-
01:04:26 16.7.2010
já mám jeden doma, ale jelikož je to často poruchový, mám ho připravenej v záloze. ale kdybys za něj nabídnul něco solidního, tak bych se ho možná zbavil. něco nabídni do meila
PanVectra@seznam.cz
-
00:53:25 16.7.2010
Nevadi, hlavne, ze jsem tu o tom psal pred 2 rokama, staci cist lidi :(
Actuator novy nekoupis, bud koupit starsi z mrtve turba a nebo tam nabastlit neco vhodneho z uplne jineho turba.
-
22:21:14 15.7.2010
Nemáte to někdo nebo aspon kde se to dá koupit
-
17:53:07 15.7.2010
máš v hajzlu wastgate ventil co je na turbu a upravuje overboost režim... prostě ti to tlačí víc vzduchu než dokáže jednotka pobrat. tomu i nasvědčuje to podezření s chudou směsí...
-
17:50:24 15.7.2010
Tak dnes jsem byl na diagnostice a jediné co to našlo tak velký tlak při v bust režimu velký tlak turba .
Co těd stím ?
-
10:51:35 9.7.2010
Zkus si zajet k p. Čumrdovi na průmyslové, má examiner a diagnostika tam stojí okolo 4kil.
http://fiat.snadno.eu/
-
10:38:08 7.7.2010
Tak jsem myslel že mám po problému ale bohužel závada s cukáním se objevila a po přidání plynu do táhlého kopce auto začalo cukat a rozsvítila se kontrolka vstřiku( v té bobě bylo v nádrži cca 50 litru benzinu ) a nechtělo to jet a hned jak jsem více přidal na plynu tak to mělo tendenci zase střílet ale když jsem hodně pomalu plynule přidával tak to jelo klidně a otáčky šly na horu paradox je že cca po 150 km kontrolka přestala svítit a auto jelo úplně normálně . Fakt už netuším čím to může být je možnost nějaké diagnostiky v Praze
-
16:10:40 2.7.2010
Ty mas ale na 20VT ne?Simarik mi pujcoval civky na odzkouseni a jsou jiný než na mým 20v..:(
-
16:04:55 2.7.2010
civek mam asi 10 kdyby ste kluci potrebovali.. :)
-
15:55:16 2.7.2010
Taky jsem se na to Marcela ptal..:)
koukám vsichni trpime na civky..:)
-
14:27:16 2.7.2010
Předem chci poděkovat Marcelovi za radu to jsem ti volal já přesně jak popisuješ od 2 svíček je to takové drobné žilky na svíčce pokusím se to nafotit a dát na fórum snad to pomůže i ostatním .
-
14:05:05 2.7.2010
nedávno jsem to někomu vysvětloval,starý svíčky je nutné skouknout na porcelánu,bývají tam vypálené cestičky od kiske - ta cívka od té svíčky je vadná. Vyměnit,dát dobrý cífky a davaj do procesu
-
22:09:32 1.7.2010
Tak dnes zakoupeno 5 x svíčky NGK BKUR6ET a 2x nové cívky ty původní se mě moc nezdály .Zítra to nahodím na auto a snad bude vše ok pak potřebuji s tím jet na dovču tak mě to snad někde nenechá .
-
08:24:42 29.6.2010
to mi dělala cívka přesně co popisuješ
-
22:34:14 28.6.2010
To k20VT poznal jsem to tak že kdyz dám plný třeba na 3 nebo 4 tak to jako pohupuje ve výkonu jako přidá ubere ale furt dokola
-
21:46:16 28.6.2010
jak bys chtěl proměřit cívky na OHMy ??? cívka má 3 piny: +,-,signál ... co vim... zkoušeli sme vyměnit cívky a motor táhne jak za mlada a střílení není.
-
20:38:38 28.6.2010
hapruje ti regulator turba ? jak jsi na to prisel? problem by byl v tom propade jiste v regulaci turba, tlaci ti to moc, smes chudne a jednotka to zaskrti a tim ti to prestane tahnout
-
11:12:47 28.6.2010
SIMARIK jak si to poznal že je v pr...
já jsem je proměřir a vše mají stejný odpor teda pokud jsem to měřil správně
-
18:46:03 27.6.2010
Tak nový poznatek proházel jsem cívky a svíčky jel to testnout na 30 km a vse naprosto ok jen trochu hapruje regulátor tlaku turba
-
12:45:35 27.6.2010
Tak cívky mám očíslovane od 1-5 bráno z levé strany ted zajedu do auto kelly pro svíčky veznu asi nejaké brisky v-line nebo základní bosch jak nejlepe proměřit
cívky a kolik mají mít ohmů
-
12:08:03 27.6.2010
já měl KO jednu civku
-
11:11:28 27.6.2010
samotný svíčky pokud pomůžou,tak jen na chvíli, je třeba očíslovat cívky i svíčky a pak je vzájemě posuzovat a najít vadné cívky a ty nahradit. Svíčky samozřejmě všechny
-
10:12:39 27.6.2010
Ahoj Auto me delá neco podobného jak se to nakonec vyřešilo . Asi žačnu svíčkama .
-
22:11:28 29.8.2008
protrzeny regulator-actuator = turbo tlacilo naplno= a to je ten ventil na turbu?
-
23:21:43 25.8.2008
Zkontroluj tlak turba. Vypada to na prilisny tlak v sani a nasledna compressor sourge turbodmychadla vyvolavajici tyto zpetne razy. Kamaradovi to na 20VT vytrhlo plastovou saci rouru mezi skrtici klapkou a IC. Byl protrzeny regulator-actuator = turbo tlacilo naplno.
-
21:18:12 24.8.2008
vyměň svíčky a nahraď cífky s poškozenejma izolátorama (převleky svíček)
-
17:20:46 24.8.2008
tak jsem dneska dostřílel a dojezdil, byla to taková rána a to se to tak pěkně zrovna rozjelo a roztrhnul se intercoler :-( tak že jediné pozitivní je to, že už vím že to střílí do sání :-) pak jsem musel odpojit váhu vzduchu neb se s tím nedalo ani rozjet, jen doufám, že to nějak nepoškodilo i míchačku, která je chvíli udělaná od Marcela. S palivový systémem jsem nic nedělal vše je originál :-(
-
10:55:43 24.8.2008
hod to na diagnostiku a podle hodnoty lambdy se da plus minus zjistit jestli mas chudou nebo bohatou a kam to strili, chuda by mela jit do sani, ale osobne mam dve nastaveni smesi, jedna kdy lambda kolisa ukazkove a pritom cucham palivo z vyfuku ale nestrili tam a druhe kdy to je brutalne chuda smes a pritom auto nezere a nestrili nikam, zvlastni kombinace ale funguju takhle spolehlive uz dva roky bez predeslych uprav tohodle, myslim ze puvodni majitel to takhle pouzival par roku prede mnou stejen uspesne... jednou jsem ale zazil na smejdskem palivu strelu do sani a rozskubalo mi to airbox na vzduchovy filtr :D tohle palivo uz neberu a vse jak ma byt
-
08:38:08 24.8.2008
chudá směs=střílení při akceleraci do sání...
takže zkontrolovat stav palivovýho systému, přípdně vrátit nevhodný úpravy do seriovýho stavu...
-
23:43:52 23.8.2008
V čem muže být problém? když auto začíná táhnout tak to začne práskat asi do výfuku nebo do saní, jsou to pořádné rány a přestane to táhnout. A taky to dělá jak kdy a v závislosti jak se hodně sešlápne plyn. Ale teď už to dělá skoro pokaždé :-(