-
16:40:41 21.10.2008
Chris Bangle
-
15:56:14 21.10.2008
Exteriér dělal ten Anglán, sakra jak se jmenuje...
-
15:53:03 21.10.2008
Zapomněli jste, že Pininfarina nedělal naše auto, resp. nedělal tu kastli, která se nám tak líbí....
-
13:49:12 21.10.2008
jesi se nepletu tak pininfarina má na svědomé kola a interier. exter nefíííím
-
12:22:32 21.10.2008
Innocento: Coupé na svědomí tým lidí, ať už něco navrhl sám Pininfarina, nebo to vymysleli někteří z jeho kolegů či žáků, dá se mluvit o tom, že to auto má jeho punc :-). A právem.
-
11:50:23 21.10.2008
to snad saxo nemá, ale co má určitě tak to jsou moc pěkné kola :-)
-
11:48:31 21.10.2008
saxo věřím ti že v létě potkáváš ferrari často, kdyz ho parkuješ v garáži že ty darebaku!! :-D nezlob a hod sem fotky svého ferrari :-D
-
11:13:53 21.10.2008
Je to jedno :-)
-
07:12:19 21.10.2008
2 Andel_Jirka : Co vím, tak má Pininfarina u Coupé na svědomí jen interiér...
-
07:02:33 21.10.2008
Tak jsem se na to auto koukal na webu, kdo ví, co jste na něm viděli, jestli se pod tu nákupní tašku podepsal Pininfarina, tak měl asi zrovna těžkou vopici :-).
-
22:04:50 20.10.2008
Hyundai Matrix
-
20:01:27 20.10.2008
Jaký Matrix? Co je to? To ses nechal napálit, to bude nějaká vietnamská napodobenina auta :-))).
-
19:54:10 20.10.2008
Ferari potká coupé tak jednou za rok :-P ale Matrixů jsou tři řitě.
-
19:04:38 20.10.2008
N hlavní je to, že Matrix má úplně stejný nápis Pinin Farina zboku jak naše coupé a to stačí na to, abych se cítil hodně trapně vedle Matrixe stát u semaforu :-P
-
15:41:20 20.10.2008
Ja met 700tis. tak se rozhoduju mezi M3 E46 a starší Imprezou STI. Asi by vyhrala M3 diky zadnimu nahonu.
-
15:31:40 20.10.2008
hh musím trošku oponovat. Protože Pinin Farina navrhoval i naší tovární značku Hyundai Matrix.. A to je takový hnus auto, že musel být asi totálně na mol :-P
Taky navrhoval flašku od coly atd..takže ehm :-)
-
15:14:59 20.10.2008
Lukáši, nejsi divný. To auto na obrázku zapadne mezi jiné vytuněné exempláře. Mně přijde jako obrázek nového vysavače Electrolux :-). Já jsem příznivce žádných, nebo lehkých, citlivých úprav na Coupé. To auto je krásné takové, jaké je. Upravovat ho, nebo měnit, to se rovná tomu, srát se Pininfarinovi do práce - kdo by si to troufl? Pár členů tu ale už ukázalo, že dokážou s Pininfarinou držet krok. Někteří tu ale Coupé docela děsně zprasili.
-
15:03:51 20.10.2008
Např. takovédle je můj sen. Samozřejmě ale stříbrné :-P :-P
-
11:57:52 20.10.2008
mít 700tkč, tak je investuju do přestvaby coupe,nebo tipa na ukrutnou sekačku...
-
11:14:01 20.10.2008
tak to jsme na tom podobně, taky občas jedu a směju se jak blb... než mi žena řekne at dam ten ksicht pryč že na mě už pětminut mluví :-D
-
08:05:26 20.10.2008
Big Bene, možná Tě to udiví, ale mít 700 000, stejně bych si koupil toto své Coupé, i když si s ním třeba to M5 na dálnici pohraje jako kočka s myší. Jenom o výkonu to není. Těžko vysvětlovat, čím vším si auto člověka získá, ale Coupé jsem si prostě zamiloval. To moje asi nemá až takový přebytek výkonu, jaký jsi popisoval, přesto mě fascinuje a musím se přiznat, často ho obcházím kolem dokola a studuju ty krásné linie, nebo jedu a usmívám se jako vůl, protože jedu a mám z toho radost.
-
21:23:46 19.10.2008
Já bych si koupil M5, vzhledem sice na výsost neoslní,ale jak to jezdí, ty voleee. Kámoš si pořídil..To je muzika:-)
-
19:18:33 19.10.2008
souhlasím raketa za 200tisíc se slušnou vyzaži ktera se nikdy nevykouka :D
-
19:17:06 19.10.2008
s penězma je to mizerie, na coupe20VT nic nemá co se týká muzika/peníze!
-
18:26:22 19.10.2008
evo9 nebo a snad lancia delta integrale evo2 :)a s předku asi honda integra type-R
-
16:47:03 19.10.2008
Já bych koupil od Patrika Coupé 20VT LE a 400 tisíc bych dal do úprav a tuningu :-D
-
16:29:55 19.10.2008
tak to me laka jedine Toyota Supra a pak Ferrari :)
-
16:02:58 19.10.2008
Ale coupe nikomu nedam...
