- 
            
                13:32:55 6.7.2015
             
                Díkec, nakonec jsem to čidlo prohodil z vrchu, musel jsem shodit vzpěru a jakš takš se k tomu dostat dalo .. 
             
- 
            
                00:58:39 1.7.2015
             
                u VISka jo, ale turbína má proti VISku primitivní sání a hlavně rozlohou menší... spodem by ses tam měl dostat. teda aspoň na to pravé. Levé bude horší, protože bude pod tím výparníkem co mají turbíny...
             
- 
            
                21:16:51 30.6.2015
             
                Helou pro představu sem ti dal foto kde obě čidla klepaní hledat
 
 čidla se musí naistalovat podle těchto parametrů: ůhel čidla 90° (dej ho tam jak tam bylo do stejný polohy) a dotáhnout je na 23nm
 
 a aby ses k ním dostal tak budeš muset asi sundat saní.. némám zkušenosti s 20VT ale u 20V VIS musí saní dolu
 
- 
            
                21:10:24 30.6.2015
             
                Čidla jsou 2 zezadu na bloku. Mezi 1. a 2. Válcem a druhé je mezi 4. A 5. Válcem. Lenní pod auto, nalamej tam nějaké světlo a hledej. Uražené je šrouby M8. Na poloze nezáleží. Jen měj očištěny blok ale moment nevím.
             
- 
            
                08:32:55 30.6.2015
             
                Prosím mohl byste mi někdo napsat kde přesně najdu a jak vyměním čidlo klepání na 20vT? 
 Je potřeba ho utahovat momenťákem a natáčet pod nějakým úhlem?
 Co jsem se díval tak je mezi 3-4 válcem(asi), akorát to dle mého názoru vypadá, že budu muset sundat sání, což se mi moc nechce.
 Ještě jedna otázka, čidla jsou 2 nebo pouze jedno?
 Diagnostika na srazu mi ukázala špatné čidlo klepání(popř.detonační) ale už neřekla které.
 Díky za pomoc