-
19:10:29 18.10.2008
Koty: Bohužel, budu tam dávat novou turbínku.. Jestli mi chceš stačit, budeš muset investovat.. :o))
-
18:10:06 18.10.2008
Maty to si nekupuj, to bych musel taky :-)
-
17:51:52 18.10.2008
Akorát je na něj delší čekačka :-)
-
16:13:28 18.10.2008
MAty: Jasná páka, když se kotel podělá, koupí se novej, větší a lepší,aby to kotlilo víc:-) Chvála
-
15:39:03 18.10.2008
-
13:02:55 18.10.2008
Ahoj,
můžete mi poslat odkazy kde se dá koupit GT28R? Už jsem ho tady několikrát viděl a za rozumný peníz.<br><br>
Díky
-
12:17:52 18.10.2008
Když to tak všechno sleduju, pozoruju a vnímám, tak 20V mě podělalo jen jednou, za to ale solidně, potkal se motor, ale nýbrž proto, že mi vejce jménem Šťastný blbě udělal rozvody.Jinak jak říká Marcel, je to docela spolehlivé,když se v tom nehrabe jaterník
-
23:45:09 17.10.2008
coupe a konkretně 20VT je kromě origo míchačky a svodů velmi spolehlivé a dobré auto. Největší procento závad je z důvodu minule blbě provedených zásahů. Měl jsem ty auta 2 a bylo to na nich jasně vidět. Kde se nikdo nehrabal to fachalo,zbytek byl dojebanej od tuzingerů a vemen.
-
18:59:00 17.10.2008
A v tom že je to Fiat, bych taky problém neviděl. Je to auto jako každé jiné. Jen lidi, kteří ho nemají, ho tak vidí. Ano, je pravděpodobně obecně méně spolehlivý než třeba Volkswagen, Audi nebo Toyota. Coupé má jiné přednosti, je přitažlivé, zábavné a hezké. Ale musím říct, že za poslední dva měsíce jsem navštívil asi čtyři servisy a v každém z nich byla většina němec, Fiat snad jen jeden. A vemte si třeba obecně spolehlivé značky, které udělali sportovní auta, viz Mazda (model RX8) nebo třeba Opel (Astra Bertone). Sračky nespolehlivý....
-
18:53:28 17.10.2008
Petr Komárek: renaulty jsem myslel obecně, například R19 je dle mě nejlepší renault, resp nejspolehlivější renault všech dob, teda dob co žiju. Kamarád ho měl a měl jsem možnost ho řídit, nic extra, vzhled, interiér,ale nikdy ho nepodělal. Naproti tomu coupé mě solidně zničehonic podělalo už tak čtyřikrát.
-
21:54:29 16.10.2008
Marcel-Mam takový dotaz.Když uberu plyn a dotáči se turbo tak mi začalo poslední dobou tak hučet jako fén.Je to normálni nebo ne protože na puntu jtd mi to tak dělá od novoty tak nwm.
-
20:32:38 16.10.2008
turbo do opravy klidně vezmu,ale nežeň mě do šibeničních termínů,je na tom trochu práce
-
19:44:23 16.10.2008
hele bigbene3, ty kosočtverce zas tak zlý nebudou, s R19 Td jsem jezdil skoro každej den plnej a nikdy se na tom nic nerozbilo a turbo už vůbec i po 250tis. km, to samý teď dělám s méganem novým a má už najeto 120tis. km taky v dieselu a 1,5dci, jinak má i zvýšenej plnící tlak, asi tak
-
18:01:58 16.10.2008
tu třetí bych neviděl tak tragicky... ale pravda mohlo to být ferrari, ale to bysme si tady takhle nepsali, protože by na to auto nikdo neměl prachy...
-
16:37:24 16.10.2008
Je to přesně tak jak říka marcel.Taky mám v riti svody,ale turbo jeste drzi ani dýmek.Ta třetí chybka bude to ,že to je Fiat..
-
12:51:10 16.10.2008
Marcel: Vzal by jsi si to na opravu? O víkendu bych asi vyhodil turbínku ven a dal bych jí buď tobě nebo bohužel někam na opravu do turbo servisu..
-
12:43:41 16.10.2008
20VT je velmi dobrej sporťák a má 3 chybky, míchačka,svody a tu třetí si už nepamatuju. Kdo udělá pořádně míchačku tak bude mít klid. Svody jsou loterie,některé drží a některé ne
-
09:16:49 16.10.2008
U 20VT turba, u 16VT zadřené či posr. motory :-P
-
08:37:43 16.10.2008
Turbíny jsou ošemetné, někdo tvrdí, že se na nich každou chvíli něco podělá, někdo zas, že jsou bezproblémové. Pravda bude někde uprostřed. Já si myslím, že jsou hodně náchylné na způsob jízdy. Chtělo by to zjistit, co nesnášejí, při čem se ničí, co jim nesvědčí, a jaký druh provozu je pro ně optimální - a pokud možno se tím řídit. Mimochodem, je to jenom můj pocit, nebo se častěji vyskytuje problém u 20VT, než u 16VT?
