Vyvažovací hřídele

  • Lutor
    jj už se těším :-)
  • Rodriquez
    To Lutor: No jo no ;-).... spojka je už na cestě a k ní několik dalších věcí, takže unor a tvé zlaté ručičky to jistí :-), pořádně si je namasíruj, bude toho kotel... :o)
  • JP
    Neni to spíš tim, že ti jeden válec nepálí?:-) Zvuk jak závodní speciál, vibrace...
  • Lutor
    2Luxor ne blbost to není ja je na mojem 16VT mam odpojene uplna pohoda a na předchozím 16V sem je měl odpojené taky :-)
  • Luxor
    2 Lutor: Podle Tebe je blbost mít na 16VT odpojený vyvažováky?
  • Tlama
    myslím že se zvukem to nemá nic společného
  • Lutor
    Rodriquez tobě hlavně vybruje rozsypaná spojka chtělo by to udělot obě věci zároven
  • Honza
    nemělo by... krom zvýšených vybrací..
  • Dráček
    Kdyz uz tady řešíte vyvažovací hřídele,nevíte někdo jejich čísla ložisek ,dik.
  • Rodriquez
    No tak to asi neklapne :-)) ale záleží na tobě jestli si ty hřídele odpojíš, ze začátku se mi to líbilo, hlavně ten zvuk motoru, ale postupem času mě začínaly srát ty vybrace... a když je studený motor (olej) jsou ještě větší...
  • Luxor
    no bzel praha moc pobliz neni :-)))
  • Rodriquez
    Jestli jsi někde z okolí Zlína, mužem se domluvit a já tě provezu, a můžeš posoudit sám jak se to chová a jaký to má zvuk, ale namám turbínu.... :-(((
  • Luxor
    OK, to mi staci remen pujde pryc :-))))) Doufam teda ze u Turbo motoru se to bude chovat obdobne...
  • Rodriquez
    jinak to není tak moc špatný kromě toho spektra otáček co jsem psal... a taková třešnička na dortu: Má to zvuk jako závodní speciál :-))) se seriovým výfukem, nekecám ....
  • Luxor
    aha, ja myslel ze je problem spis ve vysokejch nad 5-6tis... ty otacky co pises bych neresil protoze se normalne vubec nepouzivaj dle myho :-) Jinak problem s vibracema teda neni?
  • Rodriquez
    To Luxor : největší problém je kolem 2000 - 2500 ot/min což při běžném ježdění je normální spektrum otáček (podle mě :-)) ..
  • Honza
    zapojit jdou bez problému -pokud je někdo odpojoval kvůli lepší reakci na plyn, tak by neměl bejt problém (tím že je někdo odpojil prakticky nic nezískal-olej kolem nich šel stále..)

    taky se mu mohl sápnout řemen co je pohání (což se mi kdysi stalo u tipa) a dotyčnej ho pouze vyndal...

    každopádně když ho tam budeš chtít dát , rovnou vyměn i ložisko co je na přední vyvažovačce a jezdí po něm rozvoďák...

    s těma vibracema to ti věřim -poznal jsme to co to je na tipo a doku nevyvážíš klikovej mechanismus do 0.5g, tak se jich nezbavíš...
  • Luxor
    nejsem mechanik, ale co jsem ruzne postrehnul tak je problem s loziskama vyvazovaku (po 150k km a vice velmi spatny stav) tak by je to chtelo udelat nez znova vyvazovaky zapojis, aby nedoslo k nestesti... :-) Ty vibrace jsou moc zly? v jakych otackach Te to obtezuje?
  • Rodriquez
    Zdravím všechny automechaniky.... mám problém, mám odpojeneé vyvažovací hřídele na 16v, jdou opět zapojit aniž bych musel rozdělávat motor??? auto má sice trošku lepší reakce na plyn ale ty vybrace na delších cestách docela otravují...