- 
            
                20:52:52 31.8.2015
             
                Nárazník je seriový a chladič jsem kupoval nový už kvůli novému setupu. Mám kolem 300 koní, je fakt že pod 30° stíhám motor nějak uchladit klidnou jízdou, ale když je 35°jako teď, tak si musím dávat pozor. 
             
- 
            
                19:03:13 31.8.2015
             
                každý auto je stavěný na horký počasí..otázka zda-li počítá s nárostem výkonu.. každopádně seriovejch chladič v dobrým stavu na uchlazení i mnoha kW navíc stačí -pokud není zarostel..pokud je zarostlej začínaj se problémy s teplotou projevovat už kolem 25°C při delší svižnější jízdě...nebo při dlouhým stání v koloně, kdy to sahara nestačí uchladit..
 
 
 za zvážení stojí opravdu nárazník -dostatečný vstupy vzduchu
 -příčka nárazníku
 -serivá sahara
 vylepšit chlazení oleje přemýstěním chladiče z podběhu, před vodní chladič...
 
- 
            
                18:29:42 31.8.2015
             
                Dej novy nezarostly chladič  zrus predradne odpory na saharach ať jedou v případě potřeby rovnou na nejvyšší rychlost a musí byt po problemu. Pak ještě otázka co mas za naraznik, jestli má chladič dostatečně  nápor vzduchu... To auto navrhli v Itálii. Je na horke počasí stavěné... 
             
- 
            
                05:11:33 31.8.2015
             
                Důvod je ten, že teď když je přes 30°musím si dost hlídat teplotu vody, kdybych mu šlapal na krk pořád, tak ho uvařím. 
             
- 
            
                22:29:05 30.8.2015
             
                mít seplé stále sahary a potom než nějaký přídavný chladič tak sát jeden pořádný celohliník..
             
- 
            
                20:10:43 30.8.2015
             
                Důvod?
             
- 
            
                15:59:19 30.8.2015
             
                Jak by se dalo pořešil lepší chlazení vody 16vt, napadá vás něco? Samozřejmě ultra výkonný celohliníkový chladič nechávám jako poslední možnost :-D 
 
 Napadlo mě přidat ještě jeden malý chladič z motorky, nebo svářečky a zapojit ho místo chlazení turba... jen příklad.