Map senzor

  • Dom
    Díky ;) mam 16VT. Podívám se, jestli tam mam těch 150kpa jak si myslim, je možný že je to teda tim?
  • Luxor
    250KPa u turbíny, 150KPa je u atmosféry
  • Dom
    To vypadá na stejnej problém no. Já už to takhle koupil a ten týpek mi říkal že to dělá map senzor. Jaká tam má být vůbec hodnota, já tam mam myslim 150kpa, teď si nejsem jistej, někde sem čet, že má být 250kpa.
  • Invi
    Tak nějak podobně i mi, ale přesněji by ti povyprávěl bývalý majitel auta. Při vypnutí a opštovném nastartování motoru se tváří normálně, ale při překrocení hranice něčeho (tlaku, podtzlaku, otáček, nevím) se motor opět blokne a nepustí přes 4000ot zhruba. Ještě na to nikdo nepřišel, hloubková diagnostika hlásí, že jednotka nemá info o poťáku na klapce, při zapojení druhé klapky úplně stejně, takže sázím na přerušený kontakt kdesi ve svazku (u sebe).
  • Dom
    Ale to by mě nepustilo nikdy ne? mně to blbne jen občas, chcípnu motor, znovu nastartuju a je to zas třeba v pohodě.
  • Invi
    Mě to nepustí přes 4000 kvůli přerušenému kontaktu ke snímači polohy klapky (podle diagnostiky). Může to být jedna z možností.
  • Dom
    Právě že mi to dělalo i když mi turbo moc netlačilo a i teď
  • K0K1N 20VT
    To vetsinou dela,kdyz turbo tlaci vic nez ma a jednotka skoci do nouzoveho rezimu
  • Dom
    Jak se dá zjistit že je map senzor dobrý? Občas mě to nepustí přes 4000 ot. tak mam podezření na něj.