- 
            
                20:06:36 6.3.2016
             
                Diky
             
- 
            
                11:21:16 6.3.2016
             
                čau, šály na kliku cca 1000,- ojniční a to samé hlavní čepy...
 
 výměna - pokud je klikovka mikrometricky OK (okometricky zkontrolovat na vrypy a rejhy=KO, mikrometricky stačí kvalitní digitální posuvka, ne čínskej šmejd za 200,-) tak jde zvládnout na autě (ale jen ojniční čepy) a prakticky za odpoledne (svody dolu, vana dolu.. vymejt vanu, sací koš a zkouknout ostřiky pístů  jestli nepouštěj, pokud ano vykoupat je v rozpouštědle a znova zkontrolovat..některý pak začnou těsnit, když se rozpustí karbonová úsada.. některým ale toto bohužel nepomůže, když už jsme u tooh vymejvání, tak sundat a vymejt do čista i ventildekl..)
 
 hlavní kliková ložiska na autě vyměnit nejdou (jdou, ale není to čistá práce a je to vejmrd, kterej dělá jen kaskadér..), musí motor ven a rozložit... vetšinou ale zas tak špatný nejsou, problém vzhledem k větší komplexnosti pohybu a přenášenejch sil je na ojničním čepu (často 4 válec/nejvzdáleněší od olejové pumpy, kam se taky dostává nejméně oleje, protože je nejdál..)
 
 kde - jakejkoliv e-shop s autodíly .. třeba mjauto.cz ..pokud nemaj přímo v nabídce, většinou dokážou objednat
 
 kolik za výměnu záleží kdo to dělá a jak... pokud jde motor ven a dělá se pořádně, tak v tom seš za 10k jen na materiálu...
 
- 
            
                09:45:12 6.3.2016
             
                Cau kluci, poradite mi,kde nejlip poridit sadu salku na klikovku a kolik tak muzou stat a kolik za vymenu? Diky. Freedom