-
15:12:11 22.5.2008
Musíš mít pravdu, protože s novým var. je to OK.
-
10:06:02 22.5.2008
na oko to nepoznáš ! rozdíly nejsou v milimetrech ale jsou :-(
-
14:43:12 21.5.2008
Mě ten variátor zlobil až za tepla a nejvíc po nastartování teplýho motoru. Doma sem ho rozďál a vůbec sem na něm žádnou viditelnou závadu neobjevil, atak nevím, co se mu nelíbilo. Myslím taky, že to klepání není přímo variátor, ale to, jak blbě nastavuje časování.
-
21:49:36 20.5.2008
Problem je taky v tom,že tomu málokdo rozumí(dokonce i u fiatu)a to je problém.a z toho plyne co?Udělej si sám a staň se machrom.
-
21:27:49 20.5.2008
Mám úplně stejný jako Ty,už jsem poslouchal i jiný motory co jim vrčí variátor,ale vrčelo jim to vždy za studena,mě za tepla.Na co Tě ta oprava přišla?
-
14:45:25 20.5.2008
nech zatím vyměnit jen variátor já myslel že je vršek v háji a podle poslechu to nepoznalo ani hafo mechaniků a byl to jen vari.jinak to klepalo nejvíc napravo nahoře u rozvodů a pak malinko slabějc po calým ventvíku.dej ucho přímo na víko
-
20:44:38 16.5.2008
Tak je to vyřešeno, byl to variátor. Nikdy bych nevěřil, jak to dokáže klepat. Teď je motor OK a výrazně lépe jede. SPEEDY a Syky měli pravdu. Dík!
-
22:27:50 13.5.2008
...to "houpnutí" po startu + krátké rozsvícení kontrolky mazání mi letos dělalo v zimě STILO (2.4), ale mám tam hustý olej SELENIA HPX 20W-50. Teď je klid a doufám, že ne "před bouří". Je jisté, že s autem přede mnou někdo zacházel blbě, protože si vezme nějaký olej, ale natočil jsem 50 tis. a nic zvláštního se zatím neděje.
"Motoráři" ozvěte se, co jsou to za "příznaky" ?
-
19:37:45 13.5.2008
dneska to mechanik rozhodil a vršek je prej OK a tak zkusíme vyměnit variator -říká,že je to jistě on. Jinak mě to děla jako tobě,brždění motorem (ale cvrkneš ne lzn a je klid) a teplý start to je rachot diesl hadr a nad 2000 ot klid. Klika ani pístní čepy prej to bejt nemůžou že prej by to neujelo ani 5km a bylo by to venku.tak čekám na ten variátor bude v pátek.
-
13:28:41 9.5.2008
SPEEDY: Když už mluvíš o te spojce. Mě spojka při rozjezdu zabírá až tak poslední centimetr nahoře než ji úplně pustím. To je zlé? :)
-
14:42:16 30.4.2008
další mechanik totipuje taky na zdvihátka ale nikdo nereaguje na variátor kdybych měl garáž a ne jen přístřešek tak to rozhodím sám.
-
07:27:53 30.4.2008
já mám na tacho 125 000km ale nevim nevim. Spojku sem měnil taky :o)
-
18:54:34 29.4.2008
koukám že se ti to taky hasí kolik máš najeto?ja 160 a nevím co spojka jestli byla dělaná bere až u podlahy a včera sel látal vejfuky taky nic moc
-
16:43:57 29.4.2008
Kupoval sem je v AutoMaleček v Černilově. Bral sem díly asi za 10 000,- vč oleje tak mi dal slevu. Jinak variátor budu taky měnit určitě.
-
14:36:46 29.4.2008
kdes koupil hydroštely za 400 -asi mě to podle mechanika čeká taky a to ještě strašil že můžou bejt vydřený vačky ale o variátoru neměl páru a tak nevím jestli to nebude měnit zkusmo a variátor nenechá nakonec to by byla darda.dík
-
07:20:47 29.4.2008
jedině Selenia Racing 10W60
-
15:34:05 28.4.2008
dneska sem jezdil a klepe to jen někdy ale nejčastějc když brzdím motorem ale stačí cvrknout na pedál a je klid.nevím jestli to volejem vyřeším zkusím ještě 10W na 60 a co dáváte vy?
-
10:12:36 28.4.2008
jenže když má variátor odsloužíno tak pružinka nic moc nevyřeší ! (nejsou moje slova)
-
08:24:51 28.4.2008
Proč kupovat novej variátor, když stačí vyměnit pružinku za 150 Kč? Problémem už ale je najít mechanika, který to rezebere a tu pružinku vymění...
-
22:44:37 27.4.2008
já na ně dostal slevu ptž sem toho bral víc. vyšly mě 400,-/ks a samozřejmě všech 16. A zvuk sem měl taky jako dýzl !
-
20:32:19 27.4.2008
Klepalo to do 2 tis. otáček,pak vše ok. Až jednoho krásnýho dne na okresce při spurtu proti Laguně 3.0 V6 přišly strašný rány a během kilometru to bylo venku.
-
09:09:21 27.4.2008
Jirko to je teda ranec to je na klice a muselo to mlátit pod vanou a hlavně při nastartování než to natlačí olej do šálů.jinak všem dík za rady.
-
22:12:07 26.4.2008
Jinak hydroštely jsem koupil originál za 709 kč/kus
-
21:38:34 26.4.2008
husté.) doufám že to náš motor nepotká
-
21:34:17 26.4.2008
neměl jsem špatnou ojnici,ale šály.
-
19:46:58 26.4.2008
Někde sem četl, že někdy stačí vyměnit olej. Majitel přede mnou tam měl 10w40 a nevím jestli bych si nepomohl olejem 10w60, protože když je volej studenej a hustší, tak to neklepe.
-
19:18:13 26.4.2008
samozrejme ze je to opravitelne...variator vyjde novy na 4200kc +/- nejake stovky jak kde ho kupujes a nadzvihatka si ted nevzpomenu kolik jsem za ne daval...
-
19:00:21 26.4.2008
Myslím že to ojnice není, protože studený motor vůbec neklepe; a jakmile se ohřeje a dám ucho k ventilovému víku, je klapot slšet nad každým válcem. Pokud y to byla zdvihátka nebo variátor (ani nevím že tam je a k čemu slouží :D - byl jsem změřen na škodovky), je to opravitelné?...a za kolik?
-
18:37:41 26.4.2008
hm,taky mi klepal motor,stejně jako tobě a nakonec vyběhla ojnice z bloku.Zvuky v motoru jsou zrádný ,těžko se určuje odkud opravdu jdou. Nechal bych posoudit odborníkem !
-
17:18:18 26.4.2008
presne :)
-
15:45:27 26.4.2008
Mám 1.8i/1997 a zpod ventilového víka se ozývá při vyvolnění motoru a nižších otáčkách dost výrazný klapot – je to jako zvuk Dieslu. Vršek maže, víčkem stříká olej. Nemáte s tím zkušenost?