16vT tlačí jen 0,5baru

  • kisik
    Mohlo prasknout samotné sání ?
  • kisik
    Boha do toho neplet :-).
  • Invi
    Chceš jako říct, že nepoznáš rozdíl ve výkonu motoru při 0.5baru a 1,3? To snad nemyslíš vážně ...

    Tak přece pokud to jede jak hovado, tak řeším budík a né regulaci, IC a já nevím co všechno proboha.
  • krisz
    Ked turbo je jak nove to neznamená ze funguje normálne,a co ten ventil na turbo? Toto si prezkumal ci funguje normálne? Aj u mne vypadal turbo normálne a ked som to rozebral tak uz bola ina kava,som precistil repasoval a uz sa chová celkom inak...
  • kisik
    Další marný pokus : IC vyřazen ,nové podtlaky , znova projíté sání ,WG odpojený od podtlaku a stále tlačí 0,5baru . Jede to hezky až se mi nechce věřit tomu tlaku , ale druhej budík ukazuje to stejné . MBC reguluje podle pocitu normálně , ale ta ručička dál jít nechce. Jinak motor se chová normálně . Jsem v koncích. :-(
  • kisik
    Pořád se s tím peru , natahal jsem nové podtlaky a zase prošel sání , zítra to snad projedu a uvidí se. Turbo je jak nové .
  • Denis 1,9 JTD:(
    A jede to furt stejně akorát slabě, nebo to má nějaké projevy, jakože elektricky zastavuje palivo nebo tak něco?
    A kompletní odpojení od aktuátoru a zaslepení hadičky, jak píše Invi jsi zkoušel s jakým výsledkem?
    Podle mě ti musí turbo nejdřív žrát olej, až po čase se posere natolik, že bude málo tlačit. Rozeber sání do turba a prohlídni sací lopatky, jestli jsou odřené nebo ne.
  • Invi
    Přívod do EBC/MBC máš natažený jako originál, přímo od kompresorové části Turba nebo jinde? Totiž nevím, proč by ti mělo při zavřeném MBC tlačit něco málo přes 0 baru. Aktuator je seřízený pro tlak 0,5baru, ten je stále k dispozici i při nefunkčním regulátoru turba.
  • Morris_3nec
    Prosel si vsechny hadice mezi turbem a klapou ? Neutika ti nekudma ICcko ? To je divne, vypada fak jako by ti sel tlak nekam bokem. Mohla by byt jeste protrhla membrana na aktuatoru a wg by byl porad pootevrenej, nebo turbo v haji :/
  • kisik
    MBC nepomohl . Dotáhnu na min a jde malinko přes 0 ale povolovat můžu jak chci ,ale přes 0,5b nenatlačí ani za boha :-( . Čím by to mohlo ještě být?
  • Shift9
    Odpoj ho pripoj na to 12V a musi cvakat je to len elektormagnet ktory meni priechod vzduchu medzi tymi vyvodmi. Napoj si tam hadicku a fukaj do toho ci sa to nejak meni ked tam das 12v a odpojis tak zistis ci je dobry. Aspon ja som to tak testoval. Na polarite nezalezi..
  • kisik
    Mam dva, to by museli být ko oba. Zitra mi dojde MBC , tak ho zapojim a uvidí se.
  • Morris_3nec
    Vyzkousej presne jak psal Invi, me to jelo taky na 0.5bar kdyz sem mel v cudu Pierburg, vzal sem si na vyzkousen jiny funkcni a vse vpohode
  • kisik
    Pierburg je zapojený dobře , podle manuálu. Mohlo by být KO Turbo?
  • Shift9
    Podla mna si to pokaslal tym pierburgom, musi byt zapojeny tak ako original akonahle odpojis 12v z neho alebo nejak inak zapojis hadicky pojde ti to len do 0,5 bar
  • Invi
    vysuň hadičku na aktuatoru a zkus kolik to natlačí, stačí když půjde očividně přes 0,5 a máš jasno.
  • kisik
    Prosím o radu , Coupe mi začalo tlačit 0,5baru . Vstřiky nesvítí , otáčky jdou přes 7tisíc , ale prostě tlačí jen 0,5bar . Rozdělal a zkontroloval jsem trubky od FMIC a bez poškození a vše dotáhlé , vyměnil jsem Pierburg za jiný a beze změny , podtlaky zapojené, propojovací gumy sání/motor vyměněné. Neřešil to už někdo? Díky za pomoc .

    Dnes opět zkontrolované celé sání , místo BOV ucpávka, Actuator se přes kompresor hýbe i s WG , Pierburg jsem zkusil obejít téčkem (nevím jestli dobře) a prostě pořád to tlačí 0,5baru .

    Předem díky za rady