-
15:42:14 19.9.2008
...to je fiasko a ne Fiat, ale určitě se najde takových víc...
-
13:30:28 19.9.2008
opět uvádím ve známost kontakt na mého mechanika který těsnítka na autech běžně mění bez demontáže hlavy neboť má přípravek na kde co a když nemá tak udělá
vitekservis@centrum.cz
-
12:11:56 19.9.2008
Značkový Fiat v Plzni. Bouhužel s otřesnou reklamou, co se servisu týče.
-
08:47:24 19.9.2008
Značkový Fiat ?
-
22:45:45 18.9.2008
Mě na dotaz nabídli cenu asi 22.000,- :-) Asi neměli přípravek :-)
-
20:05:49 18.9.2008
Na výměnu gufer má Fiat přípravek, se kterým to bez problémů udělají.
Včera jsme to tam počítali a vyšlo to přibližně 3,5 tis. i s materiálem ve Fiatu.
Gufera a příslušná těsnění si kup a bude to zase levnější...
-
20:53:01 17.9.2008
Mě bylo řečeno, že je lepší si makovici sundat, protože ty ventily mají tenký dříky (7mm) - asi se to líp dělá.
-
22:10:26 16.9.2008
dik! predbezne se tam poinformuju.. jinak mi dva mechosi tvrdili ze hlava dolu jit musi a ze to bude tesneni a tohle tamto.. a ze uz s tim udelat rozvody a prebrousit ventily... ja to nevim ze to jde bez sundavani hlavy:] tak bud to nevedi i oni nebo to proste tak zkousej.
-
21:18:25 16.9.2008
Ano ve Starém Městě (VENCAR), dělali mi tenkrát i rozvody, takže nevím kolik účtovali ta gufera, ale moc to nebylo, protože se žádná hlava natož pak motor u tohoto úkonu nevytahuje...Nech si to tam udělat - cenu ti řeknou dopředu.
Rozvody tehdy účtovali 10,5 hod.práce (tehdy ještě 350/hod.)+ materiál...
-
20:35:26 16.9.2008
cau Hendrychu, zatim zadny posun auto rano kouri a pak uz ne, resp. alepson nic nevidim/necitim. Olej asi po troskach ubyva ale zadna hruza - prubezne kontroluju/rozhodne nedolivam co tyden 1 litr apod. Naposledy jsem se vylekal pac pri kontrole byla ryska sucha (to byl impulz k prvnimu dotazu), ale po doliti cca 0.3l zas cela od oleje.. mozna pri prvnim mereni nebylo auto uplne v rovine.
k problemu koureni: ptal sem automechaniku, jeden tvrdil, ze vymena gufer to nevyresi.. co to vyresi sem z neho prakticky vlastne nedostal, cenu ale jo - od 15tis. Druhy zacal o guferech jak sem se zminil o pokurovani, repasu turba se naopak docela divil. Dalsi, ze ubytek oleje je dusledkem netesnosti, pali se olej tedy=dym, reseni=repas turbiny. Dole ale Marcel pise, ze k dymu staci prd oleje..ale nejaky zrejme prece coz by mohl byt muj problem, pac ty ubytky oleje nejsou asi jeste tak velke.
kazdopadne sem za 9tis km dolil 3-3,5l oleje coz by melo byt snad porad v norme.
vetsinu jezdim mesto.. nevim jestli to ma vliv.
z jara zacnu repasem turba, pres zimu se jezdit nebude.
Kolik si platil ty za vymenu gufer u stila? bylo to ve starem meste u UH?
-
22:05:26 15.9.2008
Džanek: Jak to dopadlo s tím olejem, resp. gufery ?
-
21:13:02 2.9.2008
kdysi jsem měl dělat na 20VT poměrně rozsáhlý servis pro kluka kterej je na to své auto velmi vázán a tak nešetřil penězi na kravinách. Jenže jak jsem změnil práci a už nemám čas tak jsem to přehodil na svého dvornícho mechanika a po akci když ten hoch odjížděl tak pronesl něco ve smyslu že takovej mazec v životě neviděl a že už nikdy žádné auto nedá dělat jinam než k nám. byl ze slovenska!!!
