-
18:17:45 6.9.2013
Mohlo prasknout samotné sání ?
-
18:17:09 6.9.2013
Boha do toho neplet :-).
-
15:13:02 4.9.2013
Chceš jako říct, že nepoznáš rozdíl ve výkonu motoru při 0.5baru a 1,3? To snad nemyslíš vážně ...
Tak přece pokud to jede jak hovado, tak řeším budík a né regulaci, IC a já nevím co všechno proboha.
-
13:01:29 4.9.2013
Ked turbo je jak nove to neznamená ze funguje normálne,a co ten ventil na turbo? Toto si prezkumal ci funguje normálne? Aj u mne vypadal turbo normálne a ked som to rozebral tak uz bola ina kava,som precistil repasoval a uz sa chová celkom inak...
-
11:09:21 4.9.2013
Další marný pokus : IC vyřazen ,nové podtlaky , znova projíté sání ,WG odpojený od podtlaku a stále tlačí 0,5baru . Jede to hezky až se mi nechce věřit tomu tlaku , ale druhej budík ukazuje to stejné . MBC reguluje podle pocitu normálně , ale ta ručička dál jít nechce. Jinak motor se chová normálně . Jsem v koncích. :-(
-
19:08:15 27.8.2013
Pořád se s tím peru , natahal jsem nové podtlaky a zase prošel sání , zítra to snad projedu a uvidí se. Turbo je jak nové .
-
13:36:06 22.8.2013
A jede to furt stejně akorát slabě, nebo to má nějaké projevy, jakože elektricky zastavuje palivo nebo tak něco?
A kompletní odpojení od aktuátoru a zaslepení hadičky, jak píše Invi jsi zkoušel s jakým výsledkem?
Podle mě ti musí turbo nejdřív žrát olej, až po čase se posere natolik, že bude málo tlačit. Rozeber sání do turba a prohlídni sací lopatky, jestli jsou odřené nebo ne.
-
15:30:39 21.8.2013
Přívod do EBC/MBC máš natažený jako originál, přímo od kompresorové části Turba nebo jinde? Totiž nevím, proč by ti mělo při zavřeném MBC tlačit něco málo přes 0 baru. Aktuator je seřízený pro tlak 0,5baru, ten je stále k dispozici i při nefunkčním regulátoru turba.
-
22:50:07 20.8.2013
Prosel si vsechny hadice mezi turbem a klapou ? Neutika ti nekudma ICcko ? To je divne, vypada fak jako by ti sel tlak nekam bokem. Mohla by byt jeste protrhla membrana na aktuatoru a wg by byl porad pootevrenej, nebo turbo v haji :/
-
17:36:54 20.8.2013
MBC nepomohl . Dotáhnu na min a jde malinko přes 0 ale povolovat můžu jak chci ,ale přes 0,5b nenatlačí ani za boha :-( . Čím by to mohlo ještě být?
-
23:12:38 19.8.2013
Odpoj ho pripoj na to 12V a musi cvakat je to len elektormagnet ktory meni priechod vzduchu medzi tymi vyvodmi. Napoj si tam hadicku a fukaj do toho ci sa to nejak meni ked tam das 12v a odpojis tak zistis ci je dobry. Aspon ja som to tak testoval. Na polarite nezalezi..
-
18:33:48 19.8.2013
Mam dva, to by museli být ko oba. Zitra mi dojde MBC , tak ho zapojim a uvidí se.
-
22:43:49 18.8.2013
Vyzkousej presne jak psal Invi, me to jelo taky na 0.5bar kdyz sem mel v cudu Pierburg, vzal sem si na vyzkousen jiny funkcni a vse vpohode
-
19:25:02 18.8.2013
Pierburg je zapojený dobře , podle manuálu. Mohlo by být KO Turbo?
-
20:57:35 17.8.2013
Podla mna si to pokaslal tym pierburgom, musi byt zapojeny tak ako original akonahle odpojis 12v z neho alebo nejak inak zapojis hadicky pojde ti to len do 0,5 bar
-
15:00:51 17.8.2013
vysuň hadičku na aktuatoru a zkus kolik to natlačí, stačí když půjde očividně přes 0,5 a máš jasno.
-
12:17:10 17.8.2013
Prosím o radu , Coupe mi začalo tlačit 0,5baru . Vstřiky nesvítí , otáčky jdou přes 7tisíc , ale prostě tlačí jen 0,5bar . Rozdělal a zkontroloval jsem trubky od FMIC a bez poškození a vše dotáhlé , vyměnil jsem Pierburg za jiný a beze změny , podtlaky zapojené, propojovací gumy sání/motor vyměněné. Neřešil to už někdo? Díky za pomoc .
Dnes opět zkontrolované celé sání , místo BOV ucpávka, Actuator se přes kompresor hýbe i s WG , Pierburg jsem zkusil obejít téčkem (nevím jestli dobře) a prostě pořád to tlačí 0,5baru .
Předem díky za rady