-
16:01:40 19.10.2008
EVO IX :-)
-
15:13:24 19.10.2008
nový Ford Focus RS 300koní a 410Nm...jen se s cenou asi nevlezu
-
14:11:57 19.10.2008
Podle mě je výkonostně dobrá kára taková, která tě při sešlápnutí pedálu plynu zarazí do sedačky tak,že se bouchneš hlavou do opěrky (jestli nějakou má). Taková kára,že když prudce zabrzdíš,nepřipoutanej proletíš předním oknem. Taková, že když nastartuješ, na volnoběh slyšíš burácení motoru, přirozeného zvuku motoru, ne tuzingu. Pokud se budeme bavit jakž takž při zemi, ne žádné Ferrari, Lamborghini a jiné přehnané modely, myslím si, že třeba coupé s turbem je docela slušná záležitost, hlavně co se týká porovnání zábavnosti, jízdních vlastností versus cena. Schválně, řeknětě, kdyby jste měli v ruce dejme tomu 700 tis.,což dneska stojí nové slušnější auto, co by jste si pořídili za výkonné auto? Může být i ojeté...
-
00:59:36 19.10.2008
2 Fantomas : :-)
-
20:44:50 18.10.2008
o podvozku bych tě mohl vyprávět....
-
20:14:22 18.10.2008
plně souhlasím s A.Jirkou a když jsme u výkonů a závodění- myslím že na okresce nemám s tím tvrdým podvozkem kdy tě každá nerovnost přímo nakopne ani na feldu a na pěkným asfaltu zas na mě nemá Nisan 2,5 TDI v kterým seš jak na moři a čekáš že se to převrátí-takže vše je relativní -podvozek,výkon,řidič,brzdy atd
-
19:30:06 18.10.2008
:-))
-
19:16:24 18.10.2008
no taková letecká turbína by stačila...
-
19:02:57 18.10.2008
A jsme u toho.. Co je "pořádný výkon"? 80 kW, 100 kW, 150 kW, 200 kW? 300 kW? 500 kW? Je to opravdu subjektivní. Když řeknu - jedu se svižně projet, a slibuju že nebudu vyzývat BMW M3, jistě budete souhlasit, že Coupé 2.0 20V /113 kW mi dá "pořádný výkon". Ale když řeknu - jedu na tuning sraz pokořit vytuněnou Hondu nějakého šílence, pousmějete se. Najednou to výkon není. Budu - li mít v ruce 2.0 20 VT, posunu se zase o kousek dál, ale přijede chlápek v Porsche a budu-li povídat něco o "pořádném výkonu", vysměje se mi. Já jsem přesvědčený, že už od Coupé 1.8 můžeme mluvit o slušném výkonu a dobrých jízdních vlastnostech. A záleží na způsobu využití toho auta, jestli to "bude stačit", nebo nebude. Tady narážíme ovšem na to, že člověk je od přírody člověk neskromný - když něco má, chce mít ještě víc :-). Často to přechodem z atmosféry na turbínu končit nemusí. Já jsem zatím naprosto spokojený..
-
15:36:58 18.10.2008
nějaký 3,5 L Turbo benzín :-P
-
13:43:54 18.10.2008
20VT
-
19:08:06 17.10.2008
Nejlepší je si koupit káru,která má pořádnej výkon v sérii:-)
-
20:45:02 16.10.2008
Honzo, díky :-D.. Už jsem dokonale přesvědčený :-))).
-
20:11:59 16.10.2008
posekanej válec-detonace nepřežila svíčka a jaksi udělal tuto paseku
poslední fotky -kroužky a píst ze zcela seriovýho motoru,pouze chipnutá řj, a sací vačka 250°/10,5mm zdvih...
chipům od stolu nevěřím -dokud se s autem "tuner" neprojede tak nemá jistotu že se nděje něco zle..
ano taky mám chip,ale v tý době jsem myslel že stačí,nyní vím, že nestačí a můj motor prostě sebelíp chipnutá řj neuřídí(nebo s velkejma rezervama co už na začátku tvrdil p.Albrecht,protože to je v mým případě o změně algoritmu řízení).Jediný co mě utěšuje je fakt,že s autem se celou dobu (4hod) "ladění" jezdilo prakticky na doraz a tak by zkušený ucho poznalo, že motor v nějakým režimu detonuje (no u NA motorů se předstih ladí na "ucho")..,takže se dle pocitů z chování motoru při akceleraci a částečně otevřený klapce dělala pouze směs.
