Budík TURBA na 20VT

  • Simarik
    Doom: tak to bylo budikem, zasekává se na 0,5 a pak když sem ho donutil na víc tak se nevracel ! dneska reklamuju :-) díkes za rady
  • Simarik
    JOM :-)
  • DooM 20VTLE
    Jen tak pro zajimavost od jake firmy mas ten budik ?
  • DooM 20VTLE
    Ja ted bohuzel mimo a nemam tady auto.A aktualni fotku stim zapojenim bohuzel nemam. Leda tak o vikendu az se dostanu k autu...
  • Simarik
    můžeš prosím udělat detail napojení tý hadičky. tam v těch místech to mám taky (napojeno na hadičce ze sání do BOV). díky
  • DooM 20VTLE
    To jsou kazdopadne divny hodnoty.Predpokladam ze auto te zatlaci do sedacek, kdyz na to slapnes takze turbo tlaci ok :) Budik muze byt samo ze spatny a nebo to mas divne napojeny... kdyz se podivas do moji galerie tak tam uvidis fotku motoru a jak je tam ta mala hadicka napravo nahore (lehounce lize rozperu sparco) tak tam to mam napojeny ja!
  • Simarik
    Doome tak dneska sem se byl projet a: zahřátej volnoběh -0,4 a plnej 0,5, víc ani ťuk. Takže ... budík či ventil nebo turbo ???
  • Simarik
    tak sem včera zničil kapličku na A sloupek ! nikdy už nechci vidět nic univerzálního ! Ale budík nakonec skončil místo hodin a vypadá to dobře ;o)) Doom: jj serie, vyzkoušim, díkes
  • DooM 20VTLE
    zahraty -0,6b na volnobeh, -0,8b bez plynu se zarazenou rychlosti. A pri plnem plynu 1,0b (1,2 overboost) pokud to mas v serii.Tak si to muzes zkontrolovat podle mojich hodnot :)
  • Simarik
    díkes
  • Džanek
    turbo tlaci kdyz je motor v tahu.. takze to muze byt ok. Poznas az za jizdy..rozjed to do kopce z nizkych otacek nejlepe na 4/5.
  • Simarik
    nooo budík turba je zapojenej na hadičce u sání co vede do BOV a ukazuje cca -0,4 a když mu přidám tak šel na 0,3 !!! je to OK ??? bylo to jen na volnoběh ...
  • Simarik
    heh, proto sonduju co to obnáší. někde sem se dočetl že se dá k filtru redukce s dírou pro čidlo. a otáčkoměr se dává kam (přesně) ?
  • Luxor
    a ty nechces davat manualni budik jo??? pak nechapu smysl toho mit dva budiky co ukazujou stejne blbe :-))) To uz si radsi kup budik na voltaz baterky (:-)) nez tohle
  • Simarik
    to by nešlo řešit rozdvojkou ? aby fachčili oba ??? vždyť je to jen signál nee ?
  • Luxor
    2 Simarik: misto seriovyho cidla tlaku oleje... jenom si sezenes redukci na to Tvoje cidlo :-)
  • Simarik
    ne ne ! neříkám že bych nechtěl,ale .. jen dám 2 budíky a druhej chci olej :-)
  • Džanek
    si povysil rovnou na LE?:)
  • Simarik
    a ještě mi prosím povězte kam zapojit budík tlaku OLEJE !!! kujuu
  • Simarik
    moc díky ! to sem si potřeboval potvrdit :-)
  • Vojta
    Jj já sem tam taky házel fotku. Hadička co jde z BOVu,tak za motorem jsem ji šmikl, hodil rozdvojku a je to.
  • Simarik
    našel sem všecki 3 a ani v jednom není nic určitýho !!! ale BOV je vyveden do sání a nic jinýho sem na sání pořádně nenašel !
  • Luxor
    kdyz ho napojis k BOVu uvidis jen podtlak, kdyz pred el.ventil uvidis jen tlak, takze to chce dat k sani, kdysi tu bylo i foto s sipeckou od nejaky dobry duse :-))) zkus tema najít :-)
  • Simarik
    jj psal :-) sonduju jak to má kdo zapojený. jinak dík za doplnění, je to tak !
  • Džanek
    tak aby to ukazovalo tlak i podtlak, bych si dovolil doplnit:) ja to mam na hadicce mezi skrini turba a el. ventilem co ovlada WG a ukazuje jen tlak:/ Zapojeni co popisujes mam v planu vyzkouset na jare.
    Myslim zes mi vcera psal na icq, ale nebyl sem doma.
  • Simarik
    Ahoj lidi, já vím že se to tu už několikrát řešilo ale nejsem z toho vůbec chytrej, každej tvrdí něco jiného. Takže KAM ZAPOJIT HADIČKU od budíku ??? na tenkou hadičku co vede do BOV a sání nebo jinam ? Moc děkuju