instalace, cooler avia

  • marcin
    ja som dens preskladal sanie
  • LWQ
    Vem si jaky jsou dneska cesty, v jakym jsou stavu ... Urco to urves ...
  • K0K1N 20VT
    není to tak hrozný
  • K0K1N 20VT
    ono jak to není připevněné, tak je to víc dolu ale nebude to tak koukat, i když budu muset dávat větší pozor.
    Aha, no tak to pak dává větší smysl to táhnout vrchem ale má tam víc místa hlavně kvůli klimě no.
    a trošku jsem si hrál, nevím jestli to pomůžě ale zadní ostřik stejně nepoužívám :)

  • Scoupe
    ta trubka pod prickou chladice mi prijde jako naprosta hloupost to musis 100% nekde urvat..
  • Innocento
    Já si myslim, že měl Marcel natočenej výstup kompresoru nahoru a hnal vrchem vzduch z turba do IC (neochlazenej). Ochlazenej pak kolem motoru.
  • K0K1N 20VT
    nevím no, vrchem se mi to nezdá moc dobré, proč to chladit velkým coolerem a pak to ohřívat svodama a motorem
  • Honza
    doporučuju prostudovat

    http://marcelscars.com/
  • K0K1N 20VT
    Ze skrtani mam taky trosku strach ale bude to zaroven s naraznikem,tak snad jen u obrubniku pozor
  • marcin
    z vrchu
  • marcin
    ja to mam takto,ale budem to obchadzat okolo chladiča,kedže už som par krat škrtol zo spodkom...
  • K0K1N 20VT
    na fb jsem to nějak nenašel :)
    zatím jsem to vymyslel takto, stačí jen jedno koleno(pozink), dvě kolena 50mm(hadice), dvě rovné hadice 60mm a trubka za 50 na 60mm, snad to bude fungovat :)
  • K0K1N 20VT
    já to právě viděl vrchem, tak jsem špekuloval ale spodem mě to taky napadlo, pač to tahat přes motor, tam se to zrovna moc neuchladí :) snad seženu hadice a práce se povede :)
  • Coupe20VT PLUS :-D
    spodem spodem... viz FACEBOOK
  • K0K1N 20VT
    ahoj, chci se zeptat kudy se to táhne, jestli tudy, tak jak, pač tam není žádné místo, jestli máte nějaké fotky, tak bych byl docela rád ;) děkuji