-
22:00:29 2.10.2008
po go :-)
-
21:58:01 2.10.2008
rameno při go
-
21:54:56 2.10.2008
musel by jsi dat na jedno rameno nejmin dvě maznice a neni to zase tak jednoduche ono to tam není ani nějak potřeba pokud vše řadně utěsníš aby se tam nedostala voda nebo sul a poředně tam narveš vazelínu
-
09:08:19 2.10.2008
tak už se kreslí... a přemejšlim udělat takovej zlepšovák... co to rameno navrtat a dát tam jednu mazničku, aby se ty ložiska a ten vnitřek toho ramena nechal kdykoliv dotlačit mazacim tukem?
-
23:02:36 1.10.2008
jsou to vložky do ramen aby se ti nedostaval bordel co ti nalíta do vnitřku ramen a pak nasledně do ložisek ,prachove krytky :-)
-
22:07:16 1.10.2008
tak už nepotřebuji... dneska jsem si v krámě jednu sadu pujčil domu a zítra ji nechám zkreslit od technologa, objednám si zvlášť ložiska, ty pouzdra nechám udělat z něčeho, co nepodléhá korozi a bude...
FOR LUTOR: ty plastový pouzdra jsou tam kvůli čemu?
-
20:56:24 1.10.2008
opravna sada stojí 700kč na jedno zadní rameno v sadě je 2xkuželove ložisko,2x krytka ložiska,plastová krytka hřidel šroub matka a vazelína---není to problem předělat dělame to docela často ale každy trochu zručný to zvladne doma je pravda že někdy to chce odřezat šroud nedo se urve šroub od stabiku ale stačí to odvrtat a protahnout zavitníkem
-
23:51:52 30.9.2008
ne v nábojích jsou ok. myslím uchycení ramen do nápravnice. tam to bejvá KO aspoň ty alfy to maj ko a projevuje se to stejně. kdyby to byla ložiska v nábojích, tak hučí za jízdy. tohle nic nedělá, akorát v zatáčkách je to nestabilní a má to tendenci předjíždět mě to bokem. pokud bych to měl nějak přirovnat, tak asi tak, jako by si měl auto do banánu...
-
23:34:37 30.9.2008
a tlumiče mám nový KONI a stejně je to strašný... a starší náprava nic neřeší... stará náprava = starý ložiska = stejný problém...
-
23:33:17 30.9.2008
hm, tady u nás maji kámoši tři alfy a já coupe a všechny maj ty ramena KO. ten jeden to rozebíral a je fakt, že je to pakárna, ale já bych neměl problem rameno vymontovat a vzít si ho do práce a tam mám všechno a prostě bych to ven dostal... ale potřebuju čísla ložisek. mezi nima by měla být ještě jakoby rozpěrná trubka na šroubu co to všechno drží, ale mám možnost CNC a všech materiálů a udělal bych to komplet nový včetně šroubů... ale jediný, co mě brzdí, tak ty čísla těch ložisek.
-
23:05:41 30.9.2008
hej lidičky... já asi taky pujdu někam se sfoukat :-D to ste ty ložiska nikdo neměnil? neválí se někomu v garáži? musí být něco napsaný i na těch starejch. PLEASE, koukněte se někdo...
-
21:15:34 29.9.2008
Pane bože nechlastej Zdeny tolik
-
21:14:41 29.9.2008
Sakra sem se upsal to patří jinam .
-
19:17:05 29.9.2008
jen ložiska... je to porod to dostat ven, ale jde to... a je to 100% stejný.
-
17:34:26 29.9.2008
a menite jen loziska nebo celou hlavu? nejsou tam treba ty loziska lisovane jak na tipu nebo kde to bylo nerozebiratelne?
-
16:30:56 29.9.2008
Budu měnit u 1,8 ,ale nevím jestli je to stejné jako u 20vt.Mám je z eshopu autodíly krč.Sada na jednu stranu stojí cca 790kč.
-
12:19:01 29.9.2008
ahoj kamarádi... mám asi ko zadní ramena na 20VT. auto je v zatáčkách dost nestabilní... a mám pocit, jako by mě chtěla prdel předjíždět. v pravotočivé zatáčce je to horší, takže levé rameno asi ko... nevíte někdo čísla těch ložisek na závěsu ramen? mám možnost je sehnat levněji, ale potřebuji číslo. a jen pro sichr, v každém rameni jsou 2 ty ložiska.
PS: nemám na mysli ložiska v kolech, ale mezi rameny a nápravnicí.
díky Coupe 20VT