-
19:19:17 2.9.2008
tak v servisu me uklidnili, ze ta spotreba oleje neni zadnej extrem. Jinak vymena stiratek od 15tis.. Hendrychu prosim te za kolik to pro zajimavost udelali tobe +-? a Myslis Stare Mesto u Uh. Hradiste?
-
13:32:25 2.9.2008
A dá za to tolik co by dal za koupi jineho coupe ne? :-P
-
10:54:11 2.9.2008
Já si nechal dělat kalkulaci ve Fiatu v Plzni. Odepsali, že "musí" motor ven a spočítali mi to na necelejch 25.000,-
-
09:43:23 2.9.2008
Nic nemusí ven (natož pak motor...), gufera nech vyměnit a potom měř spotřebu oleje.....Na dobrém servisu nešetři. Já jsem to nechal dělat přímo ve Fiatu St.Město(Stilo 2.4), zvládli to bez problémů a drahé to taky nebylo.
-
09:15:50 2.9.2008
to nadi: motor musi ven pri vymene stiratek ventilu? to se spis vyplati tam lit ten olej ne? :)
-
08:53:32 2.9.2008
me kdyz auto stoji vice dnu tak to docela kouri pri startu ale kdyz nastartuji druhy den tak je to ok...
-
23:34:36 1.9.2008
tohle je docela náročná práce,doporučuju přenechat šikovnému mechánovi
-
20:24:47 1.9.2008
prave tu moznost ani schopnost nemam:(
-
19:54:55 1.9.2008
1ks gufero je samo o sobě 20 - 50,- Kč (podle výrobce) a další těsnění, ale ta práce. Zálěží, jestli máš možnost a schopnost udělat si to sám nebo to bude dělat někdo jinej a naůčtuje si to.
-
19:51:25 1.9.2008
pri razeni nevim jestli pokuruje, ale na studeny start jo. Jinak sem za 8500km dolil 2,5l oleje z toho cca 2l pripada na posledni 3000km coz se mi zda jako dost.
Na kolik prijdou stiratka? nemem vubec predstavu:(
-
08:59:17 1.9.2008
já bych vsadil na stírátka protože 20VT má PK velmi kvalitní. Navíc už jsem pár krát zažil že 20VT kolem 150tis začne pokuřovat při řazení i když míchačka je OK = stírátka.
-
22:20:04 31.8.2008
To máš jednoduchý. Odměř si komprese jednotlivejch válců. Pokud budou OK, problém bude to druhý :-)
-
19:57:48 31.8.2008
no Marceli dneska asi nebudu spat:( Projevuji se spatne pistni krouzky/stiratka jeste nejak jinak nez ubytkem oleje? Potreboval bych to odhalit pokud mozno rychle:)
-
19:39:17 31.8.2008
na to aby jsi hulil jako tank stačí 0 0 prd oleje a tak jestli se ti ztrácí olej připrav se na ventilová stírátka,v horším případě pístní kroužky
-
19:33:38 31.8.2008
Jo je mozny ze ti ukazuje o 0,1baru min. No jak psal muze to byt turbo to by chtelo videt. Muzes to porovnat s Pietrem tady z Brna tomu to kouri uz docela dost :) Ale tomu pry olej moc nemizi...
-
19:28:22 31.8.2008
Tech cca 0.9 je stabilni hodnota. Obcas (ne pokazde)pozoruju, ze tlaci chvilkove o trochu vic cca 1-1.1b (podle budiku)takze overboost zda se funguje. Tohle me ale ted ani tak moc netrapi.. spis ta spotreba oleje:( Zajima me jestli je zvysena spotreba oleje pruvodni znak odchazejiciho turba, nebo to muze byt i neco jineho?
-
19:19:42 31.8.2008
Muze to byt turbem. Ale 20VT tlaci chvilkove 1,2baru (overboost) a pak se to uklidni na 1baru. Takze ti bud spatne ukazeje budik nebo plni malo!
-
17:29:51 30.8.2008
caute, tak zacinam mit asi celkem klasicky problem s turbinou:( Na studeny start citim smrad a zatim dymi jen trochu. Za jizdy zatim nepozoruji vubec nic. Spotreba oleje cca 1l za poslednich 1000km:( Turbina ale tlaci! Podle budiku cca 0,9b. Co myslite jasne turbo, nebo neco jineho? Trochu me desi ta spotreba oleje. Olej mam uz 8000km. Diky