jj už se těším :-)
Vyvažovací hřídele
-
16:46:13 18.1.2009
-
16:25:24 18.1.2009To Lutor: No jo no ;-).... spojka je už na cestě a k ní několik dalších věcí, takže unor a tvé zlaté ručičky to jistí :-), pořádně si je namasíruj, bude toho kotel... :o)
-
15:14:40 18.1.2009Neni to spíš tim, že ti jeden válec nepálí?:-) Zvuk jak závodní speciál, vibrace...
-
14:05:02 18.1.20092Luxor ne blbost to není ja je na mojem 16VT mam odpojene uplna pohoda a na předchozím 16V sem je měl odpojené taky :-)
-
12:57:12 18.1.20092 Lutor: Podle Tebe je blbost mít na 16VT odpojený vyvažováky?
-
12:34:30 18.1.2009myslím že se zvukem to nemá nic společného
-
11:53:23 18.1.2009Rodriquez tobě hlavně vybruje rozsypaná spojka chtělo by to udělot obě věci zároven
-
11:29:39 18.1.2009nemělo by... krom zvýšených vybrací..
-
19:07:15 15.9.2008Kdyz uz tady řešíte vyvažovací hřídele,nevíte někdo jejich čísla ložisek ,dik.
-
00:26:40 15.9.2008No tak to asi neklapne :-)) ale záleží na tobě jestli si ty hřídele odpojíš, ze začátku se mi to líbilo, hlavně ten zvuk motoru, ale postupem času mě začínaly srát ty vybrace... a když je studený motor (olej) jsou ještě větší...
-
00:09:56 15.9.2008no bzel praha moc pobliz neni :-)))
-
23:43:00 14.9.2008Jestli jsi někde z okolí Zlína, mužem se domluvit a já tě provezu, a můžeš posoudit sám jak se to chová a jaký to má zvuk, ale namám turbínu.... :-(((
-
20:03:38 14.9.2008OK, to mi staci remen pujde pryc :-))))) Doufam teda ze u Turbo motoru se to bude chovat obdobne...
-
19:52:02 14.9.2008jinak to není tak moc špatný kromě toho spektra otáček co jsem psal... a taková třešnička na dortu: Má to zvuk jako závodní speciál :-))) se seriovým výfukem, nekecám ....
-
19:50:03 14.9.2008aha, ja myslel ze je problem spis ve vysokejch nad 5-6tis... ty otacky co pises bych neresil protoze se normalne vubec nepouzivaj dle myho :-) Jinak problem s vibracema teda neni?
-
14:28:40 14.9.2008To Luxor : největší problém je kolem 2000 - 2500 ot/min což při běžném ježdění je normální spektrum otáček (podle mě :-)) ..
-
06:42:08 13.9.2008zapojit jdou bez problému -pokud je někdo odpojoval kvůli lepší reakci na plyn, tak by neměl bejt problém (tím že je někdo odpojil prakticky nic nezískal-olej kolem nich šel stále..)
taky se mu mohl sápnout řemen co je pohání (což se mi kdysi stalo u tipa) a dotyčnej ho pouze vyndal...
každopádně když ho tam budeš chtít dát , rovnou vyměn i ložisko co je na přední vyvažovačce a jezdí po něm rozvoďák...
s těma vibracema to ti věřim -poznal jsme to co to je na tipo a doku nevyvážíš klikovej mechanismus do 0.5g, tak se jich nezbavíš... -
23:35:17 12.9.2008nejsem mechanik, ale co jsem ruzne postrehnul tak je problem s loziskama vyvazovaku (po 150k km a vice velmi spatny stav) tak by je to chtelo udelat nez znova vyvazovaky zapojis, aby nedoslo k nestesti... :-) Ty vibrace jsou moc zly? v jakych otackach Te to obtezuje?
-
21:59:51 12.9.2008Zdravím všechny automechaniky.... mám problém, mám odpojeneé vyvažovací hřídele na 16v, jdou opět zapojit aniž bych musel rozdělávat motor??? auto má sice trošku lepší reakce na plyn ale ty vybrace na delších cestách docela otravují...