-
20:00:35 16.10.2008
2
-
20:00:23 16.10.2008
6
-
20:00:09 16.10.2008
5
-
19:59:50 16.10.2008
3
-
19:59:36 16.10.2008
2
-
19:59:19 16.10.2008
1
-
19:59:06 16.10.2008
v sobotu jsem viděl ojnici co z "chipnutý" atmosféry vylítla-detonace jaksi udělaly svý a byla zkroucená jak had,ale to je extrém... o tom že po chipu, kdy se mění i předstih a motor nemá čidlo klepání tak rády praskaj pístní krožky a těsnění pod hlavou psát nemusím...
mr. Fiedler a Albrecht by se klidně podělily o své zkušenosti..(p. Albrehct se křižoval,když slyšel, že chcem dělat chip na NA motor,sic upravenej...teď si uvědomuju stále víc a víc,že chip je krok vedle...hodně vedle..kor u jakkoliv upravenýho motoru (no filtr a zprůchodněnej vejfuk neberu jako upravenej motor.)...u novejch aut moc výkonu nezvedne,díky
přiložím obrázky NA motorů po různě "vydařenejch" chipech i značkovejch..
-
08:25:10 16.10.2008
Vaše rozumné názory a včerejší jízda rozhodlo. Auto je živé, dravé, pružné, je radost s ním jet, opravdu asi nemá smysl do něj zasahovat a riskovat, že se něco podělá pro pár (sporných) koňů navíc. Samozřejmě, že mi někdo při sprintu nebo v běžném provozu ukáže jen zadní světla, ale to mě myslím nemusí trápit, auto jsem si nepořídil na závodění. Takže do chip tuningu nejdu. Ještě že jsem se zeptal. Díky všem..
-
06:24:10 16.10.2008
Zbytečně vyhozené peníze, těch pár koní co přibudou, pokud vůbec přibudou, na tom autě nepoznáš. Raději to investuj jinam.
-
22:27:32 15.10.2008
Andel Jirka: Vykašli se na to. Jestli to máš v dobrym stavu,nedělej to,budeš akorát zklamanej. Stejně to u atmosféry téměř nepoznáš. Ze 155 to dostaneš o pár koní víc a co z toho, jen větší námaha,zátěž, olej, prostě všechno. Dej ty prachy na stranu na další vyměnu rozvodů,nebo tlumičů nebo gum. To bude podle mě nejlepší řešení...
-
22:03:28 15.10.2008
Já teda bejt prodejce chipů, tak na motor taky nikdy záruku nedám, zvlášť na Coupé a v ČR. Každý druhý Coupé je past, která se brzo vysype s čipem i bez čipu. Navíc už vidim ty fronty vychcánku, co nechaj vočipovat motor 2km před smrtí a pak přijdou "pro záruku"...
-
21:45:31 15.10.2008
nedá pokoj a nedá pokoj
-
18:57:25 15.10.2008
radku, roťák má myslím chip na 2.0 16V
-
18:38:58 15.10.2008
Luxore, taky v tom čichám nějakou zradu. Říkám si, že kdyby to bylo tak růžové, jak to kdekdo prezentuje, za 3-15 litrů by si to dal do auta každý, mnohem vyšší částky stejně vydá za kdejaké doplňky nebo údržbu. Zní to všechno fakt hezky, ale mám Coupé v perfektním stavu a nehodlám si ho zprasit nějakou kravinou, abych hulil jako trafika, měl o pár koní víc a motor mi ve 100 000 odešel.
-
18:34:45 15.10.2008
chip na serii nedoporučuju, na upravenej motor už vůbec ne...
jinak opravdu seriozní firma dá záruku na poškození motoru -což jsem tady v čr nikde neviděl ..většinou pouze dva roky záruka na funkčnost SW
popravdě i málo kterej profiladič dá záruku na motor...
-
15:29:09 15.10.2008
to by mě taky zajímalo kdo má chipa na sériový atmosféře, mám dojem že tady nikdo.... :-) někdo se co vím snažil ale končilo to pak přehráním původního software z5 :-) jinak ale chiptun.firmama udávaný hodnoty zvýšení výkonu jsou povětšinou vycucaný z prstu a přehnaný... seriózní firma většinou upozorní že bude docházet k většímu namáhání motoru a snížené životnosti...
-
15:21:43 15.10.2008
u Kloučka bych věřil,že s tim problem nebude,ikdyž ho neznám :)
Patriku,měl bych zájem o chip na coupe 2.0 16V jeslti by byl...
-
14:58:38 15.10.2008
Dextere, jeho nabídka a názor by mě taky zajímalo, ale rád bych také věděl jaké zkušenosti s tím mají lidi, kteří si to nechali (ať už u Kloučka nebo jinde) udělat.
-
12:53:55 15.10.2008
Uvažuji o tom, že bych si nechal upravit řídící jednotku na svém Coupé 2.0 20V/ 113 kW. Nejsem si ale jistý tím, jestli je to dobrý nápad - bojím se menší životnosti motoru, vyšší spotřeby. Všichni kdo tyto úpravy provádějí ale tvrdí, že takové obavy nejsou na místě a spotřeba se může ještě mírně snížit. Máte někdo zkušenosti s chip tuningem? Mohli byste mi ho doporučit? Budu rád za každou reakci těch, kteří o tom něco vědí. Jinak nemám problém s cenou načipování a kdyby to neneslo riziko, nevadí mi, že nárůst výkonu a toč. momentu na mé atmosféře bude jen mírný. Zaujala mě nabídka od Maxpower (www.maxpower.cz), zkusil si někdo od nich motor načipovat? Díky :-)