-
07:09:41 1.12.2008
Doom: tak to bylo budikem, zasekává se na 0,5 a pak když sem ho donutil na víc tak se nevracel ! dneska reklamuju :-) díkes za rady
-
14:39:31 27.11.2008
JOM :-)
-
13:59:06 27.11.2008
Jen tak pro zajimavost od jake firmy mas ten budik ?
-
13:58:26 27.11.2008
Ja ted bohuzel mimo a nemam tady auto.A aktualni fotku stim zapojenim bohuzel nemam. Leda tak o vikendu az se dostanu k autu...
-
13:29:00 27.11.2008
můžeš prosím udělat detail napojení tý hadičky. tam v těch místech to mám taky (napojeno na hadičce ze sání do BOV). díky
-
11:56:51 27.11.2008
To jsou kazdopadne divny hodnoty.Predpokladam ze auto te zatlaci do sedacek, kdyz na to slapnes takze turbo tlaci ok :) Budik muze byt samo ze spatny a nebo to mas divne napojeny... kdyz se podivas do moji galerie tak tam uvidis fotku motoru a jak je tam ta mala hadicka napravo nahore (lehounce lize rozperu sparco) tak tam to mam napojeny ja!
-
19:44:47 26.11.2008
Doome tak dneska sem se byl projet a: zahřátej volnoběh -0,4 a plnej 0,5, víc ani ťuk. Takže ... budík či ventil nebo turbo ???
-
07:33:02 26.11.2008
tak sem včera zničil kapličku na A sloupek ! nikdy už nechci vidět nic univerzálního ! Ale budík nakonec skončil místo hodin a vypadá to dobře ;o)) Doom: jj serie, vyzkoušim, díkes
-
18:44:48 25.11.2008
zahraty -0,6b na volnobeh, -0,8b bez plynu se zarazenou rychlosti. A pri plnem plynu 1,0b (1,2 overboost) pokud to mas v serii.Tak si to muzes zkontrolovat podle mojich hodnot :)
-
23:04:43 24.11.2008
díkes
-
21:57:34 24.11.2008
turbo tlaci kdyz je motor v tahu.. takze to muze byt ok. Poznas az za jizdy..rozjed to do kopce z nizkych otacek nejlepe na 4/5.
-
21:29:51 24.11.2008
nooo budík turba je zapojenej na hadičce u sání co vede do BOV a ukazuje cca -0,4 a když mu přidám tak šel na 0,3 !!! je to OK ??? bylo to jen na volnoběh ...
-
15:26:23 24.11.2008
heh, proto sonduju co to obnáší. někde sem se dočetl že se dá k filtru redukce s dírou pro čidlo. a otáčkoměr se dává kam (přesně) ?
-
15:19:47 24.11.2008
a ty nechces davat manualni budik jo??? pak nechapu smysl toho mit dva budiky co ukazujou stejne blbe :-))) To uz si radsi kup budik na voltaz baterky (:-)) nez tohle
-
14:43:15 24.11.2008
to by nešlo řešit rozdvojkou ? aby fachčili oba ??? vždyť je to jen signál nee ?
-
14:08:55 24.11.2008
2 Simarik: misto seriovyho cidla tlaku oleje... jenom si sezenes redukci na to Tvoje cidlo :-)
-
13:35:37 24.11.2008
ne ne ! neříkám že bych nechtěl,ale .. jen dám 2 budíky a druhej chci olej :-)
-
12:43:34 24.11.2008
si povysil rovnou na LE?:)
-
12:21:13 24.11.2008
a ještě mi prosím povězte kam zapojit budík tlaku OLEJE !!! kujuu
-
20:44:18 23.11.2008
moc díky ! to sem si potřeboval potvrdit :-)
-
19:57:12 23.11.2008
Jj já sem tam taky házel fotku. Hadička co jde z BOVu,tak za motorem jsem ji šmikl, hodil rozdvojku a je to.
-
15:57:48 23.11.2008
našel sem všecki 3 a ani v jednom není nic určitýho !!! ale BOV je vyveden do sání a nic jinýho sem na sání pořádně nenašel !
-
15:30:06 23.11.2008
kdyz ho napojis k BOVu uvidis jen podtlak, kdyz pred el.ventil uvidis jen tlak, takze to chce dat k sani, kdysi tu bylo i foto s sipeckou od nejaky dobry duse :-))) zkus tema najít :-)
-
14:44:36 23.11.2008
jj psal :-) sonduju jak to má kdo zapojený. jinak dík za doplnění, je to tak !
-
11:45:29 23.11.2008
tak aby to ukazovalo tlak i podtlak, bych si dovolil doplnit:) ja to mam na hadicce mezi skrini turba a el. ventilem co ovlada WG a ukazuje jen tlak:/ Zapojeni co popisujes mam v planu vyzkouset na jare.
Myslim zes mi vcera psal na icq, ale nebyl sem doma.
-
10:59:26 23.11.2008
Ahoj lidi, já vím že se to tu už několikrát řešilo ale nejsem z toho vůbec chytrej, každej tvrdí něco jiného. Takže KAM ZAPOJIT HADIČKU od budíku ??? na tenkou hadičku co vede do BOV a sání nebo jinam ? Moc děkuju