si rikam krasne to dam pak to setinove sepnuti neceho??????a slabsi tah jak do 4tis coz je na mrtvicku pro me.Asi bude neco spatne :-((( Kdyby nekoho neco napadlo za kazdou radu budu rad...
-
13:09:41 30.11.2008
Sem ridil Luisovo 20V (tu slabsi verzi) a tahlo to po celou dobu krasne. Cim vyssi otacky tim lip...
-
13:09:20 30.11.2008
ume to je teda presne naopak do 4 to jede slusne ale jak presahnu 4 tisice tak zrychluje
-
13:00:00 30.11.2008
Tak auto mam od brezna a mam tam od oleju,filtru,kotoucu,desticek ted i nove rozvody vse nove plus kdyz se delaly ty rozvody, tak mi tam Lutor delal i diagnostiku a ta byla v poradku.A slysel jsem,ze to tak ma 20V udelane, ze do 4 tis to ma maximalni vykon a pak se neco sekvence prepne nebo nejak tak, ja tomu fakt nerozumim, ale raci jsem se chtel optat jestli to tak ma byt nebo ne, protoze jsem doposud v aute cim vetsi otacky tim vice mi to chtelo tahnout.(prvni auto jsem mel Nisana 100nx a ten prsote od 4,5,6 byl v tom nejlepsim) ale ted u kupatka do 4 tis nadhera a pak jak rikam na setinu neco asi fakt sepne a taha ne s takovou vervou jak do tech 4tis :-(, nerikam, ze prestane tahnout, ale cekal bych, ze prave od tech 4 tis to ze sebe vyda max,tak nevim co si myslet mam myslet...
-
12:30:46 30.11.2008
jestli nebude jenom nejaky snimac spatnej chce to zaject na diagnostiku
-
12:14:24 30.11.2008
děláš na tom autě pravidelný servis? Máš ho v cajku a nebo čekáš až něco lehne? Podle toho by se dalo vytušit co tomu je
-
00:35:43 30.11.2008
taky mam tu 113kw ale me to tahne krasne spis do 4 tis ku*va...nevi nekdo cim by to mohlo byt?
-
23:41:15 29.11.2008
mam 20V tu silnejsi verzi a od 4 tisic otacek to tahne paradne
-
22:15:01 29.11.2008
:-/
-
19:22:44 29.11.2008
Zdravim, chtel bych se zeptat jestli je normalni, ze mi to do 4tis tahne nadherne, pak neco jakoby sepne tah na sec pusti a pak uz treba do 5,6,7tis ot. :-) tahne spatne, dik za odpovedi.