-
19:18:35 11.10.2008
mě se zdá,že do 2 500 je to mrtvý pak trochu ožije ale nejlepší se mu to snad líbí kolem 4 000 -to ožije a mě se zdá,že se mu to i líbí pěkně přebírá vyšší rychlosti-čet sem i pokec a píšou,že 1.8 se ráda vytáčí a ve vyšších točkách zpívá -bohužel mě se klepou plechy vejfuku a fučí dírama-nemá někdo?
-
12:20:12 10.10.2008
Lancii Kappu znám, krásné autíčko.. Hlavně ve verzi 2.0 16VT/2.0 20VT nebo 3.0 V6. Ten 2.0 20VT je vlastně totožný s tím, který pohání Coupé. Táta měl 2.0 16VT a ten motor s autem dokázal pořádně pohnout. Oproti Coupé 2.0 16VT má o 11 kW navíc.
-
09:10:33 10.10.2008
mame jednu kappu 2,4 venku na ceste :) jinak je to ale docela luxusni auto
-
07:46:37 10.10.2008
Marceli, ty jsi vůl, já myslel, že píšeš o pětiválci Coupé :-))). Koukal jsem na tebe jako idiot, když jsi mi na jiném místě fóra doporučil řadit při 5 000 ot a tady při 1700 :-D.
-
00:58:50 10.10.2008
zadřelo se railový čerpadlo a nový pevný řemen rozdrtil řemenici vačky a stejně se to potkalo
-
23:36:09 9.10.2008
vidíš. staral si se o ní jak o dítě a jak dopadla? :-D
-
22:23:59 9.10.2008
taky to vážilo skoro 1600Kg obluda jedna
-
18:58:31 9.10.2008
jo ta kapavka je hutna, hlavne plechy ma aspon 2x tvrdsi
-
16:58:40 9.10.2008
to myslim naprosto vážně,jen jsem u toho spaloval naftu - Lancia Kappa 2400JTD taky 5ti hrnec
-
16:10:19 9.10.2008
Marcel,nedělej si prdel
-
14:54:40 9.10.2008
Díky za vaše postřehy :-). A doufám, že to pomůže nejen mně, ale i těm, co to dusí, nebo moc točí.
-
13:32:44 9.10.2008
já na 1.8 2500-3500 a řadim na 3500-4000
-
11:42:59 9.10.2008
já řadil už v 1700 a taky s 5ti válcem,bylo to vynikající a úsporné
-
11:26:26 9.10.2008
von Raven: kup si motorku tu vytocis aj cez 12 000 :)
-
11:11:36 9.10.2008
optimalni sou ty kdy to optimalne uridis :D me by vyhovovalo kdyby to tocilo aspon 10000 :D
-
10:17:47 9.10.2008
no ja som sa tiez o to zaujimal a myslim ze idealne otacky su okolo 2500 - 3000/min. pri 3500 preradujem
-
10:16:41 9.10.2008
u HGT se zcela stejným motorem jsme při normální jízdě držely 2-3/3.5tis ot/min tento motor to v klidu pobere, díky nízko položenýmu MKmax a není problém svižně zrychlit
-
10:13:29 9.10.2008
Mám Coupé 2.0 20V /113kW a rád bych věděl, v jakých otáčkách ho mám při normální jízdě udržovat(dlouhodobá, běžná jízda, když nikam nespěchám). Je jasné, že příliš nízké / příliš vysoké otáčky motoru škodí a tak bych chtěl vědět, jaké jsou pro něj ideální. Prosím o názory rozumných lidí, ne šílenců, kteří jezdí pořád na dvojku a šetřílků, kteří zase pořád dusí motor pětkou na hranici chcípnutí :-). Díky