-
08:34:24 16.10.2008
A naproti tomu sranda je, že předtim jsem měl 16vT rok výroby 94, měl to nalítáno na tacho 200 tis., podle interiéru tak 350 tis,ale například chladič byly původní a v pořádku. A co hlavně turbo stále tlačilo jak o život. Tak co no... Kosočtvrce neřešmě, to je zlý.. Od Nissana bych čekal trochu víc,ale přesně,jak řikáte, je to dané hlavně předchozími majiteli a servisem. Viděl jsem taky uplně vysypanou oktávku v Tdi,co byla stará tři roky a naopak na klubu octávií byl borec,co od roku 2001 do roku 2007 nalítal 670 tis. km a prej kdyby se nevysral na servis a dal to tam včas, jezdilo by mu to doteď...
-
23:53:16 15.10.2008
Nissan Primera 2002 1.9 dci motor z (').Turbo a chladič ko .Najeto cca 150 000km .V orig. servisu si řekli 105 000kč i s prací!!!!!!!!!Cena auta cca 200-250 000kč v bazaru.
-
23:21:40 15.10.2008
BigBen3: Ano částečně asi stojí zahovno, velkou měrou je to majitelem, já to koupil se 110tkm a hulilo to hůř než Avie. Zpravilo to fung nové turbo za 25tkč + zavaření svodů. Podle všeho km sedí. Jinak, 100tkm je na turbínu celkem v poho, známý si koupil Lagunu II dCi s 60tkm na tach. a turbo(KKK)taky v hajzlu. U kosočtverce to bude ale spíš záležitost absurdně dlouhých servisních intervalů. Za 30tkm se tam musí nahromadit bordelu...
-
22:29:01 15.10.2008
Víc to bude o lidech, co s tim jezdily, než že by to bylo až tak sračkoidní.
-
22:22:35 15.10.2008
MAty: Takže turbo po 90 tis. "reálných" KO? Jak to teda je, všichni máme přetočené kilometry,nebo ty auta fakt hovno vydržej? Já prodávám své auto a měl jsem v plánu,že si hned potom koupím 20vT LE nebo PLUS, ale asi se na to vyseru,jak to tak tady čtu...
-
22:06:00 15.10.2008
Marcel: Vzal by jsi si to na opravu? O víkendu bych asi vyhodil turbínku ven a dal bych jí buď tobě nebo bohužel někam na opravu..
-
21:43:41 15.10.2008
míchačka KO, moc s tím už nejezdi a když pojedeš tak moc neplň ať nevyvíjíš axiální tlaky!!! Stírátka si drobet čoudnou taky,ale spíš jen když letíš kudlu a řadíš,jinak o nich nevíš
-
21:06:44 15.10.2008
2 MatyCZ 20VT LE : Co víc říct, než vítej v klubu :-(
-
20:36:16 15.10.2008
Toto iste sa mi stalo, ale iba dva krat a uz skoro rok nic. A vtedy som sa bavil s kolegom a vydedukovali sme to , ze na hriadelke turba su nejake ucpavky, ktore mozu ostat zaseknute a cez ne sa tam dostane olej. Po zvyseni otacok sa dostanu do povodnej polohy. Sam som este turbo rozobrane poriadne nemal, tak to neviem posudit s urcitostou. Ale taky Marcel by k tomu mohol povedat viac.
-
20:34:12 15.10.2008
Turbo schaden!!! :))
-
19:51:34 15.10.2008
Ahoj,
chtěl jsem se zeptat, jesli někdo nemáte zkušenosti s následující věcí a pomohli mi s diagnózou:
<p>Už několikrát se mi stalo, že jsem jel a po zastavení mi na volnoběh začal z výfuku vycházet našedlý až namodralý dým, který se po přidání plynu změnil na zcela jasný modrý a po chvilce přidávání úplně přestal. Ovšem zhruba po minutě volnoběhu opět znovu začal. Když jsem nasedl do auta a ujel zhruba kilometr, tak už to nehulilo. Za jízdy se mi z výfuku vůbec nehulí, jen na volnoběh a opravdu sporadicky. Dým je někdy hodně hustý a někdy naopak není skoro vidět.</p>
<p>Divné mi je, že to hulý opravdu jen vyjímečně - celkově jsem dým z výfuku zaznamenal asi jen 10x za 2 týdny.</p>
<p>Měřili jsme kompresi motoru a ta je v pořádku, takže písní kroužky by to být neměli.</p>
<p>Zastavil jsem se na diagnostice, kde jsme zaměřili zejména na hodnoty lambda sondy. Ty byly v naprostém pořádku stejně jako ostatní hodnoty a to i když to během měření zrovna hulilo.</p>
<p>Rovněž jsem navštívil mechanika, který dělá italská autíčka a vůbec podle popisu nevěděl co by to mohlo způsobovat. Bohužel mi to zrovna u něj nechtělo hulit. Bavili jsme se o stírátkách na ventilech, ale to by mělo hulit pořád a hlavně pod zátěží ne?</p>
<p>Kontroloval jsem i hadice sání. Na hadici od turba do intercoleru byl na stěnách malý povlak oleje, který tam zhruba před 2 měsíci nebyl. V hadicích za sáním už olej na stěnách skoro nebyl. škrtící klapka je čistá a bez známek oleje. Vizuálně jsem kontroloval i lopatky rotoru a také vůle hřídelky. Vše v naprostém pořádku. Turbo pocitově tlačí jako dřív, budík bohužel nemám budík, abych zjistil skutečný tlak.</p>
<p>Voda se mi do oleje nedostává a platí to i obráceně.</p>
<p>Nemůže to dělat například bohatá směs?</p>