Problém s malým výkonem motoru

  • von Raven
    kdyz vynecha civka, svicka, kabel proste cokoliv ze nejde jeden valec tak to jde hodne poznat, jak by za va snekdo zavesil vagon, zvuk zesili na ameriku pac palivo jde dal a hori od spalin ostatnich svodu, jak na svinu jeste pred katem takze by to casem mohl schytat i on a priucpat nektere kanalky a pak jde vykon trvale dolu... civky jsou problem asis em uz psal ze jedna mi chcipala pul roku v kuse, sem tam jak se ji zachtelo tak treba na 10s vynechala az jednou odesla nafurt, a druha co mi zdechla byla mrtva asi behem poradneho ceresu na pul kilasku a od te doby trvale takze tu vynechavajici asi mozna ani diagnostika nepozna pac v zavadach jsem to taky nemel
  • Fugasik
    Taky bych řekl že to dělá cívka..a hlavně je to potvora někdy se tváří že v poho ale pak to zas vypne a výkon v háji, rámus.....
  • BigBen3
    Mám Selenii a na ní najeto cca 1200 km, tlak mi tlačí plnej céres, po zahřátí a cihlování pedálu 2 - 2,2bar... Myslim,že to bude nějaká kravina,ale pro jistotu bych to rád zjistil
  • Luxor
    ee 20V/T má pro každej válec vlastní cívku jen u 16VT a 16V hybridů je to tak jak napsal raven
  • von Raven
    myslim ze tvuj motor to nema jak nas ze bys mel civku nad kazdou svickou ale ze ji mas bokem po dvojicich valcu takze to by nejelo skoro vubec (nevim jak to mas ale tusim ze tak) dura ve vyfuku taky ne to bys slysel furt, spis prepazka uvnitr a az se to nahreje prestava i rev a klepani.... jinak nevim... tlak oleje a oleje mas dost?
  • BigBen3
    JInak, co tak stojí cívka?
  • BigBen3
    Svíčky mám nové NGK, najeto kolem 2 tis. Výfuk jsem měnil komplet kromě vlnovce. Myslim,že kdyby to bylo díra ve výfuku, dělá to bordel furt. Mně to dělá randál jen dokud to není zahřátý a slyším takové klepání kdesi na válcích, vačkách. Jakmile se zahřeje tak na 70 oC, motor se docela utiší,ale pořád to nemá 100% výkon 147 koní, to jsem si jistej....
  • von Raven
    ja bych to tipoval na nejakou prepazku nekde uvnitr co nerezonuje ale stavi se do cesty proudu plynu... kdyby ti vynechaval valec tak to mas jak by za tebe nekdo zavesil vagon a kdyby vynechavala civka nebo svicka tak mas to same a este spotrebu jak prase
  • JP
    Tak to ti asi ještě tak nějak šla, protože mě když na 1.8 nefungovala svíčka, tak to dělalo bordel jak osmivál a rachtal celej vejfuk... mam za to, že nespálený palivo odtékalo do výfuku a tam chytlo od zbytku funkčních válců, takže zvuk úplně jinej...
  • Simarik
    taky mě to napadlo ale ta nemá za následek kravál. mě to taky nejelo a byla to cívka ale bylo to znát jen výkonem !
  • JP
    co cívka?:-)
  • Luxor
    koukal jsi pod auto? co třeba ten vlnovec co je za výfuk. svodama před
    katalyzátorem nemáš tam díru? to dělá dost bordel, smrad a bere výkon... ale nevím jaký smrad máš na mysli, jestli spaliny nebo něco jinýho...
  • Syky
    co zapalovani?
  • Honza
    chtělo by to někoho kdo ví jak má 20V jet,aby ti to projel..
  • BigBen3
    Přemýšlím,čím to může být. Auto mě netáhne tak,jak by mělo.Mám 147 koní,ale jede to sto pro na míň. Po ránu,když je motor studenej,to samozřejmě nezkouším,ale už od dvou tisíc otáček to dělá docela kravál,kterej přechází do vejfuku. Jakmile se motor zahřeje aspoň na 70, zvuk se sníží,ale neutichne uplně.Po zahřátí,když na to dupnu,táhne to míň než by mělo (než to táhlo pár měsíců zpátky) a od třech tisíc otáček to při sešlápnutí pedálu dělá opravdovej kravál. Je možné, že je v háji lambda, nebo třeba vejfuková vačka? Mám totiž taky pocit, že jde od motoru mírnej smrad...Díky za názory