čidlo tlaku oleje,nebo proste el.

  • Honza
    kouknidolu kmotru na čidlo k budíku,a uvidíš jakej to je kabel..prodřenej kabel snad navíc poznáš (popraskaná izolace atd..)...
  • Bekr
    tak jsem na ty kabely koukal a neco s nima bude,ale fakt nevim kterej z nich,ani kam pořádně sáhnout,jen když jsme hnul všema kabelama,tak se to vzpamatovalo,ale po chvilce zase zaseknutý.Nemáte někdo fotku,jakej je to kabel bo tak?
  • Bekr
    Honzo,díky za radu,kouknu na to.Jinak tenhle budík se mi docela chce řešit,protože mi vlastně neukazuje tlak oleje,kterej mě dosti zajímá,víš jak Ravicu :)
  • Ravic inesperto
    všechny ukazatele/budíky/v autě jsou jen orientační jsou tam velké odchylky...u tlaku oleje taky záleží jestli je už olej zahřátej a nebo ne a tak...moc bych to neřešil:)
  • Honza
    prodřenej kabel od čidla-zkratuje s es kostrou a takhle to hapruje -kdysi jsme to taky měli...koukni na kabelovej svazek vedoucí na straně spolujezdce-speciálně po nádobku chladííc kapaliny...
  • bobi
    Bekr:si asi prvy, ktoreho trapi vysoky tlak a nie nizky :-)))
  • Bekr
    myslim 1.5 až 2B při zahřátym motoru a na vyřazeno,proste vím,nebo doufám,že tlak je v pohodě,ale poslední dobou blbne budík,že ukazuje pořád i při zahřátym motoru přes 3B což správně určitě neni a určitě to neni mazáním,protože by to třeba se jako že vyhouplo,ale tohle je takový,že se to tam šprajcne.Právě potřebuju vědět,jeslti je tam nějaká kostra bo tak,co by to mohla zhatit takový měření...Zčlo to blnout tak 2 dny zpátky,ale skoro už to neukazuje normálně,pořád přes 3B
  • Bekr
    Lidičky,potřebuju radu,nějak mi začal haprovat tlak oleje,repsektive,ukazuje správně,ale často se stane,že najednou vylítne ručička až nad 3B,prostě se šprajcne a nehýbe.Tak bych potřeboval radu na co se podívat,jeslti je někde zkrat bo tak něco,myslim,že čidlem to nebude,protože někdy zase ukazuje v pohodě 1.5B,díky za rady,fakt nevim ani kam takhle v autě šáhnout :)