joo dik vycistil jsem VAE ventil a klapku a zatim ok dik za rady
problem studeny start
-
18:58:21 5.7.2013
-
05:25:25 4.7.2013Vyřešil jsi to nějak?
-
19:21:39 16.6.2013Vsem dik za rady.zitra se na to vrhnu
-
15:48:22 16.6.2013Je prisroubovany na hlavě zprava. Shora jde konektor a bokem a spodem je hadice.
-
11:43:08 16.6.2013Blba otazka kde najdu ten vae ventyl???
-
10:29:58 16.6.2013Zkontroluj svíčky a vyčisti VAE.
-
09:59:27 16.6.2013Vstriky tam mam co tam byly ja mam doma 1,8 a 16vt jsem si koupil pred 14 dnema ma to najeto 95 000km a servisku.Nemohlo by to byt i tim ze je to cipnute to ale ja nevim.nekdo rika kdyz si to nechal cipnout tak mu to taky takhle zlobylo.Kazdopadne zitra zajedu na diagnostiku a pak se uvidi a co kdyz me to nic nenapise??
-
22:37:03 15.6.2013Já jsem tento víkend dal nové svíčky, takové jaké tam mají být a byl jsem moc mile překvapen hned při prvním stardu po měsíci. Motor naskočil na třetí otáčku a už nechcípl, dříve jsem startoval průměrně na potřetí, moje zkušenost. Vstřiky jsem repasoval, ale i předtím měly 98% účinnost.
To co ty popisuješ vypadá na VAE. -
20:44:25 15.6.2013Jasně každá rada dobrá. dal jsem vstřiky z auta které vím že jezdilo v pohodě. Janak diagnostika mám a žadne čidlo nehlásí chybu, bavíc jsem již většinu čidel vyměnil. A co se tyče jetsevisu tak to nevím, tam jsem je teprve chtěl poslat. Mám 2 sady vstřiků takže tak. Jinak odpory cívek jsem měřil troufam si řict naprosto přesně, a to při teplotě 0-60 C. A všechny cívky v pohodě.
-
19:08:01 15.6.2013hozzzi a jaký vstřiky jsi dával, jetý nebo nový? :-) Hlavně mi tady nepište, že je máte z jetservisu prověřený a seřízený, to je sice dobrý, ale ve finále ty vstřiky mají různý odpory na cívkách a nechoděj dost rychle a přesně, což v servisu nepoznají. Rozhodně né v širokém spektru teplot. :-)
Každopádně to může dělat i jednotka, v první řadě je důležitý udělat tu diagnostiku,prověřit čidla který jsou vidět, jinak se nikam nepohnete. Ale jak se říká, je to marný, je to marný někomu radit. :-)
Jednotka špatně nastavuje předstih, protože v tom má bordel, čidla možná dávaj dobrou, ale směs tam chodí špatná nebo je právě špatná odezva cívek na vstřikách, a pořád dokola..
Tu diagnozu to chce přečíst hlavně před studeným startem a v průběhu studenýho chodu, čidla musí sedět.
Dávám jen dobrou radu, každý ať si dělá co chce:)
-
17:09:21 15.6.2013Bydlim kousek od Litomysle jo nekdy to napoprve jde normalne jo a nekdy to takhle laguje.Jestli se v tom budu muset hrabat tak to pujdu hodit masli
-
16:55:33 15.6.2013A odkud jsi?
-
16:55:22 15.6.2013A nebo to neni žadny s těchto faktorů. Studený start na poprve špatně ale hned na podruhe jak hodinky je fenomen po celém světě. Ja jsem taky jede příklad. A mam udělane vše níže i jine vstřiky a pořád stejný problém. Ale spíše to vypadá že jednotka nastavuje špatně předstih, ale proč to ví možná bůh....
-
16:10:57 15.6.2013základ je zajet na diagnostiku, nechat to tam přes noc na raní studený start, pokud se nic nenajde,všechno bude ukazovat jak má, tak pak bych sázel na cívky,když ani to né tak skoro s jistotou na vstřiky :-) Je to 90%tní problém všech špatných studených startů
-
11:03:24 15.6.2013zaklad: vymenit svicky, rozebrat a procistit VAE ventil, vycistit skrtici klapku.
Kdyz nepomuze tak: cidlo teploty vzduchu, MAP senzor, potenciometr skrtici klapy, cidlo teploty vody -
10:51:54 15.6.2013Cavec vsichni mam 16vt a mam problem se studenym startem nastartuju to po prve a zacne me kolisat volnobeh neudrzi se to na sitic a pak me to chcipne chytne to na podruhe trochu to kolisa ale udrzi se.dik